Klinkt prima. Een soort Sonja Bakker, maar dan met pillen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga maar vast ziljoen mg Vitamine D slikken op een bedje van triljoen vitamine C.
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw stelligheid vind ik echt bewonderingswaardig. Soms moet ik er echt om lachen maar ik hoop dat je gelijk krijgt. Gaan we voor je klappen op een balkon.
Zijn dat dezelfde kenners die absoluut géén daling in IC-opnames hadden voorspeld?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
De economische miserie van ongekende proporties die door die lockdown op ons afkomst, die gaat zwaar wezen ja. Erger dan de jaren 30 volgens de kenners.
Kan dit virus eigenlijk wel tegen chloorwater?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies, zwembaden zijn ook grote bronnen voor besmettingen!
Ik hecht daar ook niet zoveel waarde aan. Dit soort 'kenners'.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde kenners die absoluut géén daling in IC-opnames hadden voorspeld?
Als je er een liter van drinkt dan ga je gegarandeerd niet dood aan corona.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan dit virus eigenlijk wel tegen chloorwater?
Nee. Deze weten helaas wel waar ze het over hebben + het is eenvoudig en eenduidig te meten.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde kenners die absoluut géén daling in IC-opnames hadden voorspeld?
Dit.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: de financiële ellende is potentieel enorm voor sportverenigingen, maar die los je niet op door wedstrijden toe te staan wanneer dat onverantwoord is. De gevolgen van zo'n rampzalige actie zijn veel groter.
Sta toe wat verantwoord is (en dat gebeurd al), compenseer verenigingen waar daar ruimte voor is en accepteer ten slotte dat de gevolgen ook in het sportleven groot zijn.
Dat er gevolgen zijn lijkt me evident, hoe groot die gevolgen mogelijk kunnen zijn is echt nattevingerwerk. Dat is niet 'eenvoudig' te berekenen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:14 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee. Deze weten helaas wel waar ze het over hebben + het is eenvoudig en eenduidig te meten.
Het is nog nooit eerder voorgekomen dat hele wereldbranches naar 0 inkomsten gingen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hecht daar ook niet zoveel waarde aan. Dit soort 'kenners'.
Roepen dat het superkut gaat worden is makkelijk. Als je het niet goed hebt maakt het niet uit want iedereen is blij dat het niet zo is en iedereen gaat weer lekker verder met z'n leven. Andersom daarentegen....
Gaat niks gebeuren behalve de scholen voor 20 mei. Waarom ook? Die 2 weken wachten kunnen er nog wel bij en stel dat de cijfers dusdanig positief blijven kunnen ze per 20 mei/1 juni meteen meer zaken versoepelen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik geef het nog een kleine kans wat betreft kappers ergens deze week, maar voor de rest zie ik weinig nut om tussen nu en 12/13 mei (de volgende serieuse persco) andere versoepeling aan te kondigen. Dit kan dan ook met ingang van 20/21 mei.
Vind ik ook heel vreemd, Nederland vindt mondkapjes niet nodig. Pfff.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef KingRadler het volgende:
Pff maatregelen stations geen mondkapje verplicht
De afname van de wereldeconomie wel.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat er gevolgen zijn lijkt me evident, hoe groot die gevolgen mogelijk kunnen zijn is echt nattevingerwerk. Dat is niet 'eenvoudig' te berekenen.
Denk het niet op 5 meiquote:Op maandag 4 mei 2020 15:17 schreef raptorix het volgende:
Is er morgen trouwens weer college van Ome Jaap?
Gelukkig maar. Ga ik ook echt niet mee lopen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Vind ik ook heel vreemd, Nederland vindt mondkapjes niet nodig. Pfff.
En als ze het verplichten (in bijvoorbeeld OV of supermarkt)?quote:Op maandag 4 mei 2020 15:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ga ik ook echt niet mee lopen.
Dan gebruik ik geen OV (deed ik eigenlijk al nooit) en supermarkt laat ik wel bezorgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En als ze het verplichten (in bijvoorbeeld OV of supermarkt)?
twitter:CapEconEurope twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:46:35While Sweden’s less stringent lockdown has received a lot of attention, today’s data add to the evidence that economic activity there has not fared much better than elsewhere in Europe.
https://t.co/nMAdWSW3ev https://t.co/rzbwFUMNSV reageer retweet
Eens. Je hoort nu ook niks meer van de users die weken bleven herhalen dat we toch echt Italie zouden gaan inhalen hoor. Maar ze komen wel even hun gelijk claimen als een van hun uitspraken wél uitkwam. Tegelijkertijd heb je natuurlijk ook de mensen die in april al op een terrasje dachten te gaan zitten, die hoor je ook niet meer.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Roepen dat het superkut gaat worden is makkelijk. Als je het niet goed hebt maakt het niet uit want iedereen is blij dat het niet zo is en iedereen gaat weer lekker verder met z'n leven. Andersom daarentegen....
Ongetwijfeld door het instorten van de export. Zweden maakt best veel hoogwaardige machinerie.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:24 schreef speknek het volgende:
Niet zo jofel nieuws uit Zweden.
Zweden, die hun economie zouden redden door geen quarantaine door te voeren? De economie doet het niet heel veel beter dan andere landen met quarantaine.
[ afbeelding ]twitter:CapEconEurope twitterde op maandag 04-05-2020 om 12:46:35While Sweden’s less stringent lockdown has received a lot of attention, today’s data add to the evidence that economic activity there has not fared much better than elsewhere in Europe.
https://t.co/nMAdWSW3ev https://t.co/rzbwFUMNSV reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |