Je las zojuist één van je gratis Premium artikelen.quote:
Dit klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu zo erg dat ik de Kellogg's Tour Of Britain 1993 aan het kijken ben. Berzin en Peter de Clercq zijn al kilometers lang aan het sur placen omdat Berzin trollend in zijn wiel hangt en niet meer op kop komt. Peter is erg boos. Ze zijn in no time 5 minuten van hun 8 minuten voorsprong kwijt. Spannend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu zo erg dat ik de Kellogg's Tour Of Britain 1993 aan het kijken ben. Berzin en Peter de Clercq zijn al kilometers lang aan het sur placen omdat Berzin trollend in zijn wiel hangt en niet meer op kop komt. Peter is erg boos. Ze zijn in no time 5 minuten van hun 8 minuten voorsprong kwijt. Spannend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis wielrennen en darten echt een stuk minder dan ik had gedacht. Misschien blijkt mijn liefde voor de wielersport ook wel een grote act.
Hoe diep heb je in het archief moeten graven voor deze oorwassing?quote:
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Mani89 het volgende:
Wat een wonderlijke carriere. Was getekend, Francesco Frattini.
[ afbeelding ]
Misschien nog een oud voorraadje van Casagrande mogen opmaken in het najaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.
[ afbeelding ]
Bij Moser verdenk ik echt een motortje. Die hij bij de Trofeo Laigueglia in 2018 nog een keer heeft aangezet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze gaan we ook nooit, nooit vergeten.
[ afbeelding ]
Wie is dit?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mysterie heb ik nog steeds niet opgelost.
[ afbeelding ]
Maar jij bent niet objectief.quote:
Maar ik vind lang niet elke Braziliaanse outfit mooi. Vaker afzichtelijk dan tof, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar jij bent niet objectief.
(Ik ben het wel met je eens)
Is dit Cool Runnings?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Met name die met die strepen, de officiële WK-outfit. Nee, dat kan echt niet.
[ afbeelding ]
Grimes en Elon Musk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 00:06 schreef wimderon het volgende:
Als ik X Æ A-12 zeg, wat zeggen jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |