quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
ALTIJD WEER DIE ZWEDEN en dan nog plek 16! Bjorkmanmaffia.
Huehuehuequote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
ESF fans hebben geen smaak, ik herhaal het nog even.
Spanjaarden wel dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
Daar won Blas gewoon zelfquote:
Zeg je nou dat je geen smaak hebt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
Ceequote:
Dat magquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar als ik daarmee in een groepje met jullie mag dan heb ik dat er voor over
quote:
Je doet een VBL ON TOURquote:
Ja voor Hooverphonic zou ik het niet zo erg vinden, maar voor deze mannen welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:55 schreef Fascination het volgende:
Lol, als België niet doorgaat, gaat dat een pissig interview met ze opleveren
Ja zou ik echt zielig vindenquote:
SIEBEN SIEBEN EINZ ZWEIquote:
Hop met ze allen naar België. O, wacht we mogen de grens niet overquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
Ja ja hele speech, je hebt gewoon helemaal zelf de avond verpest met je fout!
Wat gaan ze doen dan, vechten?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hop met ze allen naar België. O, wacht we mogen de grens niet over
Zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
Maar even hè, voor een fanproject dat in vier weken uit de grond gestampt is vond ik het wel echt heel tof
Laatste moment voordat hij sterft zal hij dit moment voor zich zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Strani het volgende:
Ja ja hele speech, je hebt gewoon helemaal zelf de avond verpest met je fout!
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laatste moment voordat hij sterft zal hij dit moment voor zich zien.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoo even.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zullen ze eens even duidelijk maken dat het PATAT is
Hahaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thank you! We loved your list tonight!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Netjes de bovenste 10![]()
[ afbeelding ]
(Niet dat ik het anders had teruggezocht natuurlijk)
Hooivorken en fakkels mee, het wordt menens!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
We zullen ze eens even duidelijk maken dat het PATAT is
Wat goedquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Netjes de bovenste 10![]()
[ afbeelding ]
(Niet dat ik het anders had teruggezocht natuurlijk)
Ik drink geen alchol en lust geen kaasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
Ik heb wijn, bier en kaas voor iedereen klaargezet in de SC
Ik ben vegetariër en vind augurk viesquote:
Gezellig, jammer dat ik morgen moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef Em31 het volgende:
Ik heb wijn, bier en kaas voor iedereen klaargezet in de SC
Ja de clip en het lied zelf zijn helemaal niet slecht, ik denk alleen wel dat dit live totaal onderuit was gegaan.... maar datzelfde idee heb ik bij Azerbaijanquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ierland vond ik wel een grappige verrassing. Ik heb dit jaar niet alle nummers vooraf geluisterd, vandaar
Het klonk hier wel wat luid en druk, maar misschien is dat beter als je het hele nummer hoort. Het is in elk geval wat anders dan de zoveelste schreeuwballadquote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja de clip en het lied zelf zijn helemaal niet slecht, ik denk alleen wel dat dit live totaal onderuit was gegaan.... maar datzelfde idee heb ik bij Azerbaijan
Ik denk dat hij dat met een live-optreden wel gedeeltelijk had kunnen compenseren. Al was de uitslag bij de Eurojury (10e bij de jury, 17e bij het publiek en 13e overall) wel redelijk realistisch. Er zat misschien nog 1 a 2 plekken ruimte naar boven in, maar nog verder omhoog kom je al snel tussen landen als Italië en Roemenië, die toch niet echt makkelijk te pakken zouden zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat lied van Jeangu kwam trouwens totaal niet uit de verf met die recap van 30 seconden, daar blijft echt niks van hangen... dat was ook meteen het grote probleem geweest bij het ESF zelf... ik hoop echt dat ie volgend jaar met iets pakkenders komt
Ik heb op dezelfden gestemd en Servië als guilty pleasure.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb weer gestemd, maar ik kon er echt maar 4 kiezen die ik de moeite waard vond: IJsland, Denemarken, Bulgarije en Zwitserland.
Er is ons een hele matige halve finale bespaard gebleven dit jaar
Ik heb op dezelfde vier gestemd, en dan nog Tsjechië erbij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb weer gestemd, maar ik kon er echt maar 4 kiezen die ik de moeite waard vond: IJsland, Denemarken, Bulgarije en Zwitserland.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb m'n chips gepakt en de lampen aangedaan, ik hoef nergens meer heenNog een uurtje
De eerste halve finale had in ieder geval nog 10 finalewaardige liedjes, en dan viel Ierland er net bij me af... die tweede is echt heel matigquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:16 schreef Greys het volgende:
Heb ook gestemd! Moet zeggen dat ik bij zowel stemmen op semi 1 als 2 dacht 'viel eigenlijk best een beetje tegen dit jaar, als NL in een semi had gezeten hadden we iig de finale gehaald'.
Deze halve finale valt mij eigenlijk ook tegen, Bulgarije, Zwitserland vallen mij het meest op.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon een soort fanvideo hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het is zo! Heb de eerste semi helaas niet terug kunnen kijken.
Ja, maar fanvideo's vind ik vaak heel leukquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort fanvideo hoor![]()
Maar de makers hebben er tijd in gestoken en hier op FOK was het dinsdag gezellig
Ik vond de eerste revamp daarvan echt zoooo slechtquote:
Ik ben ook benieuwd jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het is zo! Heb de eerste semi helaas niet terug kunnen kijken.
Ja vind ik ook jammer, maar misschien komt die nog wel beschikbaar. En anders zal er vast wel een reden voor zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd ja! Stom sowieso dat we de eerste semi niet terug kunnen kijken
Het is eigenlijk een super geheim gebeuren wat je alleen mag kijken als je de tijd neemt om het live te kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook jammer, maar misschien komt die nog wel beschikbaar. En anders zal er vast wel een reden voor zijn.
Maar des te benieuwder voor zo
twitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 07-05-2020 om 20:51:41Zitten jullie er ook klaar voor? 🙌🏽🎶 #Eurostream2020 https://t.co/Ac0v9YG4Lq reageer retweet
Ja zoiets dacht ik ook inderdaad. Waarom mag dat dan eigenlijk wel in een live-stream? Hebben ze daar dan toestemming voor moeten vragen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:53 schreef Em31 het volgende:
Ik denk iets met de rechten. Alle top 41 filmpjes waarin je Spanje bijv. hoort worden ook verwijderd.
Op facebook is het nog wel terug te kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een super geheim gebeuren wat je alleen mag kijken als je de tijd neemt om het live te kijken?
Jaa dat is waar, ik ben ook erg benieuwd
Oh ik vergeet de jquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond de eerste revamp daarvan echt zoooo slechtMaar de uiteindelijke versie vind ik toch weer leuk
Specifieker Strani!quote:
Vorige keer werd het echt aan elkaar gepraat door één vrouw met een gordijn als achtergrond.quote:
Afgelopen dinsdag was er 1 (vrouwelijke host) en zij had af en toe verbinding met een Spanjaard.quote:
Yep zekerquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:02 schreef F1gamer het volgende:
Zij doet dit het leuker dan die van dinsdag
Met lampjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige keer werd het echt aan elkaar gepraat door één vrouw met een gordijn als achtergrond.
Dit ziet er wat professioneler uit.
Oh!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorige keer werd het echt aan elkaar gepraat door één vrouw met een gordijn als achtergrond.
Dit ziet er wat professioneler uit.
Ja zeker. Oh daar heb je de spanjaardquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:02 schreef F1gamer het volgende:
Zij doet dit het leuker dan die van dinsdag
Altijd tochquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:02 schreef MMF93 het volgende:
Dan ben ik naar de goeie gaan kijken dus. @:Strani was jij toevallig weer dé spanjaard?
Handjes handjes lampjesgordijn!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook jammer, maar misschien komt die nog wel beschikbaar. En anders zal er vast wel een reden voor zijn.
Maar des te benieuwder voor zo
Vanavond worden jullie ingewijd in de geheime rituelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:49 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een super geheim gebeuren wat je alleen mag kijken als je de tijd neemt om het live te kijken?
Jaa dat is waar, ik ben ook erg benieuwd
Misschien zijn de grenzen speciaal voor hem open gegaan!quote:
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Vanavond worden jullie ingewijd in de geheime rituelen
Ik ben zelfs een beetje zenuwachtigquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Vanavond worden jullie ingewijd in de geheime rituelen
Ik heb echt geen idee!quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:54 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook inderdaad. Waarom mag dat dan eigenlijk wel in een live-stream? Hebben ze daar dan toestemming voor moeten vragen?
Het viel me net pas opquote:
quote:
Dat heet een corona kapselquote:
quote:
Hahaha ja ik ook aan jullie als ik langs de metro-ingang loopquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan jou en @:Hawaii_Tim als ik daar ben
Daar vooral ja!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:05 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook aan jullie als ik langs de metro-ingang loop
Hehequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Wat lief dat je een rondje buiten gerend hebt om weer terug te zijn voor dit![]()
Vier per keer dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Maar is nu alles achter elkaar of in etappes?
Tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
Reggaeton én Spaans wannabegedrag. Het is een schande!!
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamos....quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
Reggaeton én Spaans wannabegedrag. Het is een schande!!
aaaaaaaaaaaamigosquote:
Deuntje blijft wel hangenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:08 schreef Em31 het volgende:
Hier had ik de staging ook wel van willen zien
Oeh, spannendquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Met het Songfestival?
Dat wordt dan een ballad hoor!
Joh, ik gun hen Strani niet!quote:
Ja he?quote:
Ik heb ook meteen de podcast opgezochtquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze hoofden doen het wel leuker dan die van dinsdag
Gewoon blijven herhalenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben je dat geweldige Spaanse nummer in Zweden nú alweer vergeten?
quote:
Graag! Dit is hoe wij onze liefde uitenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar we kunnen het voor altijd tegen Strani gebruiken
Ik wilde ook Tweeten, maar toen was de tijd al afgelopenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
Okee ik ben bijWilde ook naar @:Greys een foto tweeten maar toen stond de naam van m'n vrijwilligerswerk in de balk en dat vond ik niet zo chill en toen moest het opnieuw en toen was ik ineens achter met posten
OF San Marinoquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Estland vind ik echt het slechtste nummer denk ik dit jaar
Nee joh tuurlijk niet, ik heb nog steeds nachtmerriesquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben je dat geweldige Spaanse nummer in Zweden nú alweer vergeten?
Of Kroatiequote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Oja ik heb gewoon een hoofd getweet hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde ook Tweeten, maar toen was de tijd al afgelopen![]()
You don't have to be lonely, oh no no noquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag! Dit is hoe wij onze liefde uiten
Waarom verbaast me dat nietquote:
Bungelt bij mij ook ergens onderaan. Vind het vooral nogal cliché en gezapigquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar SerhatGodquote:
Matt?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb gewoon een hoofd getweet hoor
Ben ik zo voorspelbaarquote:
Neequote:Op donderdag 7 mei 2020 21:12 schreef Em31 het volgende:
Hey geen persoonlijke berichtjes van de eerste 4 dit keer.
Jaaaquote:
Podcast is your middle namequote:
Zie je trouwens dat hij een muzieknoot heeft waar moordenaars een traan hebben?quote:
Oh ik vind het wel goed, zijn single verleden jaar was wel beter.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heb ik net nog dood geschoten in GTA toen hij mij coke verkocht
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Hahaha wel zo'n type jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een beetje waarquote:
Jij had toch ooit 300 podcasts op kleur gesorteerd?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je trouwens dat hij een muzieknoot heeft waar moordenaars een traan hebben?
Dat is omdat hij de muziek heeft vermoord!
Ja, alleen toen verschoof ik er per ongeluk eentje en nu moet ik weer opnieuwquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij had toch ooit 300 podcasts op kleur gesorteerd?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je trouwens dat hij een muzieknoot heeft waar moordenaars een traan hebben?
Dat is omdat hij de muziek heeft vermoord!
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een beetje waar
Ik heb vandaag denk ik zo'n acht uur geluisterd
Ja, dit!quote:
Verschil is dat ze muzikaal divers durven te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dit!
En de nummer 2 van dit jaar vond ik ook al tof!
DadiGodquote:
Dat zeker! En dat voor een land met zo weinig inwonersquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Verschil is dat ze muzikaal divers durven te zijn
Nou je moet vooral ondertussen iets doen wat een heel andere vaardigheid vraagt. Lezen kan ik dan bijvoorbeeld niet zo goed, maar fietsen, kleuren of een spelletje op m'n telefoon welquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Leuk toch?
Ik heb niet de luistervaardigheid voor zoiets. Heb dan toch wel beeld nodig
Ik denk dat hij ook wel met een leuke act had kunnen komenquote:
Ik zal het eens proberen!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou je moet vooral ondertussen iets doen wat een heel andere vaardigheid vraagt. Lezen kan ik dan bijvoorbeeld niet zo goed, maar fietsen, kleuren of een spelletje op m'n telefoon wel
Zouden meer landen moeten doen in hun voorrondes. Melfest in Zweden is allemaal zo plastic pop.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker! En dat voor een land met zo weinig inwoners
Beginnen met Ding-a-Dongquote:
Bulgarije is kwaliteitquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
Op IJsland na heb ik nog niks gehoord vanavond waar ik erg vrolijk van word.
Finland komt nu, en dat is ook niets gelukkig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
Ja, vind ik ook. Voorbeeld aan de IJslanders graag!quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden meer landen moeten doen in hun voorrondes. Melfest in Zweden is allemaal zo plastic pop.
Nou, qua IJslandkunde heb je al smaakquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |