Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The bradge is here
Heeft ie nog nieuwe? Laatste die ik zag was met die 3 patat.
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?quote:
Nee want het is niet zijn topicquote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Nee hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Maak hier maar een nieuwe reeks van.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:27 schreef Moira het volgende:
Mag ‘ie dan wel gereekst aan het collectief? Die mega-reeks zijn van 6 verschillende topicreeksen (of losse topics) aan elkaar over BradgeTV’s filmpjes, hoort er toch bij
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maak hier maar een nieuwe reeks van.
Over welke reeks heb jij het?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.
Ik zal dan per direct een petitie starten om SwJ mod van het jaar te maken.
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGETquote:Op zondag 3 mei 2020 13:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.
Ja dat zijn ook allemaal aparte reeksen maar dan aan elkaar, soms met een jaar tussenpauzequote:Op zondag 3 mei 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maak hier maar een nieuwe reeks van.
Als jij hier nu ook gaat posten is er toch geen verschil meer met de reeks die je hebt laten sluiten? Met als verschil dat je hier niet op verzoek een slotje kunt laten plaatsen, omdat dit niet 'jouw' topic is.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGET
Die andere was hij ook niet de originele TS vanquote:Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij hier nu ook gaat posten is er toch geen verschil meer met de reeks die je hebt laten sluiten? Met als verschil dat je hier niet op verzoek een slotje kunt laten plaatsen, omdat dit niet 'jouw' topic is.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 12:59 schreef bamibij het volgende:
Analoog aan het Ad Looij-topic, een topic om over de streams van Braddie te praten
Ja die, maar die kon ik er niet aan reeksen omdat het eigenlijk een andere reeks was die gewoon werd gekaapt.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:43 schreef Rectum het volgende:
Topicreeks: 'Vloggen'
Vloggen reeks beste reeks.
Aan het laatste topic van die reeksquote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver, waar moet ik m nu aan reeksen?
En wat doe jij hier als je zelf verzocht hebt jouw reeks te sluiten?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGET
Doet er niet toe als de mods hem wel dat soort eigenaarschap toe kennen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Die andere was hij ook niet de originele TS van
quote:*kick*
Ik heb even een leuke krabbel geschreven op de hyves van Jordy Van Loon....
Ff opsommen...
15 jaar = beroemd = netjes...
15 jaar & eruit zien als 10 = gay...
15 jaar & doen als 10 = Autistisch...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
En dan heb je nog een houding van lik me reet....
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
Yours truly, Bradley Van Dijk(tallentvoller dan jij ooit zal worden;))
Okok, maar je kan ook Braddie weer niet weren uit een topic dat over hem gaat tochquote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Doet er niet toe als de mods hem wel dat soort eigenaarschap toe kennen.
Dit!quote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat doe jij hier als je zelf verzocht hebt jouw reeks te sluiten?
Dat jullie je hier als modteam voor lenen is echt lachwekkendquote:Op zondag 3 mei 2020 13:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Die andere was hij ook niet de originele TS van
Dat zeg ik toch ook niet. Maar ik heb vernomen dat hij hier voorlopig niet zal posten, dus het is al niet meer aan de orde.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Okok, maar je kan ook Braddie weer niet weren uit een topic dat over hem gaat toch
Kweenie onder welke steen jij gelegen hebt maar ik heb hier als mod in 2017 al m’n handen vanaf getrokken hequote:Op zondag 3 mei 2020 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jullie je hier als modteam voor lenen is echt lachwekkend
Maar mods in het algemeen stuiten in alle jaren dat Braddie op FOK! actief is wel telkens hun hoofd aan dezelfde steen. Je kan ook leren van elkaars eerdere ervaringen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Kweenie onder welke steen jij gelegen hebt maar ik heb hier als mod in 2017 al m’n handen vanaf getrokken he
Fixed it for youquote:Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef SuperwormJim het volgende:
godverdomme, dat reeksen is niet echt gelukt
Niet nodig. Gaat prima zoquote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar mods in het algemeen stuiten in alle jaren dat Braddie op FOK! actief is wel telkens hun hoofd aan dezelfde steen. Je kan ook leren van elkaars eerdere ervaringen.
Denk dat Fok-it daarop doelde.
Precies.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar mods in het algemeen stuiten in alle jaren dat Braddie op FOK! actief is wel telkens hun hoofd aan dezelfde steen. Je kan ook leren van elkaars eerdere ervaringen.
Als je geen ruggengraat hebt wel ja.quote:
Ach ik denk dat FOK! er ook wel om bekend staat om dingen na een X aantal jaar gewoon weer eens te proberen en te kijken waar het schip strandt, ook als je weet dat dat schip uiteindelijk op exact dezelfde plek strandt als altijd.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Braddie heeft hier geen enkele inbreng en het is ONZIN dusquote:
In onzin mag je zuigen en bashen?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Braddie heeft hier geen enkele inbreng en het is ONZIN dus
In die tijd heb ik jou leren kennen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.
Ik zal dan per direct een petitie starten om SwJ mod van het jaar te maken.
gayboysquote:Op zondag 3 mei 2020 13:59 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
In die tijd heb ik jou leren kennen.
Had het voor geen goud willen missen.
Onzinquote:
ik schrik telkens zo als ik deze ziequote:Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef InstortendeSter het volgende:
De rijkunsten van onze grote Braad laten de wensen over:
[ afbeelding ]
Hij had gewoon voorrang tochquote:Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het zicht geblokkeerd werd door de stam van die boomquote:Op zondag 3 mei 2020 14:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd lolquote:Op zondag 3 mei 2020 14:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Onze Braad is echt wel wat minder dik dan deze fatties hoor.
[ afbeelding ]
oude koeienquote:Op zondag 3 mei 2020 14:12 schreef InstortendeSter het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!
Wat een pareltje van onze held.
Braddie heeft ADHD?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:12 schreef InstortendeSter het volgende:
Wiens beveiligingscamera heeft deze beelden gefilmd?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan je even aan de kant ik moet er langs.
[ afbeelding ]
Jezusquote:
Dat enthousiasme!quote:Op zondag 3 mei 2020 14:12 schreef InstortendeSter het volgende:
Die van Braddie.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Wiens beveiligingscamera heeft deze beelden gefilmd?
quote:Op zondag 3 mei 2020 14:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Fapje gedaan hoor! lekkere tieten
niet happen Chai!quote:Op zondag 3 mei 2020 14:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik begreep dat onzin een zeer breed begrip is, dus vandaar.
Modjes die deze reeks openhoudenquote:Op zondag 3 mei 2020 14:24 schreef InstortendeSter het volgende:
Dit wordt een hele succesvolle reeks!
Zegt veel over mensen als ze dit nodig hebben om een leuke zondag te hebbenquote:Op zondag 3 mei 2020 14:33 schreef diadakan het volgende:
Tering mensen. Doe ff normaal. Jullie zijn allemaal braddie digitaal aan het pesten. Treurig.
geen eerste klasse reizenquote:Op zondag 3 mei 2020 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die niet al met de braddie trein zijn meegegaan
Damn son, van wanneer is deze dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 14:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Onze Braad is echt wel wat minder dik dan deze fatties hoor.
[ afbeelding ]
En wij waren er vanaf deel 1 vriendquote:Op zondag 3 mei 2020 14:24 schreef InstortendeSter het volgende:
Dit wordt een hele succesvolle reeks!
Nee...driftbuienquote:Op zondag 3 mei 2020 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus zo zijn de gaten in de muur ontstaan
DOEN!!!quote:Op zondag 3 mei 2020 16:15 schreef isax het volgende:
Zal ik zo meteen ook gifjes gaan posten om dit topic te vieren?
Oh god daar gaan de fok serversquote:Op zondag 3 mei 2020 16:15 schreef isax het volgende:
Zal ik zo meteen ook gifjes gaan posten om dit topic te vieren?
Zal je favoriet pakken bbquote:Op zondag 3 mei 2020 16:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh god daar gaan de fok servers
quote:Op zondag 3 mei 2020 16:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh god daar gaan de fok servers
Wat een vette move zeg.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:25 schreef isax het volgende:
En om te vieren post ik deze windmill.
[ afbeelding ]
En de duck walk?quote:Op zondag 3 mei 2020 16:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 mei 2020 16:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
@The_Terminatorquote:Op zondag 3 mei 2020 16:52 schreef ZwangerPetro het volgende:
Vroeger waren de optredens een stuk duurder.
GC / mijn youtube filmpjes.
Prachtig, een oud account dat nog niet #ANONIEM is gegaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:52 schreef ZwangerPetro het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2020 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Prachtig, een oud account dat nog niet #ANONIEM is gegaan.
quote:als iemand mijn msn wilt.
vandijk50@hotmail.com
krijg de tyfus!!!
quote:
IS ER IETS?quote:Op zondag 3 mei 2020 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn god houdt het dan nooit op met jullie
quote:
quote:Hoi.
Ik bied aan mijn:
Commodore 64 in doos emt 20 games muziek software en datasette in doos.
Mij vraag prijs is 75euro.
Ik bied ook aan:
Sony playstation 1 met 20games.
Hij is omgebouwd .
Hij werkt niet goed meer.
Leest discs niet goed mer.
Controller port 1 is ook niet lekker meer.
Mijn vraagprijs is 20euro.
De reden:
Ik ga met me moeder en een vriend een dagje naar slagharen maar heb wel geld nodig
Onze Braddie, aka freddymercury1990, heeft wel een Atari in de aanbieiding:quote:Op zondag 3 mei 2020 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je misschien ook een PS3 regelen? Ik bied 50 euro
Account heeft een ban trouwensquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef freddiemercury1990 het volgende:
hoi.
ik bied mijn atari2600 te koop aan.
er zitten 7games bij.
n 2controllers.
mijn vraagprijs is 30¤
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:14 schreef bradley1990 het volgende:
jah weet ik
dan is ie echt goed
hij kan hoger dan freddie mercury majah dat kan ik ook ik red g5 en freddie d5
Nooit geweten dat-ie 3,5 maand te vroeg geboren is.quote:Op zondag 3 mei 2020 16:52 schreef ZwangerPetro het volgende:
Daar gaan we het nu niet over hebben.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
De waarschuwing voor het posten verandert ook met de week of niet
Ik zeg toch ook niet dat we het er nu over gaan hebben, gewoon dat het opvalt, eerst 4 lange regels, nu ellenlange posts met aannames. Ben wel benieuwd wie dat heeft gedaan maar goedquote:Op zondag 3 mei 2020 18:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar gaan we het nu niet over hebben.
Ook in dit topic: wees respectvol, ga niet zuigen, geen ellenlange posts vol met aannames, etcquote:Op zondag 3 mei 2020 18:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we het er nu over gaan hebben, gewoon dat het opvalt, eerst 4 lange regels, nu ellenlange posts met aannames. Ben wel benieuwd wie dat heeft gedaan maar goed
Ja kloptquote:Op zondag 3 mei 2020 18:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ook in dit topic: wees respectvol, ga niet zuigen, geen ellenlange posts vol met aannames, etc
Je mag dus nog steeds niet zuigen. Vervelend he.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we het er nu over gaan hebben, gewoon dat het opvalt, eerst 4 lange regels, nu ellenlange posts met aannames. Ben wel benieuwd wie dat heeft gedaan maar goed
Flauw, deze post van jou is wel constructief zekerquote:Op zondag 3 mei 2020 18:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag dus nog steeds niet zuigen. Vervelend he.
Nee hoor. Wel preventief.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Flauw, deze post van jou is wel constructief zeker
Ja kappe met die mongolenbendequote:
Ja maar dit is anders.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:24 schreef leolinedance het volgende:
Braddie topic was toch dicht en ging niet meer open?
Ga niet zuigen.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:24 schreef leolinedance het volgende:
Braddie topic was toch dicht en ging niet meer open?
Kan je nagaan dat deze achterlijke onzin gewoon al 13 jaar aan de gang isquote:
Heel lang hopelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Hoe lang zou duren voordat BradgeTV in de prullenbak ligt?
Whut? Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:38 schreef RTR het volgende:
IK SPEEL NIET NAAKT KEYBOARD.
DAT WAS EEN OEFENING MAAR EEN VRIEND VAN MIJ HEEFT DAT FILMPJE OP INTERNET GEPROPT.
Yep, loopt weer uit de klauwen!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef ZwangerPetro het volgende:
TheBradge is nu live en wordt continu bezocht door bezorgers met onbetaalde bestellingen. Wat een stakkers zeg, de lui die daar achter zitten.
Sowieso naar Ad Looij kunnen kijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:49 schreef Welvaert het volgende:
Waren 4 bezorgers tegelijk aan de deur.. En zag allemaal Ad Looij - related accounts in de chat.
Zou ie het toch zelf hebben besteldquote:Op zondag 3 mei 2020 19:54 schreef MissionPhailed het volgende:
43 kijkers ook nu. Doet denken aan de stormachtige BradgeTV-dagen van 2017!
Tsja. Hij blijft toch wel doorgaan met topics op FOK!. Nieuwe kanalen. Livestreams. Bestellingen ek donaties aannemen. Je kan nou niet zeggen dat hij er 0 aandeel in heefgquote:Op zondag 3 mei 2020 19:52 schreef Welvaert het volgende:
5e bezorger voor de deur nu.. Vrees dat een walgelijke troller gewoon een hele bende restaurants heeft gebeld. Ze komen met bosjes aan nu voor z'n deur.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Maar blijft dit nou een keer open of is het weer een keer janken in dm en dicht?
Godverdommequote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef ZwangerPetro het volgende:
TheBradge is nu live en wordt continu bezocht door bezorgers met onbetaalde bestellingen. Wat een stakkers zeg, de lui die daar achter zitten.
Fans van het eerste uur hebben ook betaalde pizza's in de kliko zien eindigen dus je weet het nooit met de Bradge show. Het is top vermaakquote:Op zondag 3 mei 2020 20:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Godverdomme
Zo kinderachtig en nergens goed voor
quote:Op zondag 3 mei 2020 19:55 schreef Kiid het volgende:
Mijn favoriete .gif is als hij komt terug wandelen nadat hij ergens heeft getankt
Zou het Ad zijn?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:03 schreef bamibij het volgende:
[..]
Godverdomme
Zo kinderachtig en nergens goed voor
Nee, wss anonieme trolletjes die zowel bij Ad Looij stoken dat Braddie de 'stalker' is als bij Braddie stoken dat de Looij fam hem stalkt. Eindeloos vermaak voor zo'n figuur aangezien geen van beiden korte metten maken met de situatie (met elkaar en/of met de popo's).quote:
Ja dit is echt.. Jammer want ik was lekker aan het luisteren naar zijn gepingel.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee, wss trolletjes die zowel bij Ad Looij stoken dat Braddie de 'stalker' is als bij Braddie stoken dat de Looij fam hem stalkt. Eindeloos vermaak voor zo'n figuur aangezien geen van beiden korte metten maken met de situatie (met elkaar en/of met de popo's).
Maar je bent sowieso een dick als je in deze tijd 15 restaurants maaltijden laat maken die ze niet betaald krijgen.
Dit dus. Die worden hier misschien wel het hardst genaaid.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar je bent sowieso een dick als je in deze tijd 15 restaurants maaltijden laat maken die ze niet betaald krijgen.
Heel triest.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee, wss anonieme trolletjes die zowel bij Ad Looij stoken dat Braddie de 'stalker' is als bij Braddie stoken dat de Looij fam hem stalkt. Eindeloos vermaak voor zo'n figuur aangezien geen van beiden korte metten maken met de situatie (met elkaar en/of met de popo's).
En keihard strafbaarquote:Op zondag 3 mei 2020 20:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee, wss anonieme trolletjes die zowel bij Ad Looij stoken dat Braddie de 'stalker' is als bij Braddie stoken dat de Looij fam hem stalkt. Eindeloos vermaak voor zo'n figuur aangezien geen van beiden korte metten maken met de situatie (met elkaar en/of met de popo's).
Dat was niet degene die ik in gedachte had, maar uiteindelijk is het natuurlijk hetzelfde ideequote:
Ja dit, is gewoon pesten. Kkstakkersquote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef ZwangerPetro het volgende:
Braddie had met zijn joetjoeb monnie en superchats toch wel de bestellingen kunnen aannemen? Die gozer verdient 2x WAjongquote:Op zondag 3 mei 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dit dus. Die worden hier misschien wel het hardst genaaid.
Overdrijven is ook een vak hier.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:25 schreef JK het volgende:
Zielige actie van die stalkers en zonde van al het eten. Die restaurants hebben het al zwaar, dit kost ze geld en ook nog eens tijd. Dit is inderdaad pesten, je moet wel heel erg triest zijn als je op deze manier gaat lopen kloten. Sneu leven heb je dan.
Schandalig iddquote:Op zondag 3 mei 2020 20:25 schreef JK het volgende:
Zielige actie van die stalkers en zonde van al het eten. Die restaurants hebben het al zwaar, dit kost ze geld en ook nog eens tijd. Dit is inderdaad pesten, je moet wel heel erg triest zijn als je op deze manier gaat lopen kloten. Sneu leven heb je dan.
Als je 5 bezorgers of meer ergens heen laat gaan voor de kat z'n kut, dan ben je toch zelf debiel als je dat doet? Kom op zeg, of je moet een klein kind zijn. Laat 'm gewoon lekker met z'n keyboard spelen, maar er zijn altijd mensen die een ander moeten pesten, omdat ze zelf niet gelukkig zijn met hun eigen leven.quote:
We zullen wel zien hoeveel restaurants er overblijven als die achterlijke lockdown nog langer blijft.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De meeste restauranteigenaren zijn rijker dan ons allemaal samen. 'Moeilijke tijd'
Welk gedrag? Ik zeg toch gewoon hoe het zit? Waarom zou dat nou weer niet mogen? wat is dit voor gedrag van jou o.a.quote:
Excuus, dat was een mededeling. Geen gesprek.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Welk gedrag? Ik zeg toch gewoon hoe het zit? Waarom zou dat nou weer niet mogen? wat is dit voor gedrag van jou o.a.
Haha watquote:
Omdat het ook nergens op slaat. Dit gaat ook helemaal niet meer om Braddie. Hier loop je meer restaurants mee te fucken.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef murp het volgende:
En als ik er achterkom dat er een FOK!ker Braddie plaagt met steeds eten te sturen naar hem, dan ben je niet welkom op FOK!
Het is gewoon wat raar dat sommige mensen hier denken dat restaurants helemaal kapot gaan (ja altijd zijn er wel faillissementen), maar restaurants zijn net zoals boeren, rijk genoeg maar iedereen denkt dat ze arm zijn ofzo. Ik heb het toch ook niet over het pesten van Braddie, dat vind ik ook dom. Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slimquote:Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het ook nergens op slaat. Dit gaat ook helemaal niet meer om Braddie. Hier loop je meer restaurants mee te fucken.
Geldt dit niet eigenlijk gewoon voor iedereen? Dat als je een andere user lastig valt je gewoon niet welkom bent? Met lastigvallen bedoel ik stalken, en allerlei onzin aan iemands adres. Ik wil me hier wel veilig voelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef murp het volgende:
En als ik er achterkom dat er een FOK!ker Braddie plaagt met steeds eten te sturen naar hem, dan ben je niet welkom op FOK!
Prima vermaak weer op YouTube en hier iddquote:Op zondag 3 mei 2020 20:34 schreef Kiid het volgende:
Braddie's topic zijn altijd een garantie voor sensatie, zo zie je maar
Je kan het met ons allen eens zijn denk ik, dat het nu een moeilijkere tijd is voor restaurants dan het voorheen was? Moeilijk wil niet zeggen dat je eraan onderdoor gaat...quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar dat sommige mensen hier denken dat restaurants helemaal kapot gaan (ja altijd zijn er wel faillissementen), maar restaurants zijn net zoals boeren, rijk genoeg maar iedereen denkt dat ze arm zijn ofzo. Ik heb het toch ook niet over het pesten van Braddie, dat vind ik ook dom. Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slim
Jij bent ook.. gewoon... niet al te slim. Wat je overigens al in elk topic op FOK! hebt laten zien maar prima.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slim
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar dat sommige mensen hier denken dat restaurants helemaal kapot gaan (ja altijd zijn er wel faillissementen), maar restaurants zijn net zoals boeren, rijk genoeg maar iedereen denkt dat ze arm zijn ofzo. Ik heb het toch ook niet over het pesten van Braddie, dat vind ik ook dom. Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slim
Wat doet hij verkeerd dan?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Hij blijft toch wel doorgaan met topics op FOK!. Nieuwe kanalen. Livestreams. Bestellingen ek donaties aannemen. Je kan nou niet zeggen dat hij er 0 aandeel in heefg
Hij doet niks verkeerd. Maar zo geef je er wel aanleiding toe. Ik ga het verder ook niet eens uitleggen want dit speelt al weet ik veel hoeveel jaar en als je dat nog steeds niet begrijpt is het aan dovemansoren besteed.quote:
Doe eens een keer wat minder aanvallend en wat normaler.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook.. gewoon... niet al te slim. Wat je overigens al in elk topic op FOK! hebt laten zien maar prima.
Mensen hebben het niet alleen over de financiele kant ervan. Wat overigens best flink kan zijn want wie weet zijn het onbetaalde bestellingen van meer dan 25 euro?
Mensen zijn er ook extra tijd in kwijt, producten kwijt, meer bezorgtijd voor andere klanten wat op termijn ten koste gaat van hun servicelevel.
Je kraamt onzin uit, zoals gewoonlijk
Natuurlijk reageer je niet inhoudelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Doe eens een keer wat minder aanvallend en wat normaler.
Eh een moeilijke tijd? Hoe wil je je personeel doorbetalen zonder inkomsten, en je huur?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo voornamelijk? Ik vind het volledig de schuld van die mensen. Belachelijk gedrag waar Braddie niets aan kan doen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet niks verkeerd. Maar zo geef je er wel aanleiding toe. Ik ga het verder ook niet eens uitleggen want dit speelt al weet ik veel hoeveel jaar en als je dat nog steeds niet begrijpt is het aan dovemansoren besteed.
Als dit al zoveel jaar aan de gang is zou je ook zelf eens verantwoording kunnen nemen en dingen aanpassen. Al ligt de schuld voornamelijk bij mensen die hem hiermee gallen
Ik zeg dat veel rijk zijn, jij praat over dure bestellingen van 25 euro. Je praat over extra tijd die ze kwijt zijn etc. Dat weet toch ook iedereen wel. Je zegt dat ik juist niet slim ben terwijl wat je zegt eigenlijk niet echt een normale reactie is en dan kan je weer zeggen dat ik onzin uitkraam, gewoon ook weer een niet inhoudelijk reactie. Doe gewoon normaal en denk een keer na johquote:
Hoe komen mensen aan zijn adres dan? Zal toch niet zonder reden zijn?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo voornamelijk? Ik vind het volledig de schuld van die mensen. Belachelijk gedrag waar Braddie niets aan kan doen.
Voldoende opzij zetten in de vette jarenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh een moeilijke tijd? Hoe wil je je personeel doorbetalen zonder inkomsten, en je huur?
Je hebt niks meegekregen over de compensatie?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh een moeilijke tijd? Hoe wil je je personeel doorbetalen zonder inkomsten, en je huur?
Tuurlijk wel, is gewoon etteren. En zijn adres is bij velen bekend.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komen mensen aan zijn adres dan? Zal toch niet zonder reden zijn?
quote:
Dat is wel heel raar ja. Zeker in corona-tijdenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:57 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik zou als restaurant ook nooit afterpay accepteren, maar kennelijk kan het uit
Dat komt omdat the bradge ook fanatiek gebruik maakt van die optiequote:Op zondag 3 mei 2020 20:57 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik zou als restaurant ook nooit afterpay accepteren, maar kennelijk kan het uit
Soms ga je wel eens af op het fatsoen van mensen. Alleen dan krijg je wel eens de deksel op de neus in dit soort gevallenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar ja. Zeker in corona-tijden
Die heeft ie wel eens ergens laten vallen. Misschien hier ook wel. Hij krijgt toch ook wel eens eten van een volger. Het is ook niet handig om je adres kenbaar te maken.... maar goed, daar maken anderen misbruik van.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komen mensen aan zijn adres dan? Zal toch niet zonder reden zijn?
Doe even normaal ja.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja, spuit 11. Dat is dan ook het probleem
Ja, dus in eerste instantie ligt de oorzaak dus bij hem. Prima zolang het goed gaat, maar als dat niet zo is, moet hij dus degene zijn die daar verantwoording in neemt en zorgen dat mensen niet zomaar misbruik kunnen maken. Dat doe je dus door je adres te blacklisten bij Thuisbezorgd. Is ook al tig keer aangeraden aan hem overigens maar meneer heeft daar dan weer lak aan.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef JK het volgende:
[..]
Die heeft ie wel eens ergens laten vallen. Misschien hier ook wel. Hij krijgt toch ook wel eens eten van een volger. Het is ook niet handig om je adres kenbaar te maken.... maar goed, daar maken anderen misbruik van.
Tsja ik verkoop wel eens iets op internet. Maak ik mijn adres ook kenbaar.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef JK het volgende:
[..]
Die heeft ie wel eens ergens laten vallen. Misschien hier ook wel. Hij krijgt toch ook wel eens eten van een volger. Het is ook niet handig om je adres kenbaar te maken.... maar goed, daar maken anderen misbruik van.
De oorzaak ligt helemaal niet bij hem, doe niet zo domquote:Op zondag 3 mei 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dus in eerste instantie ligt de oorzaak dus bij hem. Prima zolang het goed gaat, maar als dat niet zo is, moet hij dus degene zijn die daar verantwoording in neemt en zorgen dat mensen niet zomaar misbruik kunnen maken. Dat doe je dus door je adres te blacklisten bij Thuisbezorgd. Is ook al tig keer aangeraden aan hem overigens maar meneer heeft daar dan weer lak aan.
Ja, ga je dit riedeltje nog 300 keer herhalen anders?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De oorzaak ligt helemaal niet bij hem, doe niet zo domDe oorzaak ligt bij die mongolen die eten bestellen op zijn adres.
Dan moet hij idd wel actie ondernemen bij Thuisbezorgd en dat soortgelijke sites en zijn adres blacklisten. Scheelt hem ook weer tijd om uit zijn stoel te komen en wéér te gaan onderhandelen bij de deur dat hij het echt niet is geweest.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dus in eerste instantie ligt de oorzaak dus bij hem. Prima zolang het goed gaat, maar als dat niet zo is, moet hij dus degene zijn die daar verantwoording in neemt en zorgen dat mensen niet zomaar misbruik kunnen maken. Dat doe je dus door je adres te blacklisten bij Thuisbezorgd. Is ook al tig keer aangeraden aan hem overigens maar meneer heeft daar dan weer lak aan.
Broer, heb je zijn gedocumenteerde avg'tjes soms gemist?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:06 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme man, eet dan ook een keer wat gezonds ofzo met die foodvlogs
quote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer, heb je zijn gedocumenteerde avg'tjes soms gemist?
Ik weet niet eens wat dat is manquote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Broer, heb je zijn gedocumenteerde avg'tjes soms gemist?
Hij had vandaag aardappels met spinazie, lijkt me weinig mis meequote:Op zondag 3 mei 2020 21:06 schreef BoneThugss het volgende:
Godverdomme man, eet dan ook een keer wat gezonds ofzo met die foodvlogs
Kan ik mij voorstellen als wereldburger. Maar dat is de welbekende Hollandse (geprakte) pot met een stukje vlees erbij voor de lekkere trekquote:
Aardappeltjes waren een beetje melig, geen zout. Scoort hooguit een 5'je op de schaal van 1 tot de admiraalquote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij had vandaag aardappels met spinazie, lijkt me weinig mis mee
Aah zo, nouja hij moet het zelf maar wetenquote:Op zondag 3 mei 2020 21:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen als wereldburger. Maar dat is de welbekende Hollandse (geprakte) pot met een stukje vlees erbij voor de lekkere trek
Dat worstje leek me niet zo smakelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:07 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij had vandaag aardappels met spinazie, lijkt me weinig mis mee
Die doet ut niet meer. 15 zegtie ja. Al snap ik niet zo goed waarom die stream niet na de 1e al uit ging, en 'ie niet offstream gelijk de popo's heeft gebeld, mja.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:14 schreef Welvaert het volgende:
Je ziet echt dat hij om de 10 minuten weer naar de deur moet lopen.. Als je alles bij elkaar optelt zijn er echt 10-15 bezorgers in een klein uur tijd langs geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |