Was bij EIC ook zó tof toen!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja gewoon op het podium het liedje zingen was al goed geweest
Ohh zo gaafquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was bij EIC ook zó tof toen!Heel AFAS ontplofte
Nog iets waar we jou de volgende keer bij mee gaan nemen! Of je nou wil of niet!quote:
Dat was het ook wel want er deden ook twee Kenianen mee die er verdacht veel ouder uitzagen dan 8.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
DAT VINDT IK VEEL KNAPPER ALS DAT HEULE SONGVESTIFAL.
*Proest*quote:
Zaterdag 6 april 2024quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:35 schreef Meke het volgende:
Heb echt zin in dat ik weer op een zaterdag jarig ben en dat EIC dan op mijn verjaardag isEven zoeken wanneer dat is
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was Greda, dacht je soms dat ik zelf zo typ?
Jaaaa ik heb straks werk en geld en een bed in de randstadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog iets waar we jou de volgende keer bij mee gaan nemen! Of je nou wil of niet!
Die is er nóg niet. Maar die ga ik uiteraard hier posten.quote:
Moest lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was het ook wel want er deden ook twee Kenianen mee die er verdacht veel ouder uitzagen dan 8.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die is er nóg niet. Maar die ga ik uiteraard hier posten.
Oh nou dan is corona zéker voorbij!quote:
Daar ga ik wel vanuit jaquote:
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb straks werk en geld en een bed in de randstadAl m'n bezwaren zijn wegg, nu al zinnin
![]()
![]()
Je hebt hier precies niks gemistquote:
Jaquote:
IJsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |