Dat was niet degene die ik in gedachte had, maar uiteindelijk is het natuurlijk hetzelfde ideequote:
Ja dit, is gewoon pesten. Kkstakkersquote:Op zondag 3 mei 2020 19:46 schreef ZwangerPetro het volgende:
TheBradge is nu live en wordt continu bezocht door bezorgers met onbetaalde bestellingen. Wat een stakkers zeg, de lui die daar achter zitten.
Braddie had met zijn joetjoeb monnie en superchats toch wel de bestellingen kunnen aannemen? Die gozer verdient 2x WAjongquote:Op zondag 3 mei 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dit dus. Die worden hier misschien wel het hardst genaaid.
Overdrijven is ook een vak hier.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:25 schreef JK het volgende:
Zielige actie van die stalkers en zonde van al het eten. Die restaurants hebben het al zwaar, dit kost ze geld en ook nog eens tijd. Dit is inderdaad pesten, je moet wel heel erg triest zijn als je op deze manier gaat lopen kloten. Sneu leven heb je dan.
Schandalig iddquote:Op zondag 3 mei 2020 20:25 schreef JK het volgende:
Zielige actie van die stalkers en zonde van al het eten. Die restaurants hebben het al zwaar, dit kost ze geld en ook nog eens tijd. Dit is inderdaad pesten, je moet wel heel erg triest zijn als je op deze manier gaat lopen kloten. Sneu leven heb je dan.
Als je 5 bezorgers of meer ergens heen laat gaan voor de kat z'n kut, dan ben je toch zelf debiel als je dat doet? Kom op zeg, of je moet een klein kind zijn. Laat 'm gewoon lekker met z'n keyboard spelen, maar er zijn altijd mensen die een ander moeten pesten, omdat ze zelf niet gelukkig zijn met hun eigen leven.quote:
We zullen wel zien hoeveel restaurants er overblijven als die achterlijke lockdown nog langer blijft.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De meeste restauranteigenaren zijn rijker dan ons allemaal samen. 'Moeilijke tijd'
Welk gedrag? Ik zeg toch gewoon hoe het zit? Waarom zou dat nou weer niet mogen? wat is dit voor gedrag van jou o.a.quote:
Excuus, dat was een mededeling. Geen gesprek.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Welk gedrag? Ik zeg toch gewoon hoe het zit? Waarom zou dat nou weer niet mogen? wat is dit voor gedrag van jou o.a.
Haha watquote:
Omdat het ook nergens op slaat. Dit gaat ook helemaal niet meer om Braddie. Hier loop je meer restaurants mee te fucken.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef murp het volgende:
En als ik er achterkom dat er een FOK!ker Braddie plaagt met steeds eten te sturen naar hem, dan ben je niet welkom op FOK!
Het is gewoon wat raar dat sommige mensen hier denken dat restaurants helemaal kapot gaan (ja altijd zijn er wel faillissementen), maar restaurants zijn net zoals boeren, rijk genoeg maar iedereen denkt dat ze arm zijn ofzo. Ik heb het toch ook niet over het pesten van Braddie, dat vind ik ook dom. Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slimquote:Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het ook nergens op slaat. Dit gaat ook helemaal niet meer om Braddie. Hier loop je meer restaurants mee te fucken.
Geldt dit niet eigenlijk gewoon voor iedereen? Dat als je een andere user lastig valt je gewoon niet welkom bent? Met lastigvallen bedoel ik stalken, en allerlei onzin aan iemands adres. Ik wil me hier wel veilig voelen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:32 schreef murp het volgende:
En als ik er achterkom dat er een FOK!ker Braddie plaagt met steeds eten te sturen naar hem, dan ben je niet welkom op FOK!
Prima vermaak weer op YouTube en hier iddquote:Op zondag 3 mei 2020 20:34 schreef Kiid het volgende:
Braddie's topic zijn altijd een garantie voor sensatie, zo zie je maar
Je kan het met ons allen eens zijn denk ik, dat het nu een moeilijkere tijd is voor restaurants dan het voorheen was? Moeilijk wil niet zeggen dat je eraan onderdoor gaat...quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Het is gewoon wat raar dat sommige mensen hier denken dat restaurants helemaal kapot gaan (ja altijd zijn er wel faillissementen), maar restaurants zijn net zoals boeren, rijk genoeg maar iedereen denkt dat ze arm zijn ofzo. Ik heb het toch ook niet over het pesten van Braddie, dat vind ik ook dom. Maar dat overdreven gedrag dat zoiets als dit zo erg is voor die restaurants omdat we in deze moeilijke tijd zitten etc. is gewoon.. niet al te slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |