abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:31:24 #51
350717 Redefine
Service hè
pi_193024755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:28 schreef Momo het volgende:

[..]

Flink debiel gezien er nu nog best wat auto's op de weg zijn.
Ja dan is het nog debieler.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:31:32 #52
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193024757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een punt, dat spreiding beter is. Die toon was inderdaad bewust gekozen, om mensen wat perspectief te bieden, maar eigenlijk vooral om morrende mensen stil te krijgen. Met als resultaat vandaag doodleuk weer supermarkten die net zo druk zijn als voorheen (zelf meegemaakt en ook om mij heen al veel gehoord). En kantoren waar werkgevers gelijk weer mensen massaal op kantoor weer hebben. Dat laatste is gelukkig niet bij mijn werk van toepassing, daar wordt gelukkig wel nagedacht.
niet nadenkende randdebielen :{
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
pi_193024772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Eind januari was ik nog in de Efteling. Helemaal niet zo lang geleden dus. Maar het voelt zoveel langer
Nou, dat gevoel van de tijd is echt verschrikkelijk, ja. Ik was 9 weken geleden nog in Tilburg en toen zaten we nog grapjes te maken dat ik naar Coronagebied ging :’)
Voelt als minstens een half jaar geleden nu.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:34:23 #54
350717 Redefine
Service hè
pi_193024784
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:33 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Nou, dat gevoel van de tijd is echt verschrikkelijk, ja. Ik was 9 weken geleden nog in Tilburg en toen zaten we nog grapjes te maken dat ik naar Coronagebied ging :’)
Voelt als minstens een half jaar geleden nu.
Half maart en al helemaal daarvoor voelt echt als eeuwen geleden inderdaad.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:37:18 #55
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193024802
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Half maart en al helemaal daarvoor voelt echt als eeuwen geleden inderdaad.
een andere wereld waarin je elkaar mag aanraken :{
Al klinkt dat weer ietwat discutabel :+
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
pi_193024803
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een punt, dat spreiding beter is. Die toon was inderdaad bewust gekozen, om mensen wat perspectief te bieden, maar eigenlijk vooral om morrende mensen stil te krijgen. Met als resultaat vandaag doodleuk weer supermarkten die net zo druk zijn als voorheen (zelf meegemaakt en ook om mij heen al veel gehoord). En kantoren waar werkgevers gelijk weer mensen massaal op kantoor weer hebben. Dat laatste is gelukkig niet bij mijn werk van toepassing, daar wordt gelukkig wel nagedacht.
Ja, je geeft mensen een vinger en ze pakken meteen de hele hand. Al vraag ik mij ook nog altijd wel af hoe groot die effecten echt zijn. We zijn natuurlijk al vaker bang geweest voor een opleving door de drukte rond Pasen bijvoorbeeld en dat valt toch alleszins mee. Dit is wel een echte test case wat dat betreft. Het geleidelijk loslaten komt natuurlijk ook doordat er zo weinig zicht is op hoe groot de precieze effecten van al die maatregelen zijn en overheid die risico’s toch wil beperken, wat een heel goede instelling is uiteraard. Maar als we veel geluk hebben, blijkt het ook mee te vallen als je dit gedrag van mensen weer ziet.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:38:06 #57
350717 Redefine
Service hè
pi_193024805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:

[..]

een andere wereld waarin je elkaar mag aanraken :{
Al klinkt dat weer ietwat discutabel :+
Ja toen kon je elkaar tenminste nog veilig helemaal in elkaar slaan O-)
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:44:14 #58
350717 Redefine
Service hè
pi_193024849
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja, je geeft mensen een vinger en ze pakken meteen de hele hand. Al vraag ik mij ook nog altijd wel af hoe groot die effecten echt zijn. We zijn natuurlijk al vaker bang geweest voor een opleving door de drukte rond Pasen bijvoorbeeld en dat valt toch alleszins mee. Dit is wel een echte test case wat dat betreft. Het geleidelijk loslaten komt natuurlijk ook doordat er zo weinig zicht is op hoe groot de precieze effecten van al die maatregelen zijn en overheid die risico’s toch wil beperken, wat een heel goede instelling is uiteraard. Maar als we veel geluk hebben, blijkt het ook mee te vallen als je dit gedrag van mensen weer ziet.
Mensen horen inderdaad wat ze vooral willen horen. Zeker als ze al een beetje op hete kolen zitten, pakken ze bepaalde positieve woorden met beide handen aan om zich veel minder van dingen aan te trekken.

Wat betreft het effect van de maatregelen is het inderdaad lastig te zeggen wat het nu echt is. Sowieso verbaas ik mij erover dat ik uiteindelijk op 1 na, niemand direct ken die het virus heeft. En ook in brede zin ga je wel twijfelen hoe besmettelijk het virus nu ook echt is. Het lijkt er steeds meer op dat met veel man in kleine ruimtes zitten het grootste probleem is. Daar komen de meeste besmettingen ook vandaan.

Maar daar staat voor mij tegenover dat we al een tijd een bepaalde richting op zijn gegaan om het risico zoveel mogelijk te verkleinen. En daar gingen we als land best goed mee om (op groepen mensen na die nooit zullen luisteren). Zonde dat we na een paar positieve worden gelijk en grote mate gaan loslaten. Je vergoot het risico zo weer enorm :{

Tegelijkertijd is de kans groot dat ondanks de grotere vrijheid de besmettingen niet stijgen. Maar hopelijk blijven mensen wel nadenken.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:48:07 #59
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193024878
Morgen maar eerst nog mevr Koen een slinger naar d'r werk geven en moederdagcadeaus inpakken en daarna mijn moeder in Dordrecht ophalen. Owja ook nog wat eten scoren voor morgenavond
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:58:21 #60
132454 Koen66
Sweet Lake City
  zaterdag 9 mei 2020 @ 00:59:29 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193024957
:z :W
Same shit, different day
SC hopper present
Top uitspraak MCH
pi_193025209
Wie herinnert zich Yellow Pearl nog? Nam in 2004 deel aan het Nationaal Songfestival met het aanstekelijke liedje For You And Me. Helaas niet gewonnen; had eigenlijk wel gemoeten.

Twee leden van deze band hebben onder de naam Hookmeister nu iets totaal anders uitgebracht. Ik ben hier erg enthousiast over: Nederlandstalig en meer elektronisch qua sound: Nieuw Begin

The year three thousand may still come to pass, but the music shall last
I can hear it on a timeless wavelength, never dissipating but giving us strength

.
Sterling Void
pi_193028160
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193028460
Laatste echte missie San Andreas gehaald *O* Nu alleen nog dingen over als de verstopte oesters halen, graffiti overspuiten en dat soort gedoe en dat vind ik niet tellen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 10:26:55 #65
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_193028489
Goedemorgen :W
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_193029295
Roy van Siegfried is overleden aan corona ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193029368
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 09:55 schreef Fascination het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-regie-songfestival

Benieuwd naar de docu donderdag
Ja ik ook! Leuk om het weer te beleven w/
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:11:53 #68
115121 Arizona
#neverforget
pi_193029656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Roy van Siegfried is overleden aan corona ;(
Ik heb Siegfried nog gezien in Las Vegas toen we in de Secret Garden waren in Mirage :o
Komt wel dichtbij zo ;)

Wel sneu voor Roy ;( . Hij was wel een van de echte Tiger Kings ;(
Twente O+
The sun always shines on TV
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:13:25 #69
115121 Arizona
#neverforget
pi_193029669
Ik heb zojuist weer hardgelopen en het ging supergoed *O*
Ik heb zonder moeite 3-4-4-3-3 hardgelopen (met tussendoor telkens paar minuten wandelen). En ook wat sneller dan de vorige keer. Voor mensen met conditie is dat niet zo bijzonder maar voor mij wel :D
Twente O+
pi_193029770
Wat fijn, Arizona! ^O^

Mijn moeder is trouwens teruggegaan naar de winkel die haar had willen weren, heeft IK HEB GEEN CORONA *O* *O* gejubeld ( _O- ) en heeft zowaar excuses van de bazin gehad.

Mensen weten gewoon niet hoe ze ermee om moeten gaan, denk ik.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:31:22 #71
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193029848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat fijn, Arizona! ^O^

Mijn moeder is trouwens teruggegaan naar de winkel die haar had willen weren, heeft IK HEB GEEN CORONA *O* *O* gejubeld ( _O- ) en heeft zowaar excuses van de bazin gehad.

Ik vind jouw moeder echt met elke post leuker worden O+ _O-
supercalifragilisticexpialidocious
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:44:13 #72
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_193029964
quote:
Wat fijn, Arizona! ^O^

Jouw moeder _O_
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:45:37 #73
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_193029984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:13 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist weer hardgelopen en het ging supergoed *O*
Ik heb zonder moeite 3-4-4-3-3 hardgelopen (met tussendoor telkens paar minuten wandelen). En ook wat sneller dan de vorige keer. Voor mensen met conditie is dat niet zo bijzonder maar voor mij wel :D
Knap van je hoor! *O*

Ik ben zelf echt een drama met hardlopen op de een of andere manier. Een uur op het crossapparaat houd ik makkelijk vol, maar met hardlopen op de een of andere manier ben ik altijd na een minuut al bekaf naar adem aan het happen :')
  zaterdag 9 mei 2020 @ 13:05:45 #74
115121 Arizona
#neverforget
pi_193030250
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Knap van je hoor! *O*

Ik ben zelf echt een drama met hardlopen op de een of andere manier. Een uur op het crossapparaat houd ik makkelijk vol, maar met hardlopen op de een of andere manier ben ik altijd na een minuut al bekaf naar adem aan het happen :')
Zoals Evy zegt: dan loop je te hard :P
Je moet het eerst volhouden, ookal loop je voor je gevoel als een slak, en daarna kun je proberen harder te gaan. Ik heb nu 11 lessen gedaan en dit was de eerste les dat ik wat harder jogde :D

quote:
Wat fijn, Arizona! ^O^

Hahaaaa heel veel duimpjes voor je moeder :D ^O^ ^O^
Twente O+
pi_193030262
quote:
Wat fijn, Arizona! ^O^

:D _O_
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')