Maar toch even moeten melden nuquote:Op maandag 4 mei 2020 14:57 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Sowieso laten weten dat je deugt.
Ja, ik ben vanavond ook stil, maar buiten dit bericht heb ik nergens de drang om dat publiekelijk te verkondigen.
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:58 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met een heerlijk wit wijntje in mijn achtertuintje in het zonnetje.
Het leven is mooi![]()
Morgen weer op het fietsje naar het werk, maar nu even genieten
De situatie zo laten kost elke dag zo enorm veel geld, en het is overbodig, mogelijk worden er heden landelijk nog 40 mensen pd besmet (die onder de registratie van over 10 dgn vallen, geen asymptomatischen etc)quote:
quote:
Nouja zegquote:Op maandag 4 mei 2020 14:55 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Echt goede reactie, dit. Als jij daar nou eens mee begint.
We houden 1,5 meter afstand zodat we minder mensen besmetten als we ademen.
Hier in topic zijn anders tientallen verwijzingen naar WO2 voorbij gekomen de afgelopen tijd. Ach wat hebben we het toch allemaal zwaar in deze Corona lockdownquote:Op maandag 4 mei 2020 14:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vreselijk stuk. Niet janken over je hernia want longkanker is pas kut.
Heb ook niemand gehoord of gelezen die zei dat ze nu begrepen hoe het in de oorlog was.
Precies, zwembaden zijn ook grote bronnen voor besmettingen!quote:Op maandag 4 mei 2020 15:01 schreef Noek het volgende:
Zwembaden zijn echt vieesss, Patrick.
Iedereen laat speeksel vliegen als ze boven water komen. Schimpies overal, babyzwemmen met volle luiers. No no no!
Behalve de scholen die op 11 mei weer open gaan.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er qua maatregelen niks veranderd voor 20 mei was sowieso een gegeven, me dunkt.
Ik hoop alleen dat ze wel snel weer open gaan, in ieder geval voor zwemlessen.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies, zwembaden zijn ook grote bronnen voor besmettingen!
En de sportverenigingen die op 29 april weer mochten starten voor de jeugd.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve de scholen die op 11 mei weer open gaan.
Als we te vroeg maatregelen opheffen zitten we maar een paar exponentiële verdubbelingen verwijderd van de situatie waarin we zaten toen de lockdown werd ingesteld, met als verschil dat toen niemand op de IC lag met corona en nu enkele honderden.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:59 schreef Za het volgende:
[..]
De situatie zo laten kost elke dag zo enorm veel geld, en het is overbodig, mogelijk worden er heden landelijk nog 40 mensen pd besmet (die onder de registratie van over 10 dgn vallen, geen asymptomatischen etc)
Waarom dan nog langer volharden in de maatregelen.
Is wel goed voor de weerstand.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:01 schreef Noek het volgende:
Iedereen laat speeksel vliegen als ze boven water komen. Schimpies overal, babyzwemmen met volle luiers. No no no!
Omdat de maatregelen die we hebben al relatief weinig zijn in vergelijking tot vele anderen landen. 11 Mei scholen en daarna horen we wel weer verder.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:59 schreef Za het volgende:
[..]
De situatie zo laten kost elke dag zo enorm veel geld, en het is overbodig, mogelijk worden er heden landelijk nog 40 mensen pd besmet (die onder de registratie van over 10 dgn vallen, geen asymptomatischen etc)
Waarom dan nog langer volharden in de maatregelen.
Samen met de ondernemers gaan kijken wat er wel kan binnen het nieuwe normaal.quote:Nunspeet krijgt een anderhalvemetercoach. De Gelderse gemeente op de Veluwe is relatief zwaar getroffen door het coronavirus. De gemeente hoopt de economie weer snel op gang te krijgen met een speciale ambtenaar die ondernemers kan helpen met advies over een doorstart in coronatijd.
Dat schrijft wethouder Marije Storteboom op de website van de gemeente. Nunspeet is voor een groot deel afhankelijk van toerisme en recreatie.
"Zo proberen we steeds weer om voorbereid te zijn op de ontwikkelingen en proberen we samen met de ondernemers te werken aan het nieuwe normaal", legt Storteboom uit bij Omroep Gelderland.
Natascha Ouwehand, de eerste anderhalvemetercoach van Nederland, zal niet controleren of beboeten. Maar zij gaat vooral tips geven aan ondernemers en meedenken wat er wél mogelijk is binnen alle beperkingen die op dit moment en in de toekomst nog gelden.
Het kabinet stelde eerder dat ondernemers vooral op lokaal niveau moeten proberen te kijken hoe zij vorm kunnen geven aan hun vak in de anderhalvemetersamenleving.
Meer chloor toevoegen 👌quote:Op maandag 4 mei 2020 15:01 schreef Noek het volgende:
Nietesquote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier in topic zijn anders tientallen verwijzingen naar WO2 voorbij gekomen de afgelopen tijd. Ach wat hebben we het toch allemaal zwaar in deze Corona lockdown
Ga maar vast ziljoen mg Vitamine D slikken op een bedje van triljoen vitamine C.quote:
Dat was meer een soort ijkpunt om de bevolking houvast te geven.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat er qua maatregelen niks veranderd voor 20 mei was sowieso een gegeven, me dunkt.
Jouw stelligheid vind ik echt bewonderingswaardig. Soms moet ik er echt om lachen maar ik hoop dat je gelijk krijgt. Gaan we voor je klappen op een balkon.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:07 schreef Za het volgende:
[..]
Dat was meer een soort ijkpunt om de bevolking houvast te geven.
Volkomen ondenkbaar dat er niks verandert voor 20 mei.
En nu houd ik erover op, fijne dag allen!
Ik geef het nog een kleine kans wat betreft kappers ergens deze week, maar voor de rest zie ik weinig nut om tussen nu en 12/13 mei (de volgende serieuse persco) andere versoepeling aan te kondigen. Dit kan dan ook met ingang van 20/21 mei.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:07 schreef Za het volgende:
[..]
Dat was meer een soort ijkpunt om de bevolking houvast te geven.
Volkomen ondenkbaar dat er niks verandert voor 20 mei.
En nu houd ik erover op, fijne dag allen!
De economische miserie van ongekende proporties die door die lockdown op ons afkomst, die gaat zwaar wezen ja. Erger dan de jaren 30 volgens de kenners.quote:Op maandag 4 mei 2020 15:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier in topic zijn anders tientallen verwijzingen naar WO2 voorbij gekomen de afgelopen tijd. Ach wat hebben we het toch allemaal zwaar in deze Corona lockdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |