Dat zijn tenminste nog beide winnaars.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog minder dan Valverde met Evenepoel?
Apo-p-pologiesquote:Op maandag 4 mei 2020 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Willy is toch zijn hele leven houterig in zijn hele doen en laten. Een paar biertjes er in en je merkt er niks meer van. Hij heeft gewoon net niet dat pure charisma. Toch houdt hij zich wel goed staande. Nooit echt heel gekke dingen die hij zegt.
Uiteindelijk leest Willy een stukje voor dat ie niet zelf geschreven heeft. Dan kan je zeggen dat Willy een wat mindere speech heeft laten schrijven. Tsja. Echt iets boeiend of controversieels wordt toch niet gezegd en zou ook ongepast zijn. Dan is er sowieso weinig te duiden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals gezegd, alle duiders vinden het altijd fantastisch. Kritiek is verboden, lijkt het wel.
Feyenoord heeft best veel gewonnen de afgelopen 5 jaar. Gek dat je zo opgewonden kan raken van een normale uitspraak van Dick.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog beide winnaars.
je mag zoveel kritiek hebben als je wiltquote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals gezegd, alle duiders vinden het altijd fantastisch. Kritiek is verboden, lijkt het wel.
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft best veel gewonnen de afgelopen 5 jaar. Gek dat je zo opgewonden kan raken van een normale uitspraak van Dick.
Het is en blijft komkommertijd
Dit is toch minder raar dan je ons deed geloven. Gewoon beetje met Dicky praten over die serie en Feyenoord.quote:
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je mag zoveel kritiek hebben als je wilt![]()
Ik heb niets met maar ook niets tegen het koningshuis. En als ik de alternatieven zie is het zo slecht niet. En de meeste Nederlanders waarderen het koningshuis dus het heeft zijn functie. Bovendien is ons koningshuis waarschijnlijk niet zo duur, hoewel niemand precies weet wat het kost.
Ik zeg dat ze niks gemeen hebben, deze voorpagina suggereert andersquote:Op maandag 4 mei 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch minder raar dan je ons deed geloven. Gewoon beetje met Dicky praten over die serie en Feyenoord.
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.quote:
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hypequote:Op maandag 4 mei 2020 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)drukkwekkende-speechquote:Op maandag 4 mei 2020 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.
Stiekem ben je best een slimme jongen.quote:
Dan zal ik je waarschuwen, wat je nu te zien krijgt met Jordan en de rest van de 90s is een andere wereld vergeleken met hoe het nu is. De NBA is wel aan het globaliseren, wedstrijden in Parijs en Londen en wekelijks games 21:30 onze tijd.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hype
Het zal je baan maar zijn. Al begint Willy spontaan over K3, je moet positief blijven en alles indrukwekkend vinden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)drukkwekkende-speech
Hier ben ik het mee eens. Het principe van het koningshuis is volstrekt achterhaald, maar van de alternatieven kan ik ook niet warm worden. Vond en vind het met Beatrix en Willem-Alexander het ook nog wel aardig uitvoeren. Alleen zou dan wel het Zweedse model ingevoerd moeten worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je mag zoveel kritiek hebben als je wilt![]()
Ik heb niets met maar ook niets tegen het koningshuis. En als ik de alternatieven zie is het zo slecht niet. En de meeste Nederlanders waarderen het koningshuis dus het heeft zijn functie. Bovendien is ons koningshuis waarschijnlijk niet zo duur, hoewel niemand precies weet wat het kost.
Welke teams zijn leuk om te volgen?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan zal ik je waarschuwen, wat je nu te zien krijgt met Jordan en de rest van de 90s is een andere wereld vergeleken met hoe het nu is. De NBA is wel aan het globaliseren, wedstrijden in Parijs en Londen en wekelijks games 21:30 onze tijd.
Natuurlijk is overerving niet van deze tijd. De macht van het koningshuis is heel erg beperkt. Ik zie het meer als een relikwie van de ontstaansgeschiedenis van ons land. En als de meeste Nederlanders het waarderen en de macht heel erg beperkt is, waarom zou ik me er druk om maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.
Het is heel erg een player oriented league geworden, dus zo zal ik ze even opsommen: Bucks (Antetokounmpo), Lakers (LeBron, Davis), Nuggets (Jokic), Rockets (Harden, Westbrook), Dallas (Doncic), Pelicans (Zion Williamson). Die laatste moet je maar even opzoeken. Als je het over athleticism hebt is hij een beetje Shaquille O'Neal like, dat je uit je stoel valt van wat je ziet.quote:
Thanks, ook nog een jonkie zie ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is heel erg een player oriented league geworden, dus zo zal ik ze even opsommen: Bucks (Antetokounmpo), Lakers (LeBron, Davis), Nuggets (Jokic), Rockets (Harden, Westbrook), Dallas (Doncic), Pelicans (Zion Williamson). Die laatste moet je maar even opzoeken. Als je het over athleticism hebt is hij een beetje Shaquille O'Neal like, dat je uit je stoel valt van wat je ziet.
Gelukkig ben je het met me eens dat het niet meer van deze tijd is. Tijd om de boel op te doeken.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is overerving niet van deze tijd. De macht van het koningshuis is heel erg beperkt. Ik zie het meer als een relikwie van de ontstaansgeschiedenis van ons land. En als de meeste Nederlanders het waarderen en de macht heel erg beperkt is, waarom zou ik me er druk om maken.
Wat een interessant effect is dat veel landen het leuk vinden een koningshuis op bezoek te krijgen dus het is goed voor onze Internationale reputatie
Ja Morant in Memphis wil ik er nog aan toevoegen, die is speciaal.quote:
leuk geprobeerdquote:Op maandag 4 mei 2020 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met me eens dat het niet meer van deze tijd is. Tijd om de boel op te doeken.
En dan staat Thierry daar over 4 jaarquote:Op maandag 4 mei 2020 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben je het met me eens dat het niet meer van deze tijd is. Tijd om de boel op te doeken.
Gaan Bol Bol en Tacko Fall naast hun lengte ook een beetje goed worden?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja Morant in Memphis wil ik er nog aan toevoegen, die is speciaal.
Nou en? Alsof dat van invloed is op mijn mening.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
leuk geprobeerdaccepteer het gewoon, er is geen draagvlak voor het opheffen van het koningshuis
Ondanks dat z'n beste toespraak ooit, en dat zegt genoeg natuurlijk. Goede mea culpa over Wilhelmina.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, ik zie net een stukje van de toespraak van Willy. Wat kan die man toch weinig.
Aldus royaltydeskundige Slob Eend.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ondanks dat z'n beste toespraak ooit, en dat zegt genoeg natuurlijk. Goede mea culpa over Wilhelmina.
Is de Davis hype al voorbij?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Milwaukee Bucks voor de Giannishypetrain
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus royaltydeskundige Slob Eend.
Waarvan akte.
Eerlijk is braaf, ik geef het 1%.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gaan Bol Bol en Tacko Fall naast hun lengte ook een beetje goed worden?
Los van deze discussie heb ik niet het idee dat je erg open staat voor andere meningen. Dat mag en is vermakelijk voor dit forum, vraag me alleen af of je niet het risico loopt gefrustreerd te raken.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou en? Alsof dat van invloed is op mijn mening.
6 mei wordt Bevrijdingsdag - Ultimate Bevrijding. Ofzo.quote:Het kabinet wil de bevolking meer "perspectief" gaan bieden in de strijd tegen het coronavirus. Er wordt een omslag gemaakt in de adviezen. Niet langer wordt benadrukt wat er allemaal niet kan, er zal worden gekeken naar wat juist wél kan.
Het kabinet wil nog steeds dat mensen zoveel mogelijk thuisblijven en vanuit huis werken, maar minder dwingend dan tot nu toe. De nadruk komt te liggen op thuisblijven als je klachten hebt. Het kabinet wil dat woensdag op een persconferentie uiteen gaan zetten, zo melden bronnen rond het kabinet.
Ik ben bijna net zo gefrustreerd als El-Stinho die naar een toespraak van Tebas luistert.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Los van deze discussie heb ik niet het idee dat je erg open staat voor andere meningen. Dat mag en is vermakelijk voor dit forum, vraag me alleen af of je niet het risico loopt gefrustreerd te raken.
het is niet vervelend bedoeld, doe er mee wat je wilt.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben bijna net zo gefrustreerd als El-Stinho die naar een toespraak van Tebas luistert.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
het is niet vervelend bedoeld, doe er mee wat je wilt.
Een uitstekende observatie.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Los van deze discussie heb ik niet het idee dat je erg open staat voor andere meningen.
Heb je iets beters te doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Is de discussie het teruglezen waard trouwens? Ik heb volgens mij 200 reacties geskipt.
Neuh, standaardmensen die dezelfde standaarddingen als altijd zeggen, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:04 schreef Mani89 het volgende:
Is de discussie het teruglezen waard trouwens? Ik heb volgens mij 200 reacties geskipt.
Ja de stokpaardjes van sommige users beginnen me wel gigantisch de keel uit te hangen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, standaardmensen die dezelfde standaarddingen als altijd zeggen, zo ongeveer.
Er is koers nodig zodat ieder weer tot nieuwe inzichten kan komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de stokpaardjes van sommige users beginnen me wel gigantisch de keel uit te hangen.
Soms.quote:
Ik vind het echt teringsaai zonder sport en af en toe een feestje.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is koers nodig zodat ieder weer tot nieuwe inzichten kan komen.
[..]
Soms.
Ja, ik heb vooral last van de sleur die zo weinig onderbroken wordt. De dagen gaan een beetje in elkaar over, elke dag maar weer opstaan om een paar meter verderop achter mijn laptop te zitten enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt teringsaai zonder sport en af en toe een feestje.
Wat een openbaring zou dat zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Misschien blijkt mijn liefde voor de wielersport ook wel een grote act.
Er is natuurlijk een reden waarom die flauwekul als Amerikaanse sport te boek staat.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.
Opportunist.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hype
NFL is het allerergste.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Basketbal is best wel leuk, maar een competitie met zo achterlijk veel wedstrijden - waarin één losse wedstrijd dus eigenlijk niet zo boeiend is - nemen we niet zo serieus. Om over de MLB maar te zwijgen, maar ja, honkbal.
En de achterlijke hoeveelheid reclames is ernstig storend bij de NBA.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Basketbal is best wel leuk, maar een competitie met zo achterlijk veel wedstrijden - waarin één losse wedstrijd dus eigenlijk niet zo boeiend is - nemen we niet zo serieus. Om over de MLB maar te zwijgen, maar ja, honkbal.
Dat is wel de moraal van het verhaal ja. Alleen daarom al zou ik er voor geen goud willen wonen.quote:
Maar wel naar The Last Dance kijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom die flauwekul als Amerikaanse sport te boek staat.
[..]
Opportunist.
Dat vind ik dan wel weer meevallen, daar zijn de wedstrijden tenminste nog een soort van belangrijk omdat er vrij weinig zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Alles was wel gezegd. En als je het per se zou willen lezen had je toch wel je modrechten gebruikt.quote:
De kans op koers in juli is groter.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar wel naar The Last Dance kijken?
Dit, lachwekkend onprofessioneel ook op sommige fronten.quote:
Ja, het grootste deel van het vermaak is toch verdwenen. Gelukkig gaat het de goede kant op. Ben wel blij dat de afgelopen twee maanden nagenoeg alleen maar mooi weer gehad hebben en je in ieder geval nog naar buiten mocht om te wielrennen of hardlopen.quote:
Eens. Vind het ook altijd zo'n raar argument van 'play-offs-beweging' om daar naar te streven voor spanning, terwijl je driekwart van het seizoen voor niks noemenswaardig speelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Je las zojuist één van je gratis Premium artikelen.quote:
Dit klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu zo erg dat ik de Kellogg's Tour Of Britain 1993 aan het kijken ben. Berzin en Peter de Clercq zijn al kilometers lang aan het sur placen omdat Berzin trollend in zijn wiel hangt en niet meer op kop komt. Peter is erg boos. Ze zijn in no time 5 minuten van hun 8 minuten voorsprong kwijt. Spannend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu zo erg dat ik de Kellogg's Tour Of Britain 1993 aan het kijken ben. Berzin en Peter de Clercq zijn al kilometers lang aan het sur placen omdat Berzin trollend in zijn wiel hangt en niet meer op kop komt. Peter is erg boos. Ze zijn in no time 5 minuten van hun 8 minuten voorsprong kwijt. Spannend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis wielrennen en darten echt een stuk minder dan ik had gedacht. Misschien blijkt mijn liefde voor de wielersport ook wel een grote act.
Hoe diep heb je in het archief moeten graven voor deze oorwassing?quote:
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Wat een wonderlijke carriere. Was getekend, Francesco Frattini.
[ afbeelding ]
Misschien nog een oud voorraadje van Casagrande mogen opmaken in het najaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.
[ afbeelding ]
Bij Moser verdenk ik echt een motortje. Die hij bij de Trofeo Laigueglia in 2018 nog een keer heeft aangezet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze gaan we ook nooit, nooit vergeten.
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.
[ afbeelding ]
Maar jij bent niet objectief.quote:
Maar ik vind lang niet elke Braziliaanse outfit mooi. Vaker afzichtelijk dan tof, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief.
(Ik ben het wel met je eens)
Is dit Cool Runnings?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Met name die met die strepen, de officiële WK-outfit. Nee, dat kan echt niet.
[ afbeelding ]
Grimes en Elon Musk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:06 schreef wimderon het volgende:
Als ik X Æ A-12 zeg, wat zeggen jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |