Volgens mij heeft hij onlangs een penthouse gekocht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Nielsch het volgende: [..] Klopt die woont nog steeds in 't appartement waar ie na z'n studie is gaan wonen.
ook homoseksuele clubs? ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef ZaZoe het volgende:
Het hoogtepunt is toch wel dat 1 Sep. de sexclubs open gaan
Het zal een fantasie blijven.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
Wat als mijn kapster ook de benen spreidt en ik haar 50 euro extra betaal?
dus vanaf 1 september pas is het weer rustiger bij Hornbach, IKEA en het tuincentrum.quote:
krijg je een stok met een veertje eraan die net zo lang is als je penis+ 1 meter 50.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
Het is geen directe vervanging. De mondkapjes komen op het moment dat anderhalve meter niet overal redelijkerwijs in acht kan worden genomen. Lukt dat thuis niet, dan heb je te veel mensen uitgenodigd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moet die anderhalve meter ook als je eerst aan je visite vraagt of ze klachten hebben? Bij kappers is dat voldoende namelijk.
Vuile roddelaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook homoseksuele clubs? ik vraag dit voor een vriend
mortaxx
Ik wil dit ook heel graag maar ik zie het er helaas nog steeds niet van komenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef Drekkoning het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
In november lekker naar een volle Ziggo voor Nightwish, allemaal met een mondkapje op inclusief Floor Jansen genot
Jaquote:
Dat mag toch ook niet???quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef Drekkoning het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
In november lekker naar een volle Ziggo voor Nightwish, allemaal met een mondkapje op inclusief Floor Jansen genot
Oooh valt mee een stok van 1.24m, ja ja echte fokkerquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
krijg je een stok met een veertje eraan die net zo lang is als je penis+ 1 meter 50.
dan zal je de partij DENK uit gezet worden, je zult de politiek dan gaan verlaten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
Godver dit is een gat in de markt, naaktkapsters, tieten in je nek, na afloop een pijpbeurt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
afbeelding ] Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
per zaal dacht ik jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef zipcon het volgende:
Welke bioscoop gaat nu open voor 30 mensen? En is dat per zaal? Niet dat er films uit komen, het is bij nader bekijken toch een rommeltje. Mooi in theorie maar niet echt uitvoerbaar (of zelfs maar levensvatbaar).
En die 30 man wel op minimaal anderhalve meter afstand. Dus met stoeltjes. Gaan leuke dance of metal feestjes worden.quote:
Hoo hoo patent ligt bij mij he makkerquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Godver dit is een gat in de markt, naaktkapsters, tieten in je nek, na afloop een pijpbeurt.
Ik ga een businessplan opstellen
Eindelijk weer feestjes met meer dan 3 man vanaf 1/6quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef kol7680 het volgende:
Vanaf 1/7 zouden samenkomsten tot 100 man weer mogen, dus dan zie ik sowieso geen probleem met thuisfeestjes.
Ja dan heeft de kapper dus gewoon een te korte schaar gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is geen directe vervanging. De mondkapjes komen op het moment dat anderhalve meter niet overal redelijkerwijs in acht kan worden genomen. Lukt dat thuis niet, dan heb je te veel mensen uitgenodigd.
Een strafbaar feitquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef Devil010 het volgende:
Wat als ik mijn kapster 50 euro extra betaal om ff de benen te spreiden? Onder welke regeling valt dat dan?
Ja, overheid ten topquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Jed1Gam het volgende:
Die app wil Hugo niet opgeven, omdat er al zoveel energie in gestoken is.
Ja tegenwoordig moeten ze al een heggenschaar hebben om al die matten weg te krijgenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja dan heeft de kapper dus gewoon een te korte schaar gekocht
Nee ik heb dat concert al afgeschreven helaas. Zit wel te azen op concerten van die tour in het buitenland waar ze eerder evenementen toestaan, maar dat gaat wel serieus geld kosten gok ikquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wil dit ook heel graag maar ik zie het er helaas nog steeds niet van komen.
Wat zei google?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef kilon het volgende:
Voor de duidelijkheid, is zo'n simpel chirurgen mondmasker nou medisch of niet?
Maar dan geen OV voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Nober het volgende:
Bananen republiek Nederland, vouw zelf maar een kapje.
Zonder dus, gaat al 2 maanden prima.
3 max nog steeds en blijftquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef BorTheWolf het volgende:
Niks gehoord over thuis samenkomsten. Met hoeveel mensen mag je nou thuis volgens de richtlijnen van het rivm afspreken ?
Er moeten ook nog wat mensen kunnen passeren op gepaste afstand en ambulances en brandweerwagens langs kunnen...quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Als gemeenten een beetje meedenken met de horeca over de terrassen dan kunnen ze best wel weer een fatsoenlijke omzet draaien. Gewoon alle openbare ruimte in de stad aan de horeca geven en omvormen in één groot terras met voldoende ruimte.
In België ookquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zelf mondkapjes maken, wat een land![]()
In o.a. Hongarije worden ze uitgedeeld door de overheid.
Er is geen tijd voor pret in de oorlog.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef RipCity het volgende:
Maar 0.0 over pretparken en dierentuinen???
Zonder 1,5 m afstand? Want na 1 juni mogen restaurants, café's, musea etc. tot 30 man alweer open, mits 1,5 meter afstand. Ik zie niet in wat het probleem dan zou zijn van een bijeenkomst van 5 a 7 man bij een verjaardag bijvoorbeeld, aangezien na 1 juni musea ook weer mogen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:42 schreef Ven1972 het volgende:
Na 1 juli mogen bijeenkomsten toch tot 100 man?
Dit. Dat de NS er maar voor zorgt. Belachelijke dat je als burger stel je reist iedere week 5 keer per week ¤5 kwijt bent voor een mondkapje😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Om het rendabel te maken moeten de prijzen gewoon met een factor 5 omhoog... niet echt realistisch lijkt me. Idem voor theaters, bioscopen, e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef ikweetnietwat het volgende:
Het restaurant kan weer open :>
Wel ¤10pp servicekosten om het hoofd boven water te houden als we maar 24 gasten kunnen ontvangen, minimale bezetting is toch al 2 man in de keuken, 1 in de afwas, 2 in de bediening en onze barista. En dan al het personeel wat thuis zit en de NOW regeling die afloopt. Uit eten gaan wordt een exclusieve aangelegenheid
Maar dan is het toch ontzettend krom dat contactberoepen wel weer mogen? En na 1/6 musea, café's etc.quote:
MaAr We ZiJn Zo WeLvArEnDquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
dan gaat er ook bijna niemand heen, te duur.. dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om het rendabel te maken moeten de prijzen gewoon met een factor 5 omhoog... niet echt realistisch lijkt me. Idem voor theaters, bioscopen, e.d.
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
[/quote
Godver dit is een gat in de markt, naaktkapsters, tieten in je nek, na afloop een pijpbeurt.
Ik ga een businessplan opstellen
Medisch mondkapje toch niet verboden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
En arrestatie als je mondkapje juist 'te goed' is
echtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippen
@:uitstraling
Ja dat bedoel ik hoe zit dat met masseuses en happy end?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippen
Dat land heeft meer hoeren dan inwonersquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, eerst met het OV naar de kapper en daarna naar een terrasje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zijn er ineens veel mensen die graag met het OV gaan.
Daarom kan je beter blijven sluiten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef FerryN7 het volgende:
Naja wacht even. Ik keek net even een stuk terug en wellicht begrijp ik het verkeerd. Hij zei wel 30 man en daarna inclusief personeel. Bedoelt die niet gewoon 30 man en personeel sowieso erbij omdat die toch moeten werken. Anders wordt het wel heel karig wat je kan ontvangen.
krijg je betweters die zeggen: jaaaa die had naar een chirurg of ouderenverzorgster gemoeten! SCHANDE. Hier ik trek 'm van je gezicht af.quote:
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
krijg je betweters die zeggen: jaaaa die had naar een chirurg of ouderenverzorgster gemoeten! SCHANDE. Hier ik trek 'm van je gezicht af.
in belgie liggen ze deze week gewoon in supermarket voor een eurie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.
ik druk altijd m'n neus tegen het scherm bij die lekkere cassierequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Devil010 het volgende:
Aaaah je mag niet meer in de nek van die lekkere vakkenvulster heen hangen
We krijgen een burgeroorlog, hou je maar vast.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.
In België worden ze straks thuis bezorgd, uitwasbare ook nog, niet dat prul van NLquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
in belgie liggen ze deze week gewoon in supermarket voor een eurie.
maja grenzen dicht
Bij de So Low ook gewoon. Diverse soorten en maten. Ook uitwasbare.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
maja grenzen dicht
Sywert van der Linden was gisteren op tv, die kon zo aan een paar honderd miljoen mondkapjes komenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
maja grenzen dicht
Dat is toch voor aantal mensen binnen? In de zomer is dat dus niet echt een probleemquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef Enawh het volgende:
[..]
Daarom kan je beter blijven sluiten.
Is niet eens rendabel om te openen
Oh nevermind. Wat een onzin.quote:Het kabinet heeft toch niet besloten het toe te staan om meer bezoekers thuis te ontvangen. Het advies blijft: maximaal drie, buiten het gezin. Er moet namelijk anderhalve meter afstand worden gehouden. "En de Nederlandse huizen zijn doorgaans niet zo groot. Behalve als je misschien in een paleis woont", aldus Rutte.
Nee incl. personeel zei Ruttequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch voor aantal mensen binnen? In de zomer is dat dus niet echt een probleem
Hamsterrrreeeeeeeequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ach, de Action, etc zullen er wel op inspelen met de mondkapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |