Voor dat soort dingen mag je wmb evt. vooraf ook wel een topic report maken. (Dan vergeet ik het niet, zoals nu wel het geval is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
gelijk ook de link in de openingspost aanpassen?
Probeerde ik maar hij staat op slotquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef Sableheart het volgende:
gelijk ook de link in de openingspost aanpassen?
Heb \m al gefixed.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Probeerde ik maar hij staat op slot
in het feedback topic, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen mag je wmb evt. vooraf ook wel een topic report maken. (Dan vergeet ik het niet, zoals nu wel het geval is.)
Wiki zegt van welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ik durf niet te googelen of hij nog leeft
je kan hem prima op de achtergrond aan hebben staan zonder er op te letten, dat zal een rol spelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit vind ik heerlijk klinken, snap niet dat het niet de top tien heeft gehaald en dat is vast de reden dat vrijwel iedereen nu in het Engels zingt
Volgens de Engelse en Hongaarse wiki nog welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:53 schreef Fascination het volgende:
Ik durf niet te googelen of hij nog leeft
Hier.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door die staart lijkt hij meteen op TelSell-charlatan Tony Little
maar de engelse pub mocht niet ontbreken. en dan is dit een goede oplossing.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die postcard was wat geforceerd met de overgang naar de vlag
Vermoedelijk waren ze Slovenië vergeten en hebben ze nog wat in elkaar moeten flansen. Maar ach, dat zijn de Slovenen ook eigenlijk wel gewend, vergeten worden op het eurovisie.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die postcard was wat geforceerd met de overgang naar de vlag
ik herinner me ze nog wel uit die tijd, ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waren zulke staarten echt nog steeds hip in 1998?
"Yes we've done those chaps. Bratislava, this that, boh boh boh you know...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vermoedelijk waren ze Slovenië vergeten en hebben ze nog wat in elkaar moeten flansen. Maar ach, dat zijn de Slovenen ook eigenlijk wel gewend, vergeten worden op het eurovisie.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Ierse inzending klinkt als het soort nummer dat draait tijdens de aftiteling van een film
Rond dat jaar ging Tatjana ook voor een kort kapsel kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel veel korte pittige kapsels. Gotta love the nineties
Misschien hebben de zangers deze editie gemiddeld wel langer haar dan de zangeressenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel veel korte pittige kapsels. Gotta love the nineties
zou me niet verrassen, neequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien hebben de zangers deze editie gemiddeld wel langer haar dan de zangeressenGuildo en die paardenstaart schoten al aardig op
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
Deze vrouw sprong in 2011 van 6 hoog van een flatgebouw lees ik.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
Deze vrouw sprong in 2011 van 6 hoog van een flatgebouw lees ik.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rond dat jaar ging Tatjana ook voor een kort kapsel kan ik me herinneren.
Echt hè? Ik heb het zelf ook nooit zo’n leuke trend gevonden om eerlijk te zijn maar de halve wereld liep er zo bijquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien hebben de zangers deze editie gemiddeld wel langer haar dan de zangeressenGuildo en die paardenstaart schoten al aardig op
Serieusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef Fascination het volgende:
Imaani, ook wel Imaani Saleem, geboren als Melanie Crosdale.
Er was natuurlijk al een Mel C.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef Fascination het volgende:
Imaani, ook wel Imaani Saleem, geboren als Melanie Crosdale.
Edsiel heeft haar dochter zo genoemdquote:
eens. zeker gezien de taalvoorkeuren in de jaren 90quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:
Had het niet gek gevonden als dit had gewonnen ipv Israël.
Echt hè? Gina Ooh, Katrina & the waves, Imaani en toen waren ze het kwijt.quote:
Ja ergens ook best wel verrassend!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
eens. zeker gezien de taalvoorkeuren in de jaren 90
Jazekerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand zo even die stemlink opsnorren. We gaan ONZE edsiel toch wel steunen he?
You're goddamn rightquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand zo even die stemlink opsnorren. We gaan ONZE edsiel toch wel steunen he?
Desnoods via VPN!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ook een berg met liefde voor edsilia in de youtubechat.
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:24:06The face when you KNOW you’ve just delivered a Dutch performance so good it’ll take until 2014 to beat 🇳🇱 🥰
#EurovisionAgain #Edsilia https://t.co/HwX0OOzu5w reageer retweet
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:24:06The face when you KNOW you’ve just delivered a Dutch performance so good it’ll take until 2014 to beat 🇳🇱 🥰
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:24:06The face when you KNOW you’ve just delivered a Dutch performance so good it’ll take until 2014 to beat 🇳🇱 🥰
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:21:48ICONIQUE 🇳🇱
We better get this at Rotterdam 2021 or at least in Euroclub @EdsiliaRombley ! 💕
#EurovisionAgain https://t.co/rKve66hr7Z reageer retweet
twitter:_joesharkey twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:31:14Doesn't even need a caption #EurovisionAgain https://t.co/G5YxAtW3Ie
reageer retweet
Ik vond het al een rare zinquote:
Ja, het was een wilde ritquote:
quote:
Ja hoor, stuk leuker dan die van Rusland 2009 bijvoorbeeld. Met al die rare frutsels in het haar van modellen, waar vooral bleek dat veel landen niet echt een duidelijk internationaal bekend landmark hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:51 schreef Sableheart het volgende:
en toch waren het prima postcards. Duidelijk in de UK, vermakelijk, en introduceerd het land op een vrolijke manier.
Ja zeker! En grappig dat we in 2014 weer zoiets zagen met de vlaggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:51 schreef Sableheart het volgende:
en toch waren het prima postcards. Duidelijk in de UK, vermakelijk, en introduceerd het land op een vrolijke manier.
De link komt er zo aan volgens de twitter.quote:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:55:24🗳 TWITTER START VOTING 🗳
You now have *20* minutes to cast your votes on tonight’s performances.
Click here to VOTE: https://t.co/T6olhq1UQW
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @BBCEUROVISION BIRMINGHAM 1998 EUROVISION SONG CONTEST! 🇬🇧
#EurovisionAgain https://t.co/KzGhDTnn32 reageer retweet
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:55:24🗳 TWITTER START VOTING 🗳
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @BBCEUROVISION BIRMINGHAM 1998 EUROVISION SONG CONTEST! 🇬🇧
Gestemd!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[error]attentie attentie[/error]twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 22:55:24🗳 TWITTER START VOTING 🗳
🌟 PLEASE RETWEET 🌟
YOU DECIDE THE WINNER OF @:BBCEUROVISION BIRMINGHAM 1998 EUROVISION SONG CONTEST! 🇬🇧
Ze hadden toen het verdienmodel nog niet ontdekt of zo? Vijf minuten, nauwelijks genoeg tijd voor een recap en plaspauzequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook echt maar vijf minuten om te stemmen. Da's tegenwoordig wel iets meer. Hoe ga je zo drie recaps doen en een paar overbodige gesprekjes in de green room?
Classic.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
Nederland - Kroatië - UK - Cyprus - Noorwegen - Duitsland - België - Zwitserland - Malta
En de laatste moest Slovenië zijn geloof ik maar heb volgens mij per ongeluk voor Slowakije gestemd.
gelukkig hebben ze dat wel expliciet gezegd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:03 schreef Em31 het volgende:
Je had het nummer wel echt op moeten schrijven want er komt in die 5 minuten geen recap meer.
Die heeft van mij niks gekregen... Zwitserland wel want ik vond het sneuquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:02 schreef Em31 het volgende:
Oh ik ben Israël gewoon helemaal vergeten, die had er nog wel tussen gemogen
het is een liedjeswedstrijd, niet een zangwedstrijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De winnende schrijver krijgt de trofee. Daar voor je zangersJullie doen het maar met een fruitschaal
Zo ja, dat zijn we niet meer gewend.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jeetje ze beginnen al en mijn snacks zijn niet eens uit het vet
de leider is anders gekleurd, wat wil je meer?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker niet schuiven met de landen op basis van de punten die binnenkomen. De leider krijgt gewoon een wappervlag en je zoekt het verder maar uit
En de vlag van de leider krijgt een animatie meequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
de leider is anders gekleurd, wat wil je meer?
Wel cooler graphicsquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
UK helemaal boos omdat ze 1 punt krijgen in het jaar vijf voor Jemini
zoals ik zei, de tijd dat de UK nog goede nummers stuurde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
UK helemaal boos omdat ze 1 punt krijgen in het jaar vijf voor Jemini
Strikvraag?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:24 schreef Sableheart het volgende:
hoe zou het komen dat de duitse punten naar turkije gaan?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga definitief geen ¨ebreljski ¸elodec eten. Klinkt toch al niet te vreten. Kutslovenen
Varkensmaag moet inderdaad wel een beetje je ding zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga definitief geen ¨ebreljski ¸elodec eten. Klinkt toch al niet te vreten. Kutslovenen
beste ballad van de avond, en in het engels bovendien. als je ziet hoeveel ballads er ingestuurd werden, verwachtte men blijkbaar dat die het goed zouden doen, en dat zie je ook gebeuren.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik snap niet waarom Malta zo hoog staat
Ik heb ooit een haggisburger gehad. Geen idee of dat echt van haggis was gemaakt of gewoon rundvlees was met wat kruiden, maar dat smaakte best aardigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Varkensmaag moet inderdaad wel een beetje je ding zijn
Het zit vaak ook tussen de oren. Behalve toen iemand me een hap reuzel-van-de-Balkan voerde, daar heb ik drie dagen plezier van gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit een haggisburger gehad. Geen idee of dat echt van haggis was gemaakt of gewoon rundvlees was met wat kruiden, maar dat smaakte best aardig
Dit klopt wel. Op vakantie had ik een keer een salade met kippenmaagjes besteld (toen ik de ober niet helemaal goed had verstaan). Als ik er niet al te veel bij nadacht wat het was smaakte het best okayquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zit vaak ook tussen de oren. Behalve toen iemand me een hap reuzel-van-de-Balkan voerde, daar heb ik drie dagen plezier van gehad
Is het lang geleden, is het lang geleden?quote:
Potjevlees bestellen in noord-frankrijk betekent overigens ook niet dat je stoofvlees krijg.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Op vakantie had ik een keer een salade met kippenmaagjes besteld (toen ik de ober niet helemaal goed had verstaan). Als ik er niet al te veel bij nadacht wat het was smaakte het best okay
als ik het goed herinner is het wel degelijk gestoofd. Alleen daarna wat gekoeld, toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Potjevlees bestellen in noord-frankrijk betekent overigens ook niet dat je stoofvlees krijg.
En in de jaren na Edsiel al dat Nederlandse geklaag over vriendjespolitiek van anderenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:40 schreef Sableheart het volgende:
Ik wilde net zeggen dat wij dan tenminste zo beleefd zijn om onze 12 punten niet aan de directe buren te geven...
vlees in gelei. blergh.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
als ik het goed herinner is het wel degelijk gestoofd. Alleen daarna wat gekoeld, toch?
Ooit een verhaal gelezen van een kerel die in frankrijk wat AAAA-worstjes had besteld en dacht dat dat echt helemaal de bomb diggity moest zijn met zoveel A's. Dat bleek toch wat tegen te vallen toen zijn bord rook naar varkensstal. Dit kan je denk ik dus ook wel skippenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Potjevlees bestellen in noord-frankrijk betekent overigens ook niet dat je stoofvlees krijg.
De top 4 heeft nou niet bepaald veel buren. Israël en Malta geen, UK heeft alleen Ierland, Nederland heeft België en Duitsland en dat is het. Misschien dat het dus wel mee lijkt te vallenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Sableheart het volgende:
met deze stemming verrast het me dat ze de televote niet gelijk weer hebben opgegeven. Heel erg veel burenstemmen.
Het resultaat beviel wel denk ik. Pas na 2003 en vooral 2006 bedachten ze zichquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Sableheart het volgende:
met deze stemming verrast het me dat ze de televote niet gelijk weer hebben opgegeven. Heel erg veel burenstemmen.
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:49 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat dat geluid niet alleen bij mij was?
Ik hoorde ook vreemde geluidenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:49 schreef Sableheart het volgende:
ik neem aan dat dat geluid niet alleen bij mij was?
da's waar, maar Cyprus-Griekenland, Noorwegen-Zweden, Nederland-Belgie...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De top 4 heeft nou niet bepaald veel buren. Israël en Malta geen, UK heeft alleen Ierland, Nederland heeft België en Duitsland en dat is het. Misschien dat het dus wel mee lijkt te vallen
Het publiek in de zaal leek zich het meest druk te maken over Cyprus en Griekenland en een stuk minder over die andere opties. Het kan natuurlijk oprecht dat je volk de inzendingen van de buurlanden het liefste hoort. Het gaat alleen nogal opvallen als dat jaar na jaar steeds zo isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's waar, maar Cyprus-Griekenland, Noorwegen-Zweden, Nederland-Belgie...
Ik heb geen Love shine a light gehoordquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Katrina nou echt helemaal niet mogen optreden of heb ik wat gemist?
nee, ik heb haar niet gehoord nee, en dat is in de jaren 90 bij mijn weten een behoorlijke uitzondering.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Katrina nou echt helemaal niet mogen optreden of heb ik wat gemist?
Merde!quote:
Dittequote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Aangepaste uitslag. Er was blijkbaar wat gerommel met stemmen op Turkije
HUH IS HET AL BEGONNEN?!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |