abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 15:08:14 #276
236264 crew  capricia
pi_193015266
Ik vraag me een paar dingen af bij deze zaak:
Kende die vader Arbery al vanuit zijn voormalige werk? Hebben ze al eens contact gehad?

Wie heeft dit gefilmd? Want dit lijkt me een klein fragment van een langere opname.

Hoe lang hebben ze Arbery dan achtervolgd?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193015291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:20 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel degelijk kwalijk. Want het laat zien dat de rechtspraak in Amerika afhankelijk is van publiek en politiek sentiment en druk.
Dat is hier niet veel anders hoor.
pi_193015303
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:08 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me een paar dingen af bij deze zaak:
Kende die vader Arbery al vanuit zijn voormalige werk? Hebben ze al eens contact gehad?

Daarover niets gelezen. Ook niet overigens zoals KI1234 beweert dat-ie in slechte gezondheid verkeert trouwens.
I´m back.
pi_193015328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarover niets gelezen. Ook niet overigens zoals KI1234 beweert dat-ie in slechte gezondheid verkeert trouwens.
Als zoon er al zo uitziet vind ik de aanname van KI1234 niet zo gek.
pi_193015348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als zoon er al zo uitziet vind ik de aanname van KI1234 niet zo gek.
Ik had zoon rond 35 geschat en vader voor in de 60. Is resp 34 en 64.
I´m back.
pi_193015372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik had zoon rond 35 geschat en vader voor in de 60. Is resp 34 en 64.
Dit moet een grap zijn, zoon ziet eruit als een man van tegen de 50.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:20:18 #282
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193015456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 04:12 schreef Chivaz het volgende:

Het is van assault naar harrasment gegaan, ik denk dat het nu wel redelijk vast staat dat er iets is gebeurt.
_O- _O-
De ironie voorbij.
Antifa
pi_193015507
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:20 schreef VoMy het volgende:

[..]

_O- _O-
De ironie voorbij.
Het feit dat haar ex-man in de jaren negentig bij de rechter verteld dat zijn vriendin lastig is gevallen door Biden vind ik toch best een dingetje.
Het is natuurlijk nog geen hard bewijs maar het lijkt mij sterk dat ze alles uit haar duim heeft gezogen.
De vraag wat mij betreft is, is ze gevingerd tegen haar wil in of was Biden een beetje te aanhankelijk naar haar.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:25:17 #284
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193015533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het feit dat haar ex-man in de jaren negentig bij de rechter verteld dat zijn vriendin lastig is gevallen door Biden vind ik toch best een dingetje.
Het is natuurlijk nog geen hard bewijs maar het lijkt mij sterk dat ze alles uit haar duim heeft gezogen.
De vraag wat mij betreft is, is ze gevingerd tegen haar wil in of heeft was Biden een beetje te aanhankelijk naar haar.
Whatever, het interesseert me eigenlijk totaal niet, het is gewoon hilarisch om dergelijke sterkte conclusies te horen uit de mond van iemand die er een levenstaak van gemaakt heeft om overduidelijke corruptie bij Trump te ontkennen omdat het allemaal 'hearsay' zou zijn.
Antifa
pi_193015570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:25 schreef VoMy het volgende:

[..]

Whatever, het interesseert me eigenlijk totaal niet, het is gewoon hilarisch om dergelijke sterkte conclusies te horen uit de mond van iemand die er een levenstaak van gemaakt heeft om overduidelijke corruptie bij Trump te ontkennen omdat het allemaal 'hearsay' zou zijn.
Als je doelt op het muh Russia verhaal wat idd gebaseerd was op hearsay en valse documenten dan had ik het toch bij het rechte eind.
Zo niet dan hoor ik graag waar ik toch echt de mist in ben gegaan.
pi_193015596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De vraag wat mij betreft is, is ze gevingerd tegen haar wil in of heeft was Biden een beetje te aanhankelijk naar haar.
Dat is al meer. Als de meeste dames die met verzonnen verhalen naar voren kwamen bij Kavanaugh. Hier lijkt gewoon echt wat te spelen hoe klein ook.

Niet alleen beginnende dementie gaat hem parten spelen. Ook zijn losse handjes & liefde voor jonge meisjes.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:30:05 #287
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193015608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als je doelt op het muh Russia verhaal wat idd gebaseerd was op hearsay en valse documenten dan had ik het toch bij het rechte eind.
Zo niet dan hoor ik graag waar ik toch echt de mist in ben gegaan.
Ah, nee, ik bedoel op dat halve jaar dat jij met je vingers in je oren 'lalalalala' roepend geprobeerd hebt te negeren dat de corrupte president van de VS, Donald Trump, overheidsgeld wilde gebruiken als drukmiddel om de Democratische presidentskandidaat in diskrediet te brengen.
Antifa
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:40:44 #288
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193015754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:27 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Sorry maar ik zie deze twee opa's als brave burgers die alleen hun buurt wilden beschermen en misschien iets te betrokken waren geraakt. Ik zou ze graag als buren willen hebben.
Dit inderdaad, uitermate redelijke en betrokken personen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_193015824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:30 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ah, nee, ik bedoel op dat halve jaar dat jij met je vingers in je oren 'lalalalala' roepend geprobeerd hebt te negeren dat de corrupte president van de VS, Donald Trump, overheidsgeld wilde gebruiken als drukmiddel om de Democratische presidentskandidaat in diskrediet te brengen.
Je bedoelt een gedegen onderzoek naar corruptie? Bidens zoon had een baan bij Burisma zonder enige competenties en verdiende daar bakken met geld. Ik vind het niet zo gek dat daar dan onderzoek naar gedaan word.
Was het andersom geweest dan schreeuwde een ieder in dit topic dat het corruptie zou zijn.
pi_193015851
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:28 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Dat is al meer. Als de meeste dames die met verzonnen verhalen naar voren kwamen bij Kavanaugh. Hier lijkt gewoon echt wat te spelen hoe klein ook.

Niet alleen beginnende dementie gaat hem parten spelen. Ook zijn losse handjes & liefde voor jonge meisjes.
Ik vind trouwens niet dat Biden op slechts een beschuldiging de race moet verlaten. Maar ik geniet wel intens van de stuitende hypocrisie bij het metoo volk en de Democraten die om het hardst schreeuwden dat Kavanaugh een verkrachter was.
pi_193015881
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:05 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Hij was ook fout in deze. Omdat hij volop in de aanval gaat, iemand dwingt tot een noodweermaatregel en vervolgens aan het kortste einde trekt, moet ik medelijden hebben dat hij gestorven is? 8)7 Een crimineel nota bene.
Ja, medelijden met iemand die doodgeschoten is, is vrij normaal.

En dit gaat om iemand met een strafblad die zijn straf dus al uit heeft gezeten, dat heeft dus wat mij betreft geen invloed op het al dan niet medelijden hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_193015898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je bedoelt een gedegen onderzoek naar corruptie? Bidens zoon had een baan bij Burisma zonder enige competenties en verdiende daar bakken met geld. Ik vind het niet zo gek dat daar dan onderzoek naar gedaan word.
Was het andersom geweest dan schreeuwde een ieder in dit topic dat het corruptie zou zijn.
Alsjeblieft niet deze discussie weer. We weten ondertussen wel hoe jij denkt en dat je een vreemd wereldbeeld hebt.
pi_193015910
Believe women, behalve wanneer ze een Democraat beschuldigen. Dan verdient een Democraat per definitie de voordeel van de twijfel, wat een afgang.
Ik heb mensen nog gewaarschuwd dat met dit soort idiote standaarden de Democraten zichzelf nog zouden tegenkomen. Ik had alleen niet verwacht dat men zonder schaamte zo hypocriet zou zijn, alsof mensen het geheugen hebben van een goudvis.
pi_193015921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:49 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet deze discussie weer. We weten ondertussen wel hoe jij denkt en dat je een vreemd wereldbeeld hebt.
Ik rakel die flauwekul niet op, dat is je vriendje VoMy.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:51:19 #295
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193015933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij had overigens ook een strafblad.

Maar ik ben blij dat dit zo groot wordt uitgemeten in media.
Betekent dat het nog maar weinig voorkomt.
Hopen op de dag dat hetzelfde gezegd kan worden voor Black-on-Black en Black-on-White moorden. :)
Dat betekent het helaas dan weer niet.
pi_193015938
quote:

[..]

Men houdt zich hier anders nog aardig koest over Ivanka Trump, die immers toch ook zonder enige competenties een hoge functie binnen de overheid bekleed.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193016024
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Men houdt zich hier anders nog aardig koest over Ivanka Trump, die immers toch ook zonder enige competenties een hoge functie binnen de overheid bekleed.
Misschien geen ervaring in de politiek maar een berg ervaring in het bedrijfsleven.
Maar goed het verhaal van Biden gaat wel een beetje dieper dan slechts een baantje gunnen.
Het was een onderzoekje waard, de Democraten zagen hun kans schoon om Trump preventief uit te schakelen want van het geweldige media optreden van Biden moeten de Democraten het niet hebben.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:01:18 #298
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_193016095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Misschien geen ervaring in de politiek maar een berg ervaring in het bedrijfsleven.
Wat bedoel je dan? Haar compleet gefaalde juwelen- en kledingbedrijfje?
pi_193016132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar goed het verhaal van Biden gaat wel een beetje dieper dan slechts een baantje gunnen.
Het was een onderzoekje waard, de Democraten zagen hun kans schoon om Trump preventief uit te schakelen want van het geweldige media optreden van Biden moeten de Democraten het niet hebben.
Het stond en staat Trump natuurlijk vrij om van zijn eigen campagne middelen onderzoek te laten doen in het private domein. Vele miljoenen van de Amerikaanse belastingbetaler gebruiken en een ander land afpersen om een nep-onderzoek te "starten" of later alleen maar de aankondiging van dat zogenaamde onderzoek te verlangen is natuurlijk je reinste ambts- en machtsmisbruik.
pi_193016298
quote:

[..]

Een gedegen onderzoek? Dan laat je dat niet via je persoonlijke advocaat doen.
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')