Dat is hier niet veel anders hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:20 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel degelijk kwalijk. Want het laat zien dat de rechtspraak in Amerika afhankelijk is van publiek en politiek sentiment en druk.
Daarover niets gelezen. Ook niet overigens zoals KI1234 beweert dat-ie in slechte gezondheid verkeert trouwens.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:08 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me een paar dingen af bij deze zaak:
Kende die vader Arbery al vanuit zijn voormalige werk? Hebben ze al eens contact gehad?
Als zoon er al zo uitziet vind ik de aanname van KI1234 niet zo gek.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarover niets gelezen. Ook niet overigens zoals KI1234 beweert dat-ie in slechte gezondheid verkeert trouwens.
Ik had zoon rond 35 geschat en vader voor in de 60. Is resp 34 en 64.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als zoon er al zo uitziet vind ik de aanname van KI1234 niet zo gek.
Dit moet een grap zijn, zoon ziet eruit als een man van tegen de 50.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had zoon rond 35 geschat en vader voor in de 60. Is resp 34 en 64.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 04:12 schreef Chivaz het volgende:
Het is van assault naar harrasment gegaan, ik denk dat het nu wel redelijk vast staat dat er iets is gebeurt.
Het feit dat haar ex-man in de jaren negentig bij de rechter verteld dat zijn vriendin lastig is gevallen door Biden vind ik toch best een dingetje.quote:
Whatever, het interesseert me eigenlijk totaal niet, het is gewoon hilarisch om dergelijke sterkte conclusies te horen uit de mond van iemand die er een levenstaak van gemaakt heeft om overduidelijke corruptie bij Trump te ontkennen omdat het allemaal 'hearsay' zou zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het feit dat haar ex-man in de jaren negentig bij de rechter verteld dat zijn vriendin lastig is gevallen door Biden vind ik toch best een dingetje.
Het is natuurlijk nog geen hard bewijs maar het lijkt mij sterk dat ze alles uit haar duim heeft gezogen.
De vraag wat mij betreft is, is ze gevingerd tegen haar wil in of heeft was Biden een beetje te aanhankelijk naar haar.
Als je doelt op het muh Russia verhaal wat idd gebaseerd was op hearsay en valse documenten dan had ik het toch bij het rechte eind.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Whatever, het interesseert me eigenlijk totaal niet, het is gewoon hilarisch om dergelijke sterkte conclusies te horen uit de mond van iemand die er een levenstaak van gemaakt heeft om overduidelijke corruptie bij Trump te ontkennen omdat het allemaal 'hearsay' zou zijn.
Dat is al meer. Als de meeste dames die met verzonnen verhalen naar voren kwamen bij Kavanaugh. Hier lijkt gewoon echt wat te spelen hoe klein ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het feit dat haar ex-man in de jaren negentig bij de rechter verteld dat zijn vriendin lastig is gevallen door Biden vind ik toch best een dingetje.
Het is natuurlijk nog geen hard bewijs maar het lijkt mij sterk dat ze alles uit haar duim heeft gezogen.
De vraag wat mij betreft is, is ze gevingerd tegen haar wil in of heeft was Biden een beetje te aanhankelijk naar haar.
Ah, nee, ik bedoel op dat halve jaar dat jij met je vingers in je oren 'lalalalala' roepend geprobeerd hebt te negeren dat de corrupte president van de VS, Donald Trump, overheidsgeld wilde gebruiken als drukmiddel om de Democratische presidentskandidaat in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je doelt op het muh Russia verhaal wat idd gebaseerd was op hearsay en valse documenten dan had ik het toch bij het rechte eind.
Zo niet dan hoor ik graag waar ik toch echt de mist in ben gegaan.
Dit inderdaad, uitermate redelijke en betrokken personenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:27 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie deze twee opa's als brave burgers die alleen hun buurt wilden beschermen en misschien iets te betrokken waren geraakt. Ik zou ze graag als buren willen hebben.
Je bedoelt een gedegen onderzoek naar corruptie? Bidens zoon had een baan bij Burisma zonder enige competenties en verdiende daar bakken met geld. Ik vind het niet zo gek dat daar dan onderzoek naar gedaan word.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ah, nee, ik bedoel op dat halve jaar dat jij met je vingers in je oren 'lalalalala' roepend geprobeerd hebt te negeren dat de corrupte president van de VS, Donald Trump, overheidsgeld wilde gebruiken als drukmiddel om de Democratische presidentskandidaat in diskrediet te brengen.
Ik vind trouwens niet dat Biden op slechts een beschuldiging de race moet verlaten. Maar ik geniet wel intens van de stuitende hypocrisie bij het metoo volk en de Democraten die om het hardst schreeuwden dat Kavanaugh een verkrachter was.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:28 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Dat is al meer. Als de meeste dames die met verzonnen verhalen naar voren kwamen bij Kavanaugh. Hier lijkt gewoon echt wat te spelen hoe klein ook.
Niet alleen beginnende dementie gaat hem parten spelen. Ook zijn losse handjes & liefde voor jonge meisjes.
Ja, medelijden met iemand die doodgeschoten is, is vrij normaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:05 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Hij was ook fout in deze. Omdat hij volop in de aanval gaat, iemand dwingt tot een noodweermaatregel en vervolgens aan het kortste einde trekt, moet ik medelijden hebben dat hij gestorven is?Een crimineel nota bene.
Alsjeblieft niet deze discussie weer. We weten ondertussen wel hoe jij denkt en dat je een vreemd wereldbeeld hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt een gedegen onderzoek naar corruptie? Bidens zoon had een baan bij Burisma zonder enige competenties en verdiende daar bakken met geld. Ik vind het niet zo gek dat daar dan onderzoek naar gedaan word.
Was het andersom geweest dan schreeuwde een ieder in dit topic dat het corruptie zou zijn.
Ik rakel die flauwekul niet op, dat is je vriendje VoMy.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:49 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet deze discussie weer. We weten ondertussen wel hoe jij denkt en dat je een vreemd wereldbeeld hebt.
Dat betekent het helaas dan weer niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij had overigens ook een strafblad.
Maar ik ben blij dat dit zo groot wordt uitgemeten in media.
Betekent dat het nog maar weinig voorkomt.
Hopen op de dag dat hetzelfde gezegd kan worden voor Black-on-Black en Black-on-White moorden.
Men houdt zich hier anders nog aardig koest over Ivanka Trump, die immers toch ook zonder enige competenties een hoge functie binnen de overheid bekleed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bedoelt een gedegen onderzoek naar corruptie? Bidens zoon had een baan bij Burisma zonder enige competenties en verdiende daar bakken met geld. Ik vind het niet zo gek dat daar dan onderzoek naar gedaan word.
Was het andersom geweest dan schreeuwde een ieder in dit topic dat het corruptie zou zijn.
Misschien geen ervaring in de politiek maar een berg ervaring in het bedrijfsleven.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Men houdt zich hier anders nog aardig koest over Ivanka Trump, die immers toch ook zonder enige competenties een hoge functie binnen de overheid bekleed.
Wat bedoel je dan? Haar compleet gefaalde juwelen- en kledingbedrijfje?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien geen ervaring in de politiek maar een berg ervaring in het bedrijfsleven.
Het stond en staat Trump natuurlijk vrij om van zijn eigen campagne middelen onderzoek te laten doen in het private domein. Vele miljoenen van de Amerikaanse belastingbetaler gebruiken en een ander land afpersen om een nep-onderzoek te "starten" of later alleen maar de aankondiging van dat zogenaamde onderzoek te verlangen is natuurlijk je reinste ambts- en machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Misschien geen ervaring in de politiek maar een berg ervaring in het bedrijfsleven.
Maar goed het verhaal van Biden gaat wel een beetje dieper dan slechts een baantje gunnen.
Het was een onderzoekje waard, de Democraten zagen hun kans schoon om Trump preventief uit te schakelen want van het geweldige media optreden van Biden moeten de Democraten het niet hebben.
Een gedegen onderzoek? Dan laat je dat niet via je persoonlijke advocaat doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |