Dit. Dat de NS er maar voor zorgt. Belachelijke dat je als burger stel je reist iedere week 5 keer per week ¤5 kwijt bent voor een mondkapje😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zelf mondkapjes maken, wat een land![]()
In o.a. Hongarije worden ze uitgedeeld door de overheid.
Om het rendabel te maken moeten de prijzen gewoon met een factor 5 omhoog... niet echt realistisch lijkt me. Idem voor theaters, bioscopen, e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef ikweetnietwat het volgende:
Het restaurant kan weer open :>
Wel ¤10pp servicekosten om het hoofd boven water te houden als we maar 24 gasten kunnen ontvangen, minimale bezetting is toch al 2 man in de keuken, 1 in de afwas, 2 in de bediening en onze barista. En dan al het personeel wat thuis zit en de NOW regeling die afloopt. Uit eten gaan wordt een exclusieve aangelegenheid
Maar dan is het toch ontzettend krom dat contactberoepen wel weer mogen? En na 1/6 musea, café's etc.quote:
MaAr We ZiJn Zo WeLvArEnDquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zelf mondkapjes maken, wat een land![]()
In o.a. Hongarije worden ze uitgedeeld door de overheid.
dan gaat er ook bijna niemand heen, te duur.. dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Om het rendabel te maken moeten de prijzen gewoon met een factor 5 omhoog... niet echt realistisch lijkt me. Idem voor theaters, bioscopen, e.d.
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef Devil010 het volgende:
Wat als mijn kapster ook de benen spreidt en ik haar 50 euro extra betaal?
[/quote
Godver dit is een gat in de markt, naaktkapsters, tieten in je nek, na afloop een pijpbeurt.
Ik ga een businessplan opstellen
Medisch mondkapje toch niet verboden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
En arrestatie als je mondkapje juist 'te goed' is
echtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippen
@:uitstraling
Ja dat bedoel ik hoe zit dat met masseuses en happy end?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Vietnam is het de normaalste zaak van de wereld dat je gepijpt wordt tijdens het knippen
Dat land heeft meer hoeren dan inwonersquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, eerst met het OV naar de kapper en daarna naar een terrasje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat zijn er ineens veel mensen die graag met het OV gaan.
Daarom kan je beter blijven sluiten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:45 schreef FerryN7 het volgende:
Naja wacht even. Ik keek net even een stuk terug en wellicht begrijp ik het verkeerd. Hij zei wel 30 man en daarna inclusief personeel. Bedoelt die niet gewoon 30 man en personeel sowieso erbij omdat die toch moeten werken. Anders wordt het wel heel karig wat je kan ontvangen.
krijg je betweters die zeggen: jaaaa die had naar een chirurg of ouderenverzorgster gemoeten! SCHANDE. Hier ik trek 'm van je gezicht af.quote:
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
krijg je betweters die zeggen: jaaaa die had naar een chirurg of ouderenverzorgster gemoeten! SCHANDE. Hier ik trek 'm van je gezicht af.
in belgie liggen ze deze week gewoon in supermarket voor een eurie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.
ik druk altijd m'n neus tegen het scherm bij die lekkere cassierequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Devil010 het volgende:
Aaaah je mag niet meer in de nek van die lekkere vakkenvulster heen hangen
We krijgen een burgeroorlog, hou je maar vast.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Heb je dáár weer gezeik om. De overheid had hier voor moeten zorgen en het niet aan de burgers over moeten laten om zelf wat in elkaar te flansen.
In België worden ze straks thuis bezorgd, uitwasbare ook nog, niet dat prul van NLquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
in belgie liggen ze deze week gewoon in supermarket voor een eurie.
maja grenzen dicht
Bij de So Low ook gewoon. Diverse soorten en maten. Ook uitwasbare.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
maja grenzen dicht
Sywert van der Linden was gisteren op tv, die kon zo aan een paar honderd miljoen mondkapjes komenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
maja grenzen dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |