#TWEXITquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
FC Twente komt door crisis twee miljoen in de min
https://www.tubantia.nl/f(...)-in-de-min~ac2f04c1/
GENOT.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Hahahaha "ik heet Lenny en snap er niks van, maar ik lees titels dus daar baseer ik mijn mening op, want inhoudelijk is het voor mij een petje te boven" Hahahaha vies mad, zienend etc etc.quote:
Whahahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Licht aangebrand welquote:Op woensdag 6 mei 2020 14:27 schreef Syd het volgende:
[..]
Hahahaha "ik heet Lenny en snap er niks van, maar ik lees titels dus daar baseer ik mijn mening op, want inhoudelijk is het voor mij een petje te boven" Hahahaha vies mad, zienend etc etc.
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammerquote:
Lol, wat een mooie reacties. Helemaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammer
Kleintje frustratie gespotquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:32 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee, zwaar vies mad man en zienend, alles moet kapot enzo. Jij snapt er ook niks van. De regel is wanneer iemand iets post en iemand van Twente reageert erop dan is het altijd vies mad en zienend, snap dat dan. Wel beetje jammer
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, wat een mooie reacties. Helemaal de weg kwijt.
Nee hoor, ik verlaag tot het niveau van dit topic maar helaas zo laag kan ik niet dat jullie het ook begrijpen, sorry.quote:
Oh wacht, vergeten dat jij op een dagbesteding zat.quote:
Madquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verlaag tot het niveau van dit topic maar helaas zo laag kan ik niet dat jullie het ook begrijpen, sorry.
Super madquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Achja beter dat dan een mod zijn op een stervend forum met zwakbegaafden
Waarom word je eigenlijk altijd zo boos? Wil je zo graag dat we Twente serieus nemen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:40 schreef Syd het volgende:
[..]
Achja beter dat dan een mod zijn op een stervend forum met zwakbegaafden
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee vies mad, ook jij hoort niet in dit topic, het is vies mad, jij blauwe.
Ik ben niet boosquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom word je eigenlijk altijd zo boos? Wil je zo graag dat we Twente serieus nemen?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boosmaar omdat jij blijkbaar in aannames leeft denk je dat.
Maar goed jullie zeggen dat de lucht groen is, en dan probeer je het uit te leggen dat blauw is. Dat gaat niet in een topic gemaakt voor zwakbegaafden.
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
Hahahahahahaquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boos![]()
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
Haha ik kan niks zeggen dus moet mn vriendjes erbij halen. Snel allemaal kom zienquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hahahahahaha
@:ggmm @:caland @:elan @:onlogisch @:doublepain @:jancees @:wereldgozer @:picommp @:lange_lans @:zipportal check deze gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |