Dat wordt de nieuwe manier om je echte vrienden te leren kennen. Voorheen was dat verhuizen en vragen om hulp, nu is dat Corona.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:10 schreef Em31 het volgende:
De regel in België dat je 4 dezelfde mensen mag zienook sneu als je in niemand zijn groepje mag
Ja dat zei ik laatst hier ook geloof ik, toen ze het nog over 10 mensen haddenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:10 schreef Em31 het volgende:
De regel in België dat je 4 dezelfde mensen mag zienook sneu als je in niemand zijn groepje mag
Nou inderdaad, dit kan lekker ongemakkelijk worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt de nieuwe manier om je echte vrienden te leren kennen. Voorheen was dat verhuizen en vragen om hulp, nu is dat Corona.
Gewoon lootjes trekken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zei ik laatst hier ook geloof ik, toen ze het nog over 10 mensen haddenPijnlijke keuzes!
Ik zou zelf nooit zo'n groep kunnen creëren. De meeste mensen in mijn cirkel kennen elkaar niet dus die zouden hun 'plekken' nooit willen gebruiken voor mijn andere vrienden.
Nee maar daarmee geef je ook meteen wel aan hoe raar het is. Is toch bijna niet te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat zei ik laatst hier ook geloof ik, toen ze het nog over 10 mensen haddenPijnlijke keuzes!
Ik zou zelf nooit zo'n groep kunnen creëren. De meeste mensen in mijn cirkel kennen elkaar niet dus die zouden hun 'plekken' nooit willen gebruiken voor mijn andere vrienden.
Ja precies. En je moeder staat er natuurlijk op dat je gewoon haar en een aantal andere familieleden kiest.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar daarmee geef je ook meteen wel aan hoe raar het is. Is toch bijna niet te doen.
Alleen iemand die verder geen familie of vrienden ziet kan in je groepje eigenlijk.
Net bij Beau zo’n filmpje van een vrouw daar die gewoon zei dat ze een groepje van 4 in de ochtend heeft en een groepje van 4 in de middag want ja wie ziet en weet dat nou joh. Hoor je die man: ja je zegt het nu toch op tv!!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En je moeder staat er natuurlijk op dat je gewoon haar en een aantal andere familieleden kiest.
En je schoonmoeder verwacht precies hetzelfde
Gekke Belgen toch. Want als je bijv. je moeder en vader wil zien en je bent samen met iemand dan moet dat je groepje zijn toch? Dan mag niemand binnen dat groepje nog anderen hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. En je moeder staat er natuurlijk op dat je gewoon haar en een aantal andere familieleden kiest.
Waarom heb je tante Ingrid niet op jouw lijstje staanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
De Belgen maken het ons ook wel héél makkelijk hèquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Net bij Beau zo’n filmpje van een vrouw daar die gewoon zei dat ze een groepje van 4 in de ochtend heeft en een groepje van 4 in de middag want ja wie ziet en weet dat nou joh. Hoor je die man: ja je zegt het nu toch op tv!!
Nou wel een beetje ja...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
De Belgen maken het ons ook wel héél makkelijk hè
Precies! Dus de druk die daarbij komt kijken van ouders op hun kinderen... ik ben niet jaloers op ze!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gekke Belgen toch. Want als je bijv. je moeder en vader wil zien en je bent samen met iemand dan moet dat je groepje zijn toch? Dan mag niemand binnen dat groepje nog anderen hebben.
Haha jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom heb je tante Ingrid niet op jouw lijstje staanEn onze buurman Henk waar staat die
Dat maakt het er op zich wel net ietsje makkelijker op.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja
(Ik verdenk de buurman overigens van het hebben van een affaire met tante Ingrid)
Dit is een regel die gemaakt is door iemand die altijd heel kort door de bocht denkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gekke Belgen toch. Want als je bijv. je moeder en vader wil zien en je bent samen met iemand dan moet dat je groepje zijn toch? Dan mag niemand binnen dat groepje nog anderen hebben.
Ja en mijn ouders hebben vier uitwonende kinderen, superlulligquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:10 schreef Em31 het volgende:
Waarom heeft een Belg een mes in de auto liggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is een regel die gemaakt is door iemand die altijd heel kort door de bocht denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en mijn ouders hebben vier uitwonende kinderen, superlullig
Je zag bij Beau ook echt zo’n voorbeeld dat bij een gezin met 3 kinderen één kind thuis moet blijvenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en mijn ouders hebben vier uitwonende kinderen, superlullig
Hoe werkt het daar dan? Hier wordt gekeken naar de vergunning van vorig jaar. Als je toen 10 tafels mocht plaatsen, dan mag je er nu 5 plaatsen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de nieuwe regels vind ik het ook wel wat typisch dat er bij de hoeveelheden in restaurants etc geen rekening wordt gehouden met de grote. Het ene restaurant kan misschien net met 1,5 meter regels 30 tafels neerzetten. Maar een Van der Valk kan met gemak mensen op een goede manier verdelen zodat er 150 tafels net zo veilig ingedeeld worden, maar dat mag niet.
Bij winkels wordt er juist wel gekeken naar de grote. In principe geldt daar de stelregel 1 klant per 10 vierkante meter oppervlak. Waarbij kluitjesvorming ook voorkomen moet worden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom heeft een Belg een mes in de auto liggen?Ook om de spanning door te snijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat moet je dan maar hopen ja, dat de ouders niet al een voorkeur hebben!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom heeft een Belg een mes in de auto liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |