nouriwordenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
We stoppen bij 34. Als eerbetoon voor Nouri. Want Nouri is leven.
Heeft Nouri geen erg in andersquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met de hele SC?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
zijn de kroegen al open in noordrijn-westfalenquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja.
We stappen dan collectief over naar POL.
Ik kijk zelden naar de WDR.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
zijn de kroegen al open in noordrijn-westfalen
Echt?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
We roddelen hier nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Staat toch geen vraagteken achter
Nieuwe Elan
Ze zeiden dat ze op dit moment nog geen interviews houden ivm onzekerheid aantal posities met corona en dat ze afstudeerders graag een goede begeleiding willen geven. Ze komen wanneer er meer zekerheid is erop terugquote:
Ja gekkigheidquote:Op woensdag 6 mei 2020 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wtf je kan jezelf niet mentionen
@:tjacka
quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:01 schreef Coco. het volgende:
Oh @:KingRoland is er.
Ik bedenk me dat ik pauze heb.
Is dat even een nette manier om iemand af te wijzen!quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ze op dit moment nog geen interviews houden ivm onzekerheid aantal posities met corona en dat ze afstudeerders graag een goede begeleiding willen geven. Ze komen wanneer er meer zekerheid is erop terug
niet met een lijkkist, wel met je moederquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:31 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. heb jij nog leuke zwarte afrikaanse mannen die een lijkkist dragen memes gezien?
Je had mij vast genoemd als je niks zou doen...quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik ben klaar met werken voor vandaag @ elan
Bijna weekend @:jancees
Vanavond bij mijn ouders eten @:drizzt_dourden
Daarna uurtje sporten @:ggmm @:onlogisch
WEEr een lang weekend man man manquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik 30-12. Ben echt net een landloper nuquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:38 schreef JanCees het volgende:
Ik was 3 maart voor het laatst bij de kapper
Correct.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je had mij vast genoemd als je niks zou doen...
Nee, volgende week voor het eerst in tijden weer een vijfdaagse werkweekquote:
@ elanquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:36 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik heb wel eens iemand door de gehaktmolen zien gaan, maar wat user Lenny hier overkomt zie je zelden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 16:44 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik ben niet boosmaar omdat jij blijkbaar in aannames leeft denk je dat.
Maar goed jullie zeggen dat de lucht groen is, en dan probeer je het uit te leggen dat blauw is. Dat gaat niet in een topic gemaakt voor zwakbegaafden.
Dat ik je terecht beledigd betekent niet dat ik boos ben hoor, ik vind je wel een grappige zwakbegaafde randdebiel die waarschijnlijk wel aardig kan zij wanneer je bijv dood bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |