Dat zijn tenminste nog beide winnaars.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog minder dan Valverde met Evenepoel?
Apo-p-pologiesquote:Op maandag 4 mei 2020 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Willy is toch zijn hele leven houterig in zijn hele doen en laten. Een paar biertjes er in en je merkt er niks meer van. Hij heeft gewoon net niet dat pure charisma. Toch houdt hij zich wel goed staande. Nooit echt heel gekke dingen die hij zegt.
Uiteindelijk leest Willy een stukje voor dat ie niet zelf geschreven heeft. Dan kan je zeggen dat Willy een wat mindere speech heeft laten schrijven. Tsja. Echt iets boeiend of controversieels wordt toch niet gezegd en zou ook ongepast zijn. Dan is er sowieso weinig te duiden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals gezegd, alle duiders vinden het altijd fantastisch. Kritiek is verboden, lijkt het wel.
Feyenoord heeft best veel gewonnen de afgelopen 5 jaar. Gek dat je zo opgewonden kan raken van een normale uitspraak van Dick.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog beide winnaars.
je mag zoveel kritiek hebben als je wiltquote:Op maandag 4 mei 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals gezegd, alle duiders vinden het altijd fantastisch. Kritiek is verboden, lijkt het wel.
quote:Op maandag 4 mei 2020 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft best veel gewonnen de afgelopen 5 jaar. Gek dat je zo opgewonden kan raken van een normale uitspraak van Dick.
Het is en blijft komkommertijd
Dit is toch minder raar dan je ons deed geloven. Gewoon beetje met Dicky praten over die serie en Feyenoord.quote:
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je mag zoveel kritiek hebben als je wilt![]()
Ik heb niets met maar ook niets tegen het koningshuis. En als ik de alternatieven zie is het zo slecht niet. En de meeste Nederlanders waarderen het koningshuis dus het heeft zijn functie. Bovendien is ons koningshuis waarschijnlijk niet zo duur, hoewel niemand precies weet wat het kost.
Ik zeg dat ze niks gemeen hebben, deze voorpagina suggereert andersquote:Op maandag 4 mei 2020 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch minder raar dan je ons deed geloven. Gewoon beetje met Dicky praten over die serie en Feyenoord.
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.quote:
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hypequote:Op maandag 4 mei 2020 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als dit soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kut stukje kranten het over Amerikaanse sport hebben ga ik altijd een beetje dood van binnen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)drukkwekkende-speechquote:Op maandag 4 mei 2020 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.
Stiekem ben je best een slimme jongen.quote:
Dan zal ik je waarschuwen, wat je nu te zien krijgt met Jordan en de rest van de 90s is een andere wereld vergeleken met hoe het nu is. De NBA is wel aan het globaliseren, wedstrijden in Parijs en Londen en wekelijks games 21:30 onze tijd.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel om qua basketbal, als we ooit weer gaan sporten ga ik dat proberen te volgen. Jammer alleen van die tijden. #hype
Het zal je baan maar zijn. Al begint Willy spontaan over K3, je moet positief blijven en alles indrukwekkend vinden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)drukkwekkende-speech
Hier ben ik het mee eens. Het principe van het koningshuis is volstrekt achterhaald, maar van de alternatieven kan ik ook niet warm worden. Vond en vind het met Beatrix en Willem-Alexander het ook nog wel aardig uitvoeren. Alleen zou dan wel het Zweedse model ingevoerd moeten worden.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
je mag zoveel kritiek hebben als je wilt![]()
Ik heb niets met maar ook niets tegen het koningshuis. En als ik de alternatieven zie is het zo slecht niet. En de meeste Nederlanders waarderen het koningshuis dus het heeft zijn functie. Bovendien is ons koningshuis waarschijnlijk niet zo duur, hoewel niemand precies weet wat het kost.
Welke teams zijn leuk om te volgen?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan zal ik je waarschuwen, wat je nu te zien krijgt met Jordan en de rest van de 90s is een andere wereld vergeleken met hoe het nu is. De NBA is wel aan het globaliseren, wedstrijden in Parijs en Londen en wekelijks games 21:30 onze tijd.
Natuurlijk is overerving niet van deze tijd. De macht van het koningshuis is heel erg beperkt. Ik zie het meer als een relikwie van de ontstaansgeschiedenis van ons land. En als de meeste Nederlanders het waarderen en de macht heel erg beperkt is, waarom zou ik me er druk om maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat het hele principe achter een koningshuis echt volkomen krankzinnig en niet van deze tijd is. Wat kan mij dat geleuter over geld schelen joh.
Het is heel erg een player oriented league geworden, dus zo zal ik ze even opsommen: Bucks (Antetokounmpo), Lakers (LeBron, Davis), Nuggets (Jokic), Rockets (Harden, Westbrook), Dallas (Doncic), Pelicans (Zion Williamson). Die laatste moet je maar even opzoeken. Als je het over athleticism hebt is hij een beetje Shaquille O'Neal like, dat je uit je stoel valt van wat je ziet.quote:
Thanks, ook nog een jonkie zie ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is heel erg een player oriented league geworden, dus zo zal ik ze even opsommen: Bucks (Antetokounmpo), Lakers (LeBron, Davis), Nuggets (Jokic), Rockets (Harden, Westbrook), Dallas (Doncic), Pelicans (Zion Williamson). Die laatste moet je maar even opzoeken. Als je het over athleticism hebt is hij een beetje Shaquille O'Neal like, dat je uit je stoel valt van wat je ziet.
Gelukkig ben je het met me eens dat het niet meer van deze tijd is. Tijd om de boel op te doeken.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is overerving niet van deze tijd. De macht van het koningshuis is heel erg beperkt. Ik zie het meer als een relikwie van de ontstaansgeschiedenis van ons land. En als de meeste Nederlanders het waarderen en de macht heel erg beperkt is, waarom zou ik me er druk om maken.
Wat een interessant effect is dat veel landen het leuk vinden een koningshuis op bezoek te krijgen dus het is goed voor onze Internationale reputatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |