Ja kloptquote:Op zondag 3 mei 2020 18:32 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ook in dit topic: wees respectvol, ga niet zuigen, geen ellenlange posts vol met aannames, etc
Je mag dus nog steeds niet zuigen. Vervelend he.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:31 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we het er nu over gaan hebben, gewoon dat het opvalt, eerst 4 lange regels, nu ellenlange posts met aannames. Ben wel benieuwd wie dat heeft gedaan maar goed
Flauw, deze post van jou is wel constructief zekerquote:Op zondag 3 mei 2020 18:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag dus nog steeds niet zuigen. Vervelend he.
Nee hoor. Wel preventief.quote:Op zondag 3 mei 2020 18:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Flauw, deze post van jou is wel constructief zeker
Ja kappe met die mongolenbendequote:
Ja maar dit is anders.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:24 schreef leolinedance het volgende:
Braddie topic was toch dicht en ging niet meer open?
Ga niet zuigen.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:24 schreef leolinedance het volgende:
Braddie topic was toch dicht en ging niet meer open?
Kan je nagaan dat deze achterlijke onzin gewoon al 13 jaar aan de gang isquote:
Heel lang hopelijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ow oke![]()
Hoe lang zou duren voordat BradgeTV in de prullenbak ligt?
Whut? Waar komt dit vandaan?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:38 schreef RTR het volgende:
IK SPEEL NIET NAAKT KEYBOARD.
DAT WAS EEN OEFENING MAAR EEN VRIEND VAN MIJ HEEFT DAT FILMPJE OP INTERNET GEPROPT.
Yep, loopt weer uit de klauwen!quote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef ZwangerPetro het volgende:
TheBradge is nu live en wordt continu bezocht door bezorgers met onbetaalde bestellingen. Wat een stakkers zeg, de lui die daar achter zitten.
Sowieso naar Ad Looij kunnen kijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 19:49 schreef Welvaert het volgende:
Waren 4 bezorgers tegelijk aan de deur.. En zag allemaal Ad Looij - related accounts in de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |