nouriwordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
We stoppen bij 34. Als eerbetoon voor Nouri. Want Nouri is leven.
Heeft Nouri geen erg in andersquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met de hele SC?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
zijn de kroegen al open in noordrijn-westfalenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja.
We stappen dan collectief over naar POL.
Ik kijk zelden naar de WDR.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn de kroegen al open in noordrijn-westfalen
Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
We roddelen hier nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staat toch geen vraagteken achter
Nieuwe Elan
Ze zeiden dat ze op dit moment nog geen interviews houden ivm onzekerheid aantal posities met corona en dat ze afstudeerders graag een goede begeleiding willen geven. Ze komen wanneer er meer zekerheid is erop terugquote:
Ja gekkigheidquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtf je kan jezelf niet mentionen
@:tjacka
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:01 schreef Coco. het volgende:
Oh @:KingRoland is er.
Ik bedenk me dat ik pauze heb.
Is dat even een nette manier om iemand af te wijzen!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op dit moment nog geen interviews houden ivm onzekerheid aantal posities met corona en dat ze afstudeerders graag een goede begeleiding willen geven. Ze komen wanneer er meer zekerheid is erop terug
niet met een lijkkist, wel met je moederquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. heb jij nog leuke zwarte afrikaanse mannen die een lijkkist dragen memes gezien?
Je had mij vast genoemd als je niks zou doen...quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben klaar met werken voor vandaag @ elan
Bijna weekend @:jancees
Vanavond bij mijn ouders eten @:drizzt_dourden
Daarna uurtje sporten @:ggmm @:onlogisch
WEEr een lang weekend man man manquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik 30-12. Ben echt net een landloper nuquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:38 schreef JanCees het volgende:
Ik was 3 maart voor het laatst bij de kapper
Correct.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je had mij vast genoemd als je niks zou doen...
Nee, volgende week voor het eerst in tijden weer een vijfdaagse werkweekquote:
@ elanquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik heb wel eens iemand door de gehaktmolen zien gaan, maar wat user Lenny hier overkomt zie je zelden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boosmaar omdat jij blijkbaar in aannames leeft denk je dat.
Maar goed jullie zeggen dat de lucht groen is, en dan probeer je het uit te leggen dat blauw is. Dat gaat niet in een topic gemaakt voor zwakbegaafden.
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
GOEIE GENADEquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand door de gehaktmolen zien gaan, maar wat user Lenny hier overkomt zie je zelden.
Goeie genade.
Och meid toch, helemaal een quote kopiëren uit een andere topic om medeleven proberen te krijgen van anderen in dit topicquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand door de gehaktmolen zien gaan, maar wat user Lenny hier overkomt zie je zelden.
Goeie genade.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie genade.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:39 schreef Syd het volgende:
[..]
Oh wacht, vergeten dat jij op een dagbesteding zat.
Klopt zware meltdown van 1 comment jonguh, ik ga iedereen kapot slaan en ruige ingooien enzo.
Woensdag is niet voor niks gehaktdag hequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie genade.
Heb je al een tr ontvangen van Lenny?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
En ook buitendam wordt afgemaakt
BERG JE MENSEN HET GAAT ER HEFTIG AAN TOE
Ik krijg er flink van lanks!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goeie genade.
Ik ga snel even wat drinken, nu het nog kan!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:56 schreef Coco. het volgende:
Dit loopt helemaal mis!
Ik ga de schuilkelder in.
Dan ben ik nog redelijk gespaard.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
En ook buitendam wordt afgemaakt
BERG JE MENSEN HET GAAT ER HEFTIG AAN TOE
Dit keer niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een tr ontvangen van Lenny?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:58 schreef Syd het volgende:
Ja man, ik neuk jullie allemaal de moeder. Alhoel grotendeels zijn tokkie hier maar ik ben vies mad dus doe ik het toch.
Deze boemerang zag ik niet aankomen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:55 schreef Syd het volgende:
[..]
Och meid toch, helemaal een quote kopiëren uit een andere topic om medeleven proberen te krijgen van anderen in dit topic
Wil je een lolly?
Och ben je er zo 1quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit keer niet.
Het lijkt wel alsof hij dat alleen bij vrienden doet.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw mensenkennis is wel goed, maat.
Jammer begon het net leuk te vinden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 @:muskusboktor57
Laatste voor vandaag hoor!
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 @:muskusboktor57
Laatste voor vandaag hoor!
Syd is volgens mij het debiele neefje van Sander Boschker.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He hallo jongen, is Syd een broer van je?
Regionale stamboom.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 6 mei 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
:59
@:haags_kwartiertje vindt dit NIET leuk.
Al gemeldquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Premier Rutte zal vanavond ook bekendmaken dat vanaf 11 mei niet-contactsporten in de buitenlucht, zoals tennis en golf, weer door iedereen uitgeoefend kunnen worden, al zijn wedstrijden nog wel uit den boze.
https://nos.nl/artikel/23(...)penbaar-vervoer.html
@:wereldgozer
Oh sorry hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dat het vanaf maandag al ingaat.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dat het vanaf maandag al ingaat.
Nog geen idee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zou je deze vrachtwagen heen willen sturen?
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar zou je deze vrachtwagen heen willen sturen?
Ja Godverdomme wat is er nu weer??quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd eerder inderdaad nooit gedaan bij een @:netsplitter @:madame_paon of @:knetterkrankjorum
Verleng die seizoenkaart maar.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://www.tilbo.com/nelom-2-jaar-langer-bij-willem-ii/
Miquel Nelom speelt ook de komende twee seizoenen voor Willem II. De 29-jarige linkervleugelverdediger uit Rotterdam, die vorig seizoen de overstap maakte van Hibernian FC naar de Tilburgse club, bereikte overeenstemming over een nieuw contract.
@:scrummie2.1
@:caland
@:donraja
@:atypisch
@:onlogisch
@:zipportal
@:elan
@:fetx
@:3rr0r
@:Generationalpha
@:ifrane
Zie je nou welquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja Godverdomme wat is er nu weer??
Ik ben nog het meest verbaasd dat hij pas 29 is, ik dacht dat die gozert al midden 30 was ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Miquel Nelom speelt ook de komende twee seizoenen voor Willem II. De 29-jarige linkervleugelverdediger uit Rotterdam, die vorig seizoen de overstap maakte van Hibernian FC naar de Tilburgse club, bereikte overeenstemming over een nieuw contract.
Langer dan 3 jaar toch? Wel leuk meteen die mentions.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
Gelijk een vraagje @:netsplitter
Hoe vond je het dat je na 2 á 3 jaar niet ingelogd te zijn nu opeens allemaal mentions te hebben.
A. Vervelend
B. Niet zo heel vervelend , want je kan ze in één keer wegklikken. Ik had het veel vervelender gevonden om dagelijks bestookt te worden met mentions
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Langer dan 3 jaar toch? Wel leuk meteen die mentions.
Mooi. We mogen dus blijven mentionenquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Lezen jullie mee @:caland @:maxi-mus
@onlogischquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inactieve accounts mogen jullie inderdaad gewoon blijven mentionen.
Bel gewoon mijn neefquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:26 schreef Caland het volgende:
@:doublepain gauw afspraak zetten maat lekker fresh
Leuk, ik ga daar ook heen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga naar COR makker voor de persco
zie je daar
quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:19 schreef GGMM het volgende:
Wow, @:Netsplitter is er.
@:caland @:zipportal @:elan
RETWEETquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
HUGO OPROTTEN
WIJ WILLEN MET JAAP EN GRAPPERHAUS DE KROEG IN
Wij roddelen hier nietquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:07 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Graag wel on topic blijven mensen.
[/modbreak]
Drie mentions van Lennyquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Premier Rutte zal vanavond ook bekendmaken dat vanaf 11 mei niet-contactsporten in de buitenlucht, zoals tennis en golf, weer door iedereen uitgeoefend kunnen worden, al zijn wedstrijden nog wel uit den boze.
https://nos.nl/artikel/23(...)penbaar-vervoer.html
@:wereldgozer
Hoi geilequote:Op woensdag 6 mei 2020 18:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Langer dan 3 jaar toch? Wel leuk meteen die mentions.
Oh matig maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op dit moment nog geen interviews houden ivm onzekerheid aantal posities met corona en dat ze afstudeerders graag een goede begeleiding willen geven. Ze komen wanneer er meer zekerheid is erop terug
Zo mis je wel wat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik mag daar niet posten
Weet niet waarom
LennyGod.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jaaaa je moeder mag ook weer werken
Gereageerd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:20 schreef Doublepain het volgende:
COR / Stelling: Sportscholen moeten open
Mag dat nog niet dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:20 schreef Doublepain het volgende:
1 septemberquote:
Je kan toch thuis nog wel genoeg doen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 september
Moet je nagaan JR, ik heb jaren gewerkt aan mijn fysiek en nu ben ik alles kwijt
Kom maar met die Corona, erger kan niet
In een maand ben je weer op het oude niveau.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1 september
Moet je nagaan JR, ik heb jaren gewerkt aan mijn fysiek en nu ben ik alles kwijt
Kom maar met die Corona, erger kan niet
Dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch thuis nog wel genoeg doen?
Ik eet op hetzelfde niveau als toen ik elke dag sportte...quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In een maand ben je weer op het oude niveau.
Gereageerd. Wat een leuk topic. Goede OP.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik word zo moe van jou.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima diss, verdient een mention
@:gehrman
Alleen als je mondkapje hebtquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:38 schreef JanCees het volgende:
Zouden hoerententen half juni al open zijn?
Maar het afval komt nog steeds in een emmer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
Vroeger gingen ze met een ster de trein in, vanaf 1 juni met een mondkapje.
@:Caland
@:Zipportal
Gaan we naar witte de with he maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef KingRoland het volgende:
vanaf juni weer naar de kk @:lenny_leonard @:jancees @:doublepain @:zipportal @:coco. @:wereldgozer
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar het afval komt nog steeds in een emmer.
moet even kijken dan komen jullie dan ook? @JanCees @Doublepain @Mortaxx @Tjacka @RensAjacied @Ifranequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gaan we naar witte de with he maat
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet even kijken dan komen jullie dan ook? @:jancees @:doublepain @:mortaxx @:tjacka @:rensajacied @:ifrane
Nikkie de Jager heeft ook een gevouwen kapje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef Nober het volgende:
Bananen republiek Nederland, vouw zelf maar een kapje.
Zonder dus, gaat al 2 maanden prima.
Dat van die restaurants is wel vaag, er zijn restaurants met minder dan 30 zitplaatsen en tenten als Van der Valk waar normaal honderden mensen inpassen.quote:
Nikkie had een pikkiequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nikkie de Jager heeft ook een gevouwen kapje.
Check dit. @:wereldgozer @:scrummie2.1
Beetje jammer dat festivals dan weer niet mogenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 juno kroegen open
voor de rest hoef je niks te weten
Of zwembaden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje jammer dat festivals dan weer niet mogen
Absoluut maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:41 schreef KingRoland het volgende:
vanaf juni weer naar de kk @:lenny_leonard @:jancees @:doublepain @:zipportal @:coco. @:wereldgozer
boeienquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje jammer dat festivals dan weer niet mogen
Erg jammer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen meeting voor jou met Kees Kwakman.
Kermis ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bevind me in goed gezelschap wat betreft het zwembad standpunt
Dus voetbal nog niet duidelijk.quote:
??quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag nu toch godverdomme een partij de terimh
Doe normaal johquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol had juist het idee dat ze het uitlegden voor de Jostiband
Ik zal maar niet zeggen wat ik van Marokkanen vindquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lenny, zipportal en ik houden niet van marokkanen
Geen Oscar voor Sonic dus.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
Dankzij JaapGOAT kunnen we Tenet in de bios zien.
Met publiek pas weer als er een vaccin is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dus voetbal nog niet duidelijk.
Graag nu toch godverdomme een partij de terimh
Bij een uitnodiging voor Witte de With ben ik aanwezig maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet even kijken dan komen jullie dan ook? @:jancees @:doublepain @:mortaxx @:tjacka @:rensajacied @:ifrane
Dan sla ik overquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:58 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Bij een uitnodiging voor Witte de With ben ik aanwezig maat
VBL ON TOUR.twitter:BeauRTL twitterde op woensdag 06-05-2020 om 19:16:12Het is vandaag precies 18 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord door Volkert van der Graaf, die inmiddels helemaal is vrijgesteld van alle voorwaarden en restricties. Hierover praten we door met @PeterRdeV en Joost @Eerdmans. #BEAU https://t.co/oqvWpo8cYW reageer retweet
Waar was jij tijdens de moord?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:00 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR.twitter:BeauRTL twitterde op woensdag 06-05-2020 om 19:16:12Het is vandaag precies 18 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord door Volkert van der Graaf, die inmiddels helemaal is vrijgesteld van alle voorwaarden en restricties. Hierover praten we door met @:PeterRdeV en Joost @:Eerdmans. #BEAU https://t.co/oqvWpo8cYW reageer retweet
Godverdommequote:Op woensdag 6 mei 2020 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met publiek pas weer als er een vaccin is waarschijnlijk.
18 jaar alweer. Toen werd ik politiek bewustquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:00 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR.twitter:BeauRTL twitterde op woensdag 06-05-2020 om 19:16:12Het is vandaag precies 18 jaar geleden dat Pim Fortuyn werd vermoord door Volkert van der Graaf, die inmiddels helemaal is vrijgesteld van alle voorwaarden en restricties. Hierover praten we door met @:PeterRdeV en Joost @:Eerdmans. #BEAU https://t.co/oqvWpo8cYW reageer retweet
Weet ik niet. Ik heb mijn stopcontacten niet smart.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:59 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonard
https://www.ibood.com/ele(...)home-smart-plug.html
Zijn dit een beetje goeie plugs of ken je betere?
Denk je datquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn alle clubs kapot en is er helemaal niks meer om te kijken.
RIP
Als ze een seizoen zonder publiek moeten spelen en clubs daardoor geen seizoenskaarten en business seats kunnen verkopen wel ja.quote:
Welnee.quote:
Ze lijken op de Fibaro maar zijn het niet. Of het wat is is van veel factoren afhankelijk. Van wat je wil, wat ze kunnen, welke controller je gebruikt, etc.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:59 schreef Doublepain het volgende:
@:lenny_leonard
https://www.ibood.com/ele(...)home-smart-plug.html
Zijn dit een beetje goeie plugs of ken je betere?
Wil gewoon iets wat ik met bluetooth uit kan zetten voor het slapen, niet bijzonders verderquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ze lijken op de Fibaro maar zijn het niet. Of het wat is is van veel factoren afhankelijk. Van wat je wil, wat ze kunnen, welke controller je gebruikt, etc.
Kun je beter het home automation topic opzoeken. @:Lenny_Leonard heeft de link wel.
Die dingen hebben geen bluetooth zo te zien, dus nee, kan niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil gewoon iets wat ik met bluetooth uit kan zetten voor het slapen, niet bijzonders verder
Oh, er stond wel met smartphone bedienen vandaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die dingen hebben geen bluetooth zo te zien, dus nee, kan niet.
Een iPhone is geen smartphone.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, er stond wel met smartphone bedienen vandaar
Gewoon abbos verkopen voor een jaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze een seizoen zonder publiek moeten spelen en clubs daardoor geen seizoenskaarten en business seats kunnen verkopen wel ja.
Maar misschien vinden ze daar wel iets op. Er komen ook wel noodfondsen maar geen idee of dat dan genoeg is.
kinky.nlquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meisjes kunnen nu wel makkelijker digitaal hun geld verdienen.
www.vreemdgaan69.nl @De_Kraamquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meisjes kunnen nu wel makkelijker digitaal hun geld verdienen.
Ja er zal vast een app zijn om ze via wifi ofzo te bedienen, maar dan geen bluetoothquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, er stond wel met smartphone bedienen vandaar
Ga weg hierquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja er zal vast een app zijn om ze via wifi ofzo te bedienen, maar dan geen bluetooth
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nikkie de Jager heeft ook een gevouwen kapje.
Check dit. @:wereldgozer @:scrummie2.1
Jammer dat je niet gewoon voor 2 minuten kan betalen dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
https://www.kinky.nl/vrou(...)dam/586408-candylove
@:jr-style-93
Najah, wifi of bluetooth maakt in deze niet veel uitquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja er zal vast een app zijn om ze via wifi ofzo te bedienen, maar dan geen bluetooth
Best geil hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Virtuele sex![]()
Het is waarschijnlijk nog treuriger dan het klinkt
Molligquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de vrouwelijke versie van Drizzt
@:caland check deze grap
Dat is een lopende zak met botten, zeker een poolse uit auschwitz? Nee jongensquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loïza is pas een vrouw!
@:RamboDirk
zij staat in ieder geval open voor werk..quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de vrouwelijke versie van Drizzt
@:caland check deze grap
De eerste in beeld is gelijk al wat voor @JR-Style-93 , ik denk aan mijn vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Druk eens op doorgaan. Je krijg gewoon hun nummer.
Rambo zet @Nober in hoek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is een lopende zak met botten, zeker een poolse uit auschwitz? Nee jongens
Dit is een vrouw.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
https://www.kinky.nl/vrou(...)dam/586408-candylove
@:jr-style-93
Dit is niet dikquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eerste in beeld is gelijk al wat voor @:JR-Style-93 , ik denk aan mijn vrienden.
[ afbeelding ]
Goede teksten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eerste in beeld is gelijk al wat voor @:JR-Style-93 , ik denk aan mijn vrienden.
[ afbeelding ]
Ik zie je nog steeds als een vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je kunt wel zien dat wij het beste met JR voorhebben.
Ja voor je moederquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens betaald voor seks?
viesdikquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In zijn hok in de tuin?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Zo even Maurice de Hond op zijn plaats gezet.
Stuur hier ffquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Zo even Maurice de Hond op zijn plaats gezet.
Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
HAHAHAHA MAAAAAD KIJK DEZE DAN HAHAHAHAHA MAAAAAD HAHAAHAHHA
Lord Nelomquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
twitter:
Inhoudelijke tweetquote:
Wat een genot zeg. Nog 2 jaar de Lord. Van harte!quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga ervan uit dat @GGMM trots op me is.quote: