En OPquote:
Dat klopt, anders had ik die genoemd!quote:Op maandag 4 mei 2020 19:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Band of brothers
Ja maar dat is geen film
mimimimimimi
Nog nooit gezien, lijkt me een beetje saai.quote:
Ja en ook wel teleurstellend dat al die joden gered wordenquote:
Dit kan nietquote:Op maandag 4 mei 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, lijkt me een beetje saai.
Log uit.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Grote kindervriend ook.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ook wel teleurstellend dat al die joden gered worden
Maar zoals ome Adolf altijd zei, je kan niet alles hebben! Wat een optimist was die man ook, en altijd in voor een gebbetje. Die maffe Adolf toch
Dit kan echt nietquote:Op maandag 4 mei 2020 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Saving Private Ryan, JP en bankier van het verzet zie ik snel.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
Hij zal vanavond vast wel weer herhaald worden toch
En een dierenvriend!quote:
Die laatste heb ik nog niet gezien. Is dat wat?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Saving Private Ryan, JP en bankier van het verzet zie ik snel.
Saving Private HenkGODquote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Saving Private Ryan, JP en bankier van het verzet zie ik snel.
Ik vond hem erg matigquote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog niet gezien. Is dat wat?
Ik heb toch liever iets met wat actie, dat zit in deze film niet zoveel dacht ik.quote:
TR Gemaaktquote:Op maandag 4 mei 2020 19:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Boeit toch niet waar ze vandaan komen?
Zolang ze maar in die trein stappen.
Ja, echte een (bijna) allemansvriend. Als het niet zo'n goedzak was geweest, dan had hij vast veel meer kunnen bereiken.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En een dierenvriend!
[ afbeelding ]
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat de man na zijn dood aardig gedemoniseerd is
Van Marco?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb overigens geleerd dat de holocaust, joden uitroeien, gaskamers etc. onder het kopje humor vallen.
Satirequote:Op maandag 4 mei 2020 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb overigens geleerd dat de holocaust, joden uitroeien, gaskamers etc. onder het kopje humor vallen.
Vond ik best een leuke film ja. (voor een Nederlandse film)quote:Op maandag 4 mei 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die laatste heb ik nog niet gezien. Is dat wat?
Beter dan Soldaat van Oranje?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik best een leuke film ja. (voor een Nederlandse film)
Dat wel. Zeker niet zo slecht als het bombardement bijvoorbeeld. Maar dat is ook onmogelijkquote:Op maandag 4 mei 2020 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond ik best een leuke film ja. (voor een Nederlandse film)
Volgens GGMM wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
Nee.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan Soldaat van Oranje?
Dat was echt een kut film ja.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Zeker niet zo slecht als het bombardement bijvoorbeeld. Maar dat is ook onmogelijk
Die was echt tering slecht jaquote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Zeker niet zo slecht als het bombardement bijvoorbeeld. Maar dat is ook onmogelijk
Sorry maat.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
NSB'er op zo'n dag als vandaag? Schaam je kapot.
Was dat met Jan SmitGOD.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, zeker moeilijk te bereiken (lol)quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Funfact; ik heb nu iemand aan de lijn die op de Anne Frank laan woont.
@:caland
Anne Franklaan bedoel je?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zou meteen ophangenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was zeker die film met Jan Smit? (ook niet gezien trouwens)quote:Op maandag 4 mei 2020 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en geen aanraderquote:Op maandag 4 mei 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was zeker die film met Jan Smit? (ook niet gezien trouwens)
Toevalligquote:Op maandag 4 mei 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Die bleef ook even hangen hequote:Op maandag 4 mei 2020 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toevallig
Ik had net Antonie Kamerling aan de lijn.
Dat is toch met die PSV-mongool?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Het bombardement is ondanks dat Rotterdam stuk gaat wel één van de slechtste films die ik ook heb uitgekeken. Samen met Nova Zembla. ()
dit is die man met die slechte boekenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:32 schreef PicoMMP het volgende:
Die krullebol op 1 is toch gewoon een typetje van Draadstaal of ben ik gek?
Zou haar wel neukenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. (hoewel Anna Drijver niet kan acteren)
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:lange_lans een acteur is
Er stond nog een rekening open inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2020 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit vanwege mijn IKEA-poster post van eerder deze middag of wat?
En kaal?quote:
Kutlul. Ik heb je een internetdiscussie laten winnen. Dat was mijn manier om sorry te zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Er stond nog een rekening open inderdaad
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat @:lange_lans een acteur is
Ja. Jij niet?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vrouw van Frank Lammers. (in de serie)
Hij hep geneukt.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PicoGOD. Hoe was je date een paar dagen geleden?
20.00 stipt!!quote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 20:00 en 22:00 uur.
IN JE FACE @:MAXI-MUS
NRC wel, telegraaf lukt mij niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef Caland het volgende:
Die nrc en telegraaf paywalls zijn niet meer te omzeilen he?
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 20:00 en 22:00 uur.
IN JE FACE @:MAXI-MUS
Ja de moffen, en dat vieren wij morgenquote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zijn joden toch kut. Waarom gaat het allemaal over joden vandaag? Er zijn ook andere mensen overleden in de oorlog!
veel negativiteit over hitler ookquote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zijn joden toch kut. Waarom gaat het allemaal over joden vandaag? Er zijn ook andere mensen overleden in de oorlog!
homo's en zigeuners zijn blijkbaar nog minder interessantquote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb hier ook echt een enorme hekel aan. Wat een walgelijk volk.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
Je vergeet de gehandicapten!!quote:Op maandag 4 mei 2020 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
homo's en zigeuners zijn blijkbaar nog minder interessant
Jij krijgt die lach niet van mijn gezichtquote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb echt zin om straks om 20.00 een of ander kutnummer keihard op te zetten.
Nederlandstalige kampermuziek of zo. @:JanCees suggesties?
Stoer manquote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
De Bevergod toch?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht
Doe normaal debielquote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Angerfist - gas met die zooiquote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Tr gezetquote:Op maandag 4 mei 2020 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Grunberg net ook. Wat een kankerdebiel
Ben je weer aan het drinken?quote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 4 mei 2020 19:53 schreef Caland het volgende:
Amsterdam is nu wel net zo leeg als in de jaren 40
Dit kan nietquote:Op maandag 4 mei 2020 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
(lol)quote:Op maandag 4 mei 2020 19:54 schreef JanCees het volgende:
Ik ga denken aan de gehandicapten
we roddelen hier niet; @:elan
Ze heeft een geweer en schiet Halsema en Willem kapot.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom heeft Maxima een tas bij zich? Waar slaat dit op?
Ik vertrouw het niet. Dit gaat mis.
Willy zou ik wel zonde vinden. Gun ik hem niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze heeft een geweer en schiet Halsema en Willem kapot.
ZORREGUITAED
Iedereen van het koningshuis mag kapotquote:Op maandag 4 mei 2020 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willy zou ik wel zonde vinden. Gun ik hem niet.
Ja laat Lil' Kleine een rap in elkaar flansen.quote:
Log uit.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:02 schreef StephanL het volgende:
Ik zing mee in het raamopening, hoor niemand
Vieze moedervlekquote:
Zak door de vloerquote:Op maandag 4 mei 2020 20:02 schreef StephanL het volgende:
Ik zing mee in het raamopening, hoor niemand
Mwah, begin je net in de stemming te raken, gaat ze van die nietszeggende kutgedichtjes opzeggen.quote:
Zou jij haar doen?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat een stompzinnige proleten zijn jullie toch !!
Eensquote:Op maandag 4 mei 2020 20:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat een stompzinnige proleten zijn jullie toch !!
RambodirkGODquote:
ALLAHU AKBARquote:Op maandag 4 mei 2020 20:06 schreef superniger het volgende:
Ik leg een krans neer voor Marokkaanse soldaten.
Respectloos varkenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:06 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Heel Amsterdam is lelijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat dat lelijke monument er nog staat, in het desbetreffende topic heb ik al voorgesteld om het te vervangen door een standbeeld van Jaap.
Je bent zelf een lelijk monument.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat dat lelijke monument er nog staat, in het desbetreffende topic heb ik al voorgesteld om het te vervangen door een standbeeld van Jaap.
Leuke!quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze kunnen die dodenherdenking net zo goed opdoeken, er komt toch geen hond meer op af zo te zien.
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze herdenking is nu een stuk beter, ipv heel dat plein vol met yuppenvolk uit die grafstad.
Je bent echt dronken hèquote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, dus nu worden die mensen een veer in de reet gestoken omdat ze illegale dingen deden toentertijd, TERWIJL WIJ GODVERDOMME NIET EENS MET Z'N DRIEËN NAAR HET PARK MOGEN. 400 BOETE DIT DAT.
Denken dat yuppen naar Dodenherdenking gaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Deze herdenking is nu een stuk beter, ipv heel dat plein vol met yuppenvolk uit die grafstad.
Gerentquote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef KNAK het volgende:
Halsema te hard door Amsterdam gerent? er kleeft een dooie duif op dr voorkop
Duitsland is net als na de Eerste Wereldoorlog gewoon weer de grootste macht in Europa geworden.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
De Duitsers zijn tegenwoordig onze grootste bondgenoot. Kappen met deze shit.
Nee. Dat kan niet van water!quote:
Heb je weer lekker een uurtje getennist?quote:
Je bent dronken, ga slapen.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. Dat kan niet van water!
Maar kom op, Joden helpen
Ik had ze tussen 40-45 en ver daarna elke keer weer verraden als het kon.
Dat kan nu tochquote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Joden zouden hetzelfde ook doenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stukje Riphagen.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oké manquote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groot gedeelte van deze SC zou zijn kaalgeschoren na de oorlog.quote:
Het voelt alsof @tong80 terug is, genot.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je bent dronken, ga slapen.
Met je bleke kop.
De nieuwe @KingRoland is uit !!quote:Op maandag 4 mei 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Wat China met de oeigoeren doet dat is vele malen erger dan wat er gebeurde in 40-45
namen en rugnummers cocoquote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Groot gedeelte van deze SC zou zijn kaalgeschoren na de oorlog.
Ik noem geen namen.
wat vind jij daarvanquote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De nieuwe @:KingRoland is uit !!
OEIGOEREN !!
kyran zei datquote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Waarom denken mensen opeens dat dit het livetopic voor de dodenherdenking is
Zei ik toch al voor 20.00quote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Omdat we in het andere topic gebanned worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Ik droeg op Rock am Ring 2008 een shirt met de vlag van Birma.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Omdat we in het andere topic gebanned worden.
Ja maar wij roddelen hier niet dus nu moet je een mention doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:12 schreef KingRoland het volgende:
praten over kyran mag, mention niet als ik dat goed heb begrepen
Het is wachten op de Imca Marina of een lullig YouTube-filmpje.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het voelt alsof @:tong80 terug is, genot.
Soms mis ik zijn act.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het voelt alsof @:tong80 terug is, genot.
jammer dat jij mij nu een vakantie guntquote:Op maandag 4 mei 2020 20:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar wij roddelen hier niet dus nu moet je een mention doen.
Is er een livetopic danquote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Was het maar een act.quote:
Dacht ik ookquote:Op maandag 4 mei 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kennen jullie het verhaal van Ben Ali Libi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |