Er is koers nodig zodat ieder weer tot nieuwe inzichten kan komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de stokpaardjes van sommige users beginnen me wel gigantisch de keel uit te hangen.
Soms.quote:
Ik vind het echt teringsaai zonder sport en af en toe een feestje.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is koers nodig zodat ieder weer tot nieuwe inzichten kan komen.
[..]
Soms.
Ja, ik heb vooral last van de sleur die zo weinig onderbroken wordt. De dagen gaan een beetje in elkaar over, elke dag maar weer opstaan om een paar meter verderop achter mijn laptop te zitten enzo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt teringsaai zonder sport en af en toe een feestje.
Wat een openbaring zou dat zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Misschien blijkt mijn liefde voor de wielersport ook wel een grote act.
Er is natuurlijk een reden waarom die flauwekul als Amerikaanse sport te boek staat.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.
Opportunist.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hype
NFL is het allerergste.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Basketbal is best wel leuk, maar een competitie met zo achterlijk veel wedstrijden - waarin één losse wedstrijd dus eigenlijk niet zo boeiend is - nemen we niet zo serieus. Om over de MLB maar te zwijgen, maar ja, honkbal.
En de achterlijke hoeveelheid reclames is ernstig storend bij de NBA.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Basketbal is best wel leuk, maar een competitie met zo achterlijk veel wedstrijden - waarin één losse wedstrijd dus eigenlijk niet zo boeiend is - nemen we niet zo serieus. Om over de MLB maar te zwijgen, maar ja, honkbal.
Dat is wel de moraal van het verhaal ja. Alleen daarom al zou ik er voor geen goud willen wonen.quote:
Maar wel naar The Last Dance kijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom die flauwekul als Amerikaanse sport te boek staat.
[..]
Opportunist.
Dat vind ik dan wel weer meevallen, daar zijn de wedstrijden tenminste nog een soort van belangrijk omdat er vrij weinig zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Alles was wel gezegd. En als je het per se zou willen lezen had je toch wel je modrechten gebruikt.quote:
De kans op koers in juli is groter.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar wel naar The Last Dance kijken?
Dit, lachwekkend onprofessioneel ook op sommige fronten.quote:
Ja, het grootste deel van het vermaak is toch verdwenen. Gelukkig gaat het de goede kant op. Ben wel blij dat de afgelopen twee maanden nagenoeg alleen maar mooi weer gehad hebben en je in ieder geval nog naar buiten mocht om te wielrennen of hardlopen.quote:
Eens. Vind het ook altijd zo'n raar argument van 'play-offs-beweging' om daar naar te streven voor spanning, terwijl je driekwart van het seizoen voor niks noemenswaardig speelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:42 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |