#TWEXITquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente komt door crisis twee miljoen in de min
https://www.tubantia.nl/f(...)-in-de-min~ac2f04c1/
GENOT.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Hahahaha "ik heet Lenny en snap er niks van, maar ik lees titels dus daar baseer ik mijn mening op, want inhoudelijk is het voor mij een petje te boven" Hahahaha vies mad, zienend etc etc.quote:
Whahahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Licht aangebrand welquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:27 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahahaha "ik heet Lenny en snap er niks van, maar ik lees titels dus daar baseer ik mijn mening op, want inhoudelijk is het voor mij een petje te boven" Hahahaha vies mad, zienend etc etc.
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammerquote:
Lol, wat een mooie reacties. Helemaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammer
Kleintje frustratie gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammer
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wat een mooie reacties. Helemaal de weg kwijt.
Nee hoor, ik verlaag tot het niveau van dit topic maar helaas zo laag kan ik niet dat jullie het ook begrijpen, sorry.quote:
Oh wacht, vergeten dat jij op een dagbesteding zat.quote:
Madquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verlaag tot het niveau van dit topic maar helaas zo laag kan ik niet dat jullie het ook begrijpen, sorry.
Super madquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Achja beter dat dan een mod zijn op een stervend forum met zwakbegaafden
Waarom word je eigenlijk altijd zo boos? Wil je zo graag dat we Twente serieus nemen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Achja beter dat dan een mod zijn op een stervend forum met zwakbegaafden
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee vies mad, ook jij hoort niet in dit topic, het is vies mad, jij blauwe.
Ik ben niet boosquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom word je eigenlijk altijd zo boos? Wil je zo graag dat we Twente serieus nemen?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boosmaar omdat jij blijkbaar in aannames leeft denk je dat.
Maar goed jullie zeggen dat de lucht groen is, en dan probeer je het uit te leggen dat blauw is. Dat gaat niet in een topic gemaakt voor zwakbegaafden.
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
Hahahahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boos![]()
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
Haha ik kan niks zeggen dus moet mn vriendjes erbij halen. Snel allemaal kom zienquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahahaha
@:ggmm @:caland @:elan @:onlogisch @:doublepain @:jancees @:wereldgozer @:picommp @:lange_lans @:zipportal check deze gast.
Kijk deze gozer eens ziedend zijn zegquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar goed jullie zeggen dat de lucht groen is, en dan probeer je het uit te leggen dat blauw is. Dat gaat niet in een topic gemaakt voor zwakbegaafden.
madquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Alle niffo’s erbij halenquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahahaha
@:ggmm @:caland @:elan @:onlogisch @:doublepain @:jancees @:wereldgozer @:picommp @:lange_lans @:zipportal check deze gast.
Valt nog mee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Je bent inderdaad niet boos, dit is een complete meltdownquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Een trainer met 0 draagvlak aanhouden is ook een achterlijk plan. Er zijn de afgelopen 10 jaar ontslagen gevallen die een stuk idioter zijn dan deze.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een trainer die boven verwachting presteert met zo'n kut elftal buiten gooien.
Bijna net zo goed als je trainer die je kampioen maakt buiten gooien, wat ze vorig jaar hebben gedaan.
Wat een club.
@:syd
@:trein2000
Lekker man dezequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ah, toch nog van iemand steun. Achterhoekers steunen elkaar, ja toch?quote:
Achterhoek is nog wel wat verder naar het Oosten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, toch nog van iemand steun. Achterhoekers steunen elkaar, ja toch?
@:jojoortje
@:drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Achterhoek is nog wel wat verder naar het Oosten.
Literatuurwetenschappen in Utrechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:11 schreef Mansjester het volgende:
Zelfs de eigen spelers kunnen het niet meer aan en stoppen er vrijwillig mee hahahaha
https://www.tubantia.nl/f(...)bal-is-weg~ad8d1b5d/
Kijk nog een vbldebieltjequote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Achterhoek is nog wel wat verder naar het Oosten.
Vond je deze post zelf wel gevat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef De_Kraam het volgende:
Werd wel weer eens tijd voor een beetje vuurwerk in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |