Belastinggeld binnen genotquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Pakketjesdag vandaag
@:caland
@:ggmm
Haha ja zeker.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt wel beter dan teveel betaalde geld terug
3800quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel?
Ik mocht weer lappen. Rond de 1000 geloof ik.
Erg jammer dat er geen tijdsslot staat aangegeven. Al vindt @haags_kwartiertje deze bezorgtijd uitstekend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:20 schreef Caland het volgende:
Bezorgtijd: vandaag
Zending is gesorteerd
@:ggmm @:lenny_leonard
Als het maar afgerond is. Niet 10.13 of 10.07 of zo. Dat vind ik echt waardeloos.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat er geen tijdsslot staat aangegeven. Al vindt @:haags_kwartiertje deze bezorgtijd uitstekend.
Valt wel mee. Maar betaal wel teveel ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. Heb je zo'n hoge rente op je hypotheek dan?
Op welk percentage zit je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar betaal wel teveel ja.
hoogquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3.8%
Kan nog wel wat omlaag ja.
Kwam van 5.7
ik zit op 1,55quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan naar 2.1%
Ga ik ook wel doen.
Dat is toch lekkerquote:
Ja, wel de moeite lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan naar 2.1%
Ga ik ook wel doen.
Ik ben wel flink aan het aflossen jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch lekker.
Kan je dan mooi voor op va.... O wacht.
Tegen de tijd dat Corona voorbij is hebben we ons huis afgelost maat.
zie dmquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ING?
Voor hoe lang heb je hem vast staan?
Ik ben wel flink aan het aflossen jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch lekker.
Kan je dan mooi voor op va.... O wacht.
Tegen de tijd dat Corona voorbij is hebben we ons huis afgelost maat.
Maar met kinderen is belastingteruggave sowieso wel genot hoor. Ga je ook wel merken.quote:
Als er substantiële versoepelingen komen that is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:31 schreef maxi-mus het volgende:
Na 1 juno al het geld er weer doorheen jassen.
Daar lijkt het wel op.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er substantiële versoepelingen komen that is.
Misschien toch maar 6 kinderen nemen dan net als de Mocro's hierquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel flink aan het aflossen ja
[..]
Maar met kinderen is belastingteruggave sowieso wel genot hoor. Ga je ook wel merken.
Nee dankjequote:Op woensdag 6 mei 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien toch maar 6 kinderen nemen dan net als de Mocro's hier
Die was april al wat gestegen maar inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheelt een berg. Die rente gaat sowieso weer stijgen.
Hoop het zo.quote:
Ik ook ja, had het ook niet zo snel verwacht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:38 schreef Elan het volgende:
Ben echt bang dat het van hele korte duur is (als ze daadwerkelijk bijvoorbeeld de terrassen weer open stellen)
Gewoon opengooien die zooi en boomers thuislatenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop het zo.
In Duitsland gaat het momenteel alweer de verkeerde kant op met die cijfers.
Juist nu ze daar willen gaan versoepelen.
Ben echt bang dat het van hele korte duur is (als ze daadwerkelijk bijvoorbeeld de terrassen weer open stellen)
Hoezo dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel flink aan het aflossen ja
[..]
Maar met kinderen is belastingteruggave sowieso wel genot hoor. Ga je ook wel merken.
Boomers en dikke mensen mogen op2K jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon opengooien die zooi en boomers thuislaten
Valt allemaal wel mee joh, paniekzaaierquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop het zo.
In Duitsland gaat het momenteel alweer de verkeerde kant op met die cijfers.
Juist nu ze daar willen gaan versoepelen.
Die ga ik kapen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:39 schreef Elan het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #271 - onderweg (gedoes)
Hij is in Friesland @:maxi-mus
Als @Wereldgozer en ik niet mogen tennissen dan worden wij ook ziedend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:42 schreef Doublepain het volgende:
Als ze sportschool niet opengooien dan word ik gek
zijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt moet je bij @:onlogisch wezen.
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je tips nodig hebt moet je bij @:onlogisch wezen.
Jammer voor Lenny dat hij niet in Leeuwarden woont (lol)quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)reders-25634663.html
(lol)
Blijft toch wel onze cultuur he, dat NSBenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)reders-25634663.html
(lol)
@JanCees check ook deze grapquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijft toch wel onze cultuur he, dat NSBen
@:Lenny_Leonard
*gemeente Leeuwardenquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer voor Lenny dat hij niet in Leeuwarden woont (lol)
@:jancees check deze grap
quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest terugscrollen om te kijken. Erg jammer dat je aan roddelen doet. Graag een mention volgende keer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:jancees check ook deze grap
En laat even weten welke je leuker vond. (ik vond die van mij leuker)
Sorry maat zal ik doen voortaan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moest terugscrollen om te kijken. Erg jammer dat je aan roddelen doet. Graag een mention volgende keer.
Grap?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hilarisch.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat zal ik doen voortaan.
Vond je het wel een leuke grap?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als @:wereldgozer en ik niet mogen tennissen dan worden wij ook ziedend.
Erg leukquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook gecheckt en bij deze afgevinktquote:Op woensdag 6 mei 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je naar Jan Roos gaat zitten kijken ben je wel heel treurig hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe Jan Roos is uit@:Zipportal @:Tjacka
Jan Roosquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je naar Jan Roos gaat zitten kijken ben je wel heel treurig hoor.
Laura ponti heb ik wel interessante filmpjes van gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij zeikt mensen af terwijl hij zelf niks kan. Dat moet jou wel aanspreken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je naar Jan Roos gaat zitten kijken ben je wel heel treurig hoor.
En jij vindt mijn posts ook niet leuk dus waarom Jan Roos welquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij zeikt mensen af terwijl hij zelf niks kan. Dat moet jou wel aanspreken.
Sowquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:VOLG DE ZENDING VAN AMAZON
VERWERKT IN HET LANDELIJKE SORTEERCENTRUM
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG 6 MEI
17:30 - 21:30
Sowquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een ebook gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:22 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog nooit iets bij Amazon besteld.
Wat zijn jullie ervaringen daar mee?
@:lenny_leonard
Hallo zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
allang behandeld hierquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wel, maar daar ben ik zeker niet trots op. Amazon is een enorm verrot bedrijf waarvan ik hoop dat ze zsm failliet gaan. Missen we niks aan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:22 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog nooit iets bij Amazon besteld.
Wat zijn jullie ervaringen daar mee?
@:lenny_leonard
Oké dankje, Yannick de Vos.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar ben ik zeker niet trots op. Amazon is een enorm verrot bedrijf waarvan ik hoop dat ze zsm failliet gaan. Missen we niks aan.
Ik denk niet dat mijn pakketje vandaag nog komt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG 6 MEI
TUSSEN 10.34 - 12.24 UUR
@:haags_kwartiertje
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG 6 MEI
TUSSEN 10.34 - 12.24 UUR
@:haags_kwartiertje
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar ben ik zeker niet trots op. Amazon is een enorm verrot bedrijf waarvan ik hoop dat ze zsm failliet gaan. Missen we niks aan.
Dat dacht ik ook van mijn pakketje eergisteren, die had toen dezelfde statusquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn pakketje vandaag nog komt.
Gebruik gemaakt van je CoolBlue bon?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van mijn pakketje eergisteren, die had toen dezelfde status
Maar toen kwam hij tussen 20:00 en 22:00 alsnog
Al weken geleden ja. (bij een andere bestelling)quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebruik gemaakt van je CoolBlue bon?
Iedere dag is hetzelfde, dus weinig kan me raken.quote:
Dat klinkt niet best, Stijnquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere dag is hetzelfde, dus weinig kan me raken.
Vanwege de TR-meegepakt act.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:46 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen!
@:lenny_leonard waarom noemt men jou een NSB-er?
Raak je zelf nog wel eens iemand?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedere dag is hetzelfde, dus weinig kan me raken.
was het origineel wel zo?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik vraag me nu wel af waarom bij dat Fey retro shirt de witte mouw niet met een rode rand is afgewerkt.
Vreemd ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:51 schreef DonRaja het volgende:
Ik vraag me nu wel af waarom bij dat Fey retro shirt de witte mouw niet met een rode rand is afgewerkt.
Lijkt inderdaad photoshop gehannes op deze site:quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
Oh, hier weer wel
https://www.feyenoordfans(...)hirt-korte-mouw.html
Laat dan maar
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
Dit mysterie moet tot op de bodem uitgezocht worden.
al vind ik het bekertje op de borst wel een beetje lullig staan, hadden ze beter weg kunnen latenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben de site aangepast, nu is het wel correct.
Eens ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
al vind ik het bekertje op de borst wel een beetje lullig staan, hadden ze beter weg kunnen laten
Opdat wij niet vergeten:quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don heeft het al gedaan.
Heb ik onverwacht een vrije ochtend.
Ja, ik heb de 'normale' retro wel, met het logo op die plek.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
al vind ik het bekertje op de borst wel een beetje lullig staan, hadden ze beter weg kunnen laten
Hallo Stijn,quote:
Kabouterpost?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerste pakket is binnen.
@:el-stinho
Pics?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerste pakket is binnen.
@:el-stinho
Slim, met hemelvaart (donderdag 21 mei) heb je lekker lang weekend dan. Naja als dat net die vrijdag is dan voor jou.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
Mijn vaste vrije dag (om de week) zojuist verzet van de maandag naar de vrijdag.
Dit even ter info
En met Pinksteren ook.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Slim, met hemelvaart (donderdag 21 mei) heb je lekker lang weekend dan.
(ik ook genot)
Ja heb in de oneven weken mijn vrije dag. Dus komt wel mooi uit ja.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Slim, met hemelvaart (donderdag 21 mei) heb je lekker lang weekend dan. Naja als dat net die vrijdag is dan voor jou.
(ik ook genot)
Gewoon werken voor je 2Kgeldquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja heb in de oneven weken mijn vrije dag. Dus komt wel mooi uit ja.
Wat, voorheen moesten ze betalen voor koffie op het werkquote:Daarnaast is de koffie gratis en wordt er water uitgedeeld, zodat zo min mogelijk mensen samenkomen rond de koffieautomaten.
https://www.nu.nl/auto/60(...)oductie-weer-op.html
JANROOSGODquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Jij denkt dat jouw koffie gratis is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat, voorheen moesten ze betalen voor koffie op het werk
Het schijnt dat Drizzt ook moest betalen voor zijn koffie op het werk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Betalen voor koffie op het werk (lol)
Dan stop je toch meteen
Waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
Mijn vaste vrije dag (om de week) zojuist verzet van de maandag naar de vrijdag.
Dit even ter info
Schijnbaar verrekenen ze dat op het salaris van @Coco. LOLquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Betalen voor koffie op het werk (lol)
Dan stop je toch meteen
quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het schijnt dat Drizzt ook moest betalen voor zijn koffie op het werk.
@:caland check deze grap
Ik had die maandag omdat ik op zondag altijd mijn kop eraf zoop bij Feyenoord. Dat is nu niet meer echt van toepassingquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnbaar verrekenen ze dat op het salaris van @:coco. LOL
Biertjes op de kosten van de baas neem ik aanquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:50 schreef Caland het volgende:
Oja en vrijmibo op werk was altijd 8/10
Ook niet echt meer van toepassing
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Biertjes op de kosten van de baas neem ik aan
Nu kan je al op donderdag zuipen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had die maandag omdat ik op zondag altijd mijn kop eraf zoop bij Feyenoord. Dat is nu niet meer echt van toepassing
Eens kijken hoe de vrijdag bevalt dus.
Ik betaal nu 5 euro voor 8 cappuccino, als dit zo langer duurt ga ik een rekening sturen naar mijn managerquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:59 schreef JanCees het volgende:
Ik drink vooral koffie van m'n eigen nu ik thuis zit
#wanbeleid
Ik ook hoorquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:59 schreef JanCees het volgende:
Ik drink vooral koffie van m'n eigen nu ik thuis zit
#wanbeleid
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betaal nu 5 euro voor 8 cappuccino, als dit zo langer duurt ga ik een rekening sturen naar mijn manager
ik drink senseoquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er gaat niks boven zwarte filterkoffie
@:el-stinho @:jojoortje
Ik keur dit goed.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Er gaat niks boven zwarte filterkoffie
@:el-stinho @:jojoortje
Met schil neem ik aan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik keur dit goed.
Als beloning ga ik nu een kiwi eten
Pics van je kommetje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik keur dit goed.
Als beloning ga ik nu een kiwi eten
@Lenny_Leonard JAAAAAquote:'Advies aan kabinet: tennissen en golfen kan weer'
Sporten waarbij spelers geen contact maken, zoals golf, tennis en zwemmen, kunnen binnenkort weer beoefend worden. Dat schrijft het Outbreak Management Team (OMT) in zijn jongste advies aan het kabinet, meldt De Telegraaf. In het OMT zitten wetenschappers die het kabinet adviseren over het Nederlandse coronabeleid. Hun advies wordt standaard overgenomen.
Voorwaarde voor de hervatting van deze niet-contactsporten is dat mensen zich goed aan de geldende coronavoorschriften houden. Dan is het risico beheersbaar, zegt het OMT.
Het kabinet vergadert later vandaag over het nieuwste OMT-advies en vanavond geeft premier Rutte een persconferentie over de besluiten. Die persconferentie is vanaf 19.00 uur te zien bij de NOS, onder meer via NPO Start, NPO Radio 1 en NOS.nl.
Die mensen zaten eerst dagenlang met hun lul in de hand naar al die stijgende cijfers te kijken en dankzij Jaapgod kunnen ze daar niet meer van genietenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaapgod
Heel COR overstuur omdat men versoepelt
En natuurlijk "de Italië-lijn!"quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die mensen zaten eerst dagenlang met hun lul in de hand naar al die stijgende cijfers te kijken en dankzij Jaapgod kunnen ze daar niet meer van genieten
JAAPED
Popcorn genotquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaapgod
Heel COR overstuur omdat men versoepelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)
Zonder dat ik geband heb wtfquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb een PM ontvangen. Ik ga NU kijken.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 06-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 3915 KyranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)
What can change the nature of a man?
quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:17:26Vermoedelijk bij Op1. https://t.co/6xvpQdFwoO reageer retweet
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Azië vreest verdere verspreiding coronavirus" van 17-01-2020 t/m 06-05-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 3915 Kyran@Scrummie2.1 is er ook maar druk meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)
Stinkbeesten.quote:
moekequote:Op woensdag 6 mei 2020 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 06-05-2020 om 12:17:26Vermoedelijk bij Op1. https://t.co/6xvpQdFwoO reageer retweet
+27 opnamesquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef JanCees het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 6 mei 2020
Positief geteste personen
41.319* (+232)
Ziekenhuisopnames 11.153
(+27)
Overleden personen
5.204** (+36)
Nice.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef JanCees het volgende:
41.319* (+232)
Ziekenhuisopnames 11.153
(+27)
Overleden personen
5.204** (+36)
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 is er ook maar druk mee
wow mad zegquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Doe anders even van de laatste maand. Idioten.
Gaat prima zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef JanCees het volgende:
41.319* (+232)
Ziekenhuisopnames 11.153
(+27)
Overleden personen
5.204** (+36)
Wow gelijk helemaal boos enzo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wow deze man is woedendquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welke post?quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wijzig de post dan, ipv te verwijderen.
Man man man.
Ik heb de cijfers nog niet eens gezien. Druk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
Scrummie is vast boos omdat de cijfers weer laag uitvallen.
Wat heeft zijn IQ er mee te maken?quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers nog niet eens gezien. Druk.
Broekje kan weer niet omlaag vandaagquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
quote:
SPOILER: werkze maatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelachen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
We mogen weer.![]()
![]()
VBL / Lach hier FC Twente uit #19 Waar we vrolijk verder lachen
@Wereldgozertwitter:OmroepFlevoland twitterde op woensdag 06-05-2020 om 13:41:57Update - Inmiddels is ook een arrestatieteam aanwezig in de Almeerse Kruidenwijk https://t.co/rhzBTUpmvq reageer retweet
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef JanCees het volgende:
41.319* (+232)
Ziekenhuisopnames 11.153
(+27)
Overleden personen
5.204** (+36)
haha mevrouwquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Wij zouden vandaag uw pakket bezorgen, dat lukt helaas niet. Onze excuses voor de vertraging. Hieronder ziet u het nieuw geplande bezorgmoment.
Nieuw bezorgmoment:
Bezorgmoment nog niet beschikbaar
IK BEN WOEDEND
Oei dit moet pijn doen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Wij zouden vandaag uw pakket bezorgen, dat lukt helaas niet. Onze excuses voor de vertraging. Hieronder ziet u het nieuw geplande bezorgmoment.
Nieuw bezorgmoment:
IK BEN WOEDEND
Ik zou dit niet pikken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Nieuw bezorgmoment:
IK BEN WOEDEND
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Nieuw bezorgmoment:
IK BEN WOEDEND
Nee die doen ze hier nog steeds door de brievenbus. (waarom zouden ze daarvoor aanbellen, kost alleen maar meer tijd)quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat voor pakketjes die door de brievenbus passen ze nu opeens ook aanbellen. Voorheen smeten ze die dan gewoon door de brievenbus.
@:ggmm @:lenny_leonard @:knetterkrankjorum
Nee, geen last van.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dat trouwens ook dat voor pakketjes die door de brievenbus passen ze nu opeens ook aanbellen. Voorheen smeten ze die dan gewoon door de brievenbus.
@:ggmm @:lenny_leonard @:knetterkrankjorum
Ja, dat snap ik dus ook nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee die doen ze hier nog steeds door de brievenbus. (waarom zouden ze daarvoor aanbellen, kost alleen maar meer tijd)
Misschien is de persoon in kwestie verliefd op je.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet
Nu al drie (!) keer meegemaakt
Jammer dat die niet alsnog is afgeschoten.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat die niet alsnog is afgeschoten.
Hadden ze best een Marokkaantje 10K voor mogen geven.
Laatst nog wat centjes gekregen van de overheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laatst nog wat centjes gekregen van de overheidDie idioten die dit niet snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is prima beleid in een democratie. Dat je knaken krijgt als de overheid niet goed heeft gehandeld. Maar vooral dat het los staat van een misdrijf wat je zelf hebt gepleegd.
Ze waren aan het roddelen over je als een stel wijven, maar daar doen we hier niet aan dus had je even gementiondquote:
Bijzonder matig gedrag. Zelfs voor een feyenoord fan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Caland wel geweest zijn
Die doet dat altijd en zit dan hard te giechelen van plezier.
Goed bezig maatquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze waren aan het roddelen over je als een stel wijven, maar daar doen we hier niet aan dus had je even gementiond
Dit lieg jequote:Op woensdag 6 mei 2020 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal Caland wel geweest zijn
Die doet dat altijd en zit dan hard te giechelen van plezier.
Zeroku ook z'n getrouwde minnares laten overkomen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze waren aan het roddelen over je als een stel wijven, maar daar doen we hier niet aan dus had je even gementiond
quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zeroku ook z'n getrouwde minnares laten overkomen?
quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)es-te-ontvangen.htmlquote:Een van de belangrijkste Britse overheidsadviseurs in de coronacrisis is opgestapt omdat hij zich niet aan de regels heeft gehouden die hij zelf had geadviseerd. Hij liet tegen de adviezen in zijn (getrouwde) minnares langskomen
Ik snap de rullevantie nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)es-te-ontvangen.html
Dit zijn de echte.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Eerst bestond de spytool waarmee je in de gaten kom houden waar je genoemd werd, maar die is platgelegd sinds GlowMouse werd geband. Rip @:glowmouse
Nummer 5, werk aan de winkel @Zerokuquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:41 schreef JanCees het volgende:
Maar hier was het
VBL / [VBL SC #7502] !! AMSTERDAM !! #(0)20
Zo weinig???quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik ga koffie zetten.
Sinds ik thuiswerk drink ik hooguit 3 keer per dag koffie. Op het werk was dit 8 á 10 keer.
Doe met dit feitje wat jullie willen.
Dat is een teken dat je bored out of your tit bent op je werk. Anders loop je niet zo vaak naar die machine.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik ga koffie zetten.
Sinds ik thuiswerk drink ik hooguit 3 keer per dag koffie. Op het werk was dit 8 á 10 keer.
Doe met dit feitje wat jullie willen.
Gewoon lekker slowchatten. Wel strenge mods die al zo'n 25 notes uit hebben gedeeld. Maar ik vertrouw op @GGMM die ze gaat verwijderen als COR weer dicht is.quote:
Denk dat er hier een aantal is dat een betere note/post aantal verhouding heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon lekker slowchatten. Wel strenge mods die al zo'n 25 notes uit hebben gedeeld. Maar ik vertrouw op @:GGMM die ze gaat verwijderen als COR weer dicht is.
Ik ben niet de enige die koffie haalt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je bored out of your tit bent op je werk. Anders loop je niet zo vaak naar die machine.
Dit is de kans om weer wat mensen te mentionen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat er hier een aantal is dat een betere note/post aantal verhouding heeft.
Ik zie dit niet als een ziekte, denk dat ik dan eerder voor de vertrouwenspersoon ga.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zeg een keer nee. Schakel desnoods de bedrijfsarts in over dit probleem te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |