Dat heeft Malta gecombineerd zelf al niet, met hun drie deelnames!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ook gelogen zijn als ze het live zeiden
waar lig dat?quote:
Ja vond het net ook even klinken alsof ze zoiets zouden doen, maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Moira het volgende:
Als ze dit nou gewoon skippen en alleen de televotes nog geven (en op 1 scherm blijven daarmee), en dan morgen nog eens de juryvotes rustig op hun tijd aan elkaar plakken voor een extra yt-video?
jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt lullig voor zeZo goed voorbereid
Dat is een goede oplossing inderdaad!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Moira het volgende:
Als ze dit nou gewoon skippen en alleen de televotes nog geven (en op 1 scherm blijven daarmee), en dan morgen nog eens de juryvotes rustig op hun tijd aan elkaar plakken voor een extra yt-video?
Voor de morele steun wil ik dit sowieso ook gewoon tot het einde volhouden. Hoe lang het ook gaat durenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja echt lullig voor zeZo goed voorbereid
Ja ik ook maar weet niet of ik 02:00 volhou hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor de morele steun wil ik dit sowieso ook gewoon tot het einde volhouden. Hoe lang het ook gaat duren
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ik ook maar weet niet of ik 02:00 volhou hoor
Ja daarom die in een video morgen die ze zelf rustig (niet live) aan elkaar kunnen plakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:28 schreef Momo het volgende:
Waarschijnlijk lullig voor al die mensen met filmpjes
Zeker! En dan is dit ook nog eens heel snel uit de grond gestamptquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef Momo het volgende:
Zo zie je maar weer dat tv maken best lastig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |