quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rond dat jaar ging Tatjana ook voor een kort kapsel kan ik me herinneren.
Echt hč? Ik heb het zelf ook nooit zo’n leuke trend gevonden om eerlijk te zijn maar de halve wereld liep er zo bijquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien hebben de zangers deze editie gemiddeld wel langer haar dan de zangeressenGuildo en die paardenstaart schoten al aardig op
Serieusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef Fascination het volgende:
Imaani, ook wel Imaani Saleem, geboren als Melanie Crosdale.
Er was natuurlijk al een Mel C.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:12 schreef Fascination het volgende:
Imaani, ook wel Imaani Saleem, geboren als Melanie Crosdale.
Edsiel heeft haar dochter zo genoemdquote:
eens. zeker gezien de taalvoorkeuren in de jaren 90quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:15 schreef Em31 het volgende:
Had het niet gek gevonden als dit had gewonnen ipv Israėl.
Echt hč? Gina Ooh, Katrina & the waves, Imaani en toen waren ze het kwijt.quote:
Ja ergens ook best wel verrassend!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
eens. zeker gezien de taalvoorkeuren in de jaren 90
Jazekerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand zo even die stemlink opsnorren. We gaan ONZE edsiel toch wel steunen he?
You're goddamn rightquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Kan iemand zo even die stemlink opsnorren. We gaan ONZE edsiel toch wel steunen he?
Desnoods via VPN!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ook een berg met liefde voor edsilia in de youtubechat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |