Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The bradge is here
Heeft ie nog nieuwe? Laatste die ik zag was met die 3 patat.
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?quote:
Nee want het is niet zijn topicquote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Nee hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Maak hier maar een nieuwe reeks van.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:27 schreef Moira het volgende:
Mag ‘ie dan wel gereekst aan het collectief? Die mega-reeks zijn van 6 verschillende topicreeksen (of losse topics) aan elkaar over BradgeTV’s filmpjes, hoort er toch bij
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maak hier maar een nieuwe reeks van.
Over welke reeks heb jij het?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.
Ik zal dan per direct een petitie starten om SwJ mod van het jaar te maken.
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGETquote:Op zondag 3 mei 2020 13:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.
Ja dat zijn ook allemaal aparte reeksen maar dan aan elkaar, soms met een jaar tussenpauzequote:Op zondag 3 mei 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maak hier maar een nieuwe reeks van.
Als jij hier nu ook gaat posten is er toch geen verschil meer met de reeks die je hebt laten sluiten? Met als verschil dat je hier niet op verzoek een slotje kunt laten plaatsen, omdat dit niet 'jouw' topic is.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGET
Die andere was hij ook niet de originele TS vanquote:Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij hier nu ook gaat posten is er toch geen verschil meer met de reeks die je hebt laten sluiten? Met als verschil dat je hier niet op verzoek een slotje kunt laten plaatsen, omdat dit niet 'jouw' topic is.
quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 12:59 schreef bamibij het volgende:
Analoog aan het Ad Looij-topic, een topic om over de streams van Braddie te praten
Ja die, maar die kon ik er niet aan reeksen omdat het eigenlijk een andere reeks was die gewoon werd gekaapt.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:43 schreef Rectum het volgende:
Topicreeks: 'Vloggen'
Vloggen reeks beste reeks.
Aan het laatste topic van die reeksquote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godver, waar moet ik m nu aan reeksen?
En wat doe jij hier als je zelf verzocht hebt jouw reeks te sluiten?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:40 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGET
Doet er niet toe als de mods hem wel dat soort eigenaarschap toe kennen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Die andere was hij ook niet de originele TS van
quote:*kick*
Ik heb even een leuke krabbel geschreven op de hyves van Jordy Van Loon....
Ff opsommen...
15 jaar = beroemd = netjes...
15 jaar & eruit zien als 10 = gay...
15 jaar & doen als 10 = Autistisch...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
En dan heb je nog een houding van lik me reet....
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
Yours truly, Bradley Van Dijk(tallentvoller dan jij ooit zal worden;))
Okok, maar je kan ook Braddie weer niet weren uit een topic dat over hem gaat tochquote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Doet er niet toe als de mods hem wel dat soort eigenaarschap toe kennen.
Dit!quote:Op zondag 3 mei 2020 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat doe jij hier als je zelf verzocht hebt jouw reeks te sluiten?
Dat jullie je hier als modteam voor lenen is echt lachwekkendquote:Op zondag 3 mei 2020 13:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Die andere was hij ook niet de originele TS van
Dat zeg ik toch ook niet. Maar ik heb vernomen dat hij hier voorlopig niet zal posten, dus het is al niet meer aan de orde.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Okok, maar je kan ook Braddie weer niet weren uit een topic dat over hem gaat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |