Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The bradge is here
Heeft ie nog nieuwe? Laatste die ik zag was met die 3 patat.
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?quote:
Nee want het is niet zijn topicquote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Nee hoor.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar als Braddie het vraagt gaat ook deze dicht, of hoe werkt het?
Maak hier maar een nieuwe reeks van.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:27 schreef Moira het volgende:
Mag ‘ie dan wel gereekst aan het collectief? Die mega-reeks zijn van 6 verschillende topicreeksen (of losse topics) aan elkaar over BradgeTV’s filmpjes, hoort er toch bij
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maak hier maar een nieuwe reeks van.
Over welke reeks heb jij het?quote:Op zondag 3 mei 2020 13:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Best Jim, je onderschat de waarde van de WEBreeks. Een reeks vol goud, prachtige content, fraaie photoshops, interessante discussies en vooral veel humor. Een aanwinst om dit topic aan de oude reeks te koppelen.
Ik zal dan per direct een petitie starten om SwJ mod van het jaar te maken.
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.quote:Op zondag 3 mei 2020 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een herupload van koken samen met Petjesmeneer. Graag zou ik meer oude avonturen van deze licht explosieve sidekick terug willen zien.
Zoals je Bassie en Adriaan, Snip en Snap, Mini en Maxi en Peppi en Kokki had, had je ook Braddie en Petjesmeneer. RUST IN PETJE #NEVERFORGETquote:Op zondag 3 mei 2020 13:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hun relatie niet bestand was tegen alle roem. Je ziet dit wel meer bij illustere duo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |