Spring jij als eerste van de brug?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef VoMy het volgende:
Vandaag is een brugdag he. Vergeet niet daarvan te genieten.
Wat?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef VoMy het volgende:
Vandaag is een brugdag he. Vergeet niet daarvan te genieten.
Want?quote:Op maandag 4 mei 2020 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij doet wel erg je best om je onmogelijk te maken hier.
Een verzet tegen Jaap, Breaking Bad nog nooit gezien. Thin ice...quote:
Wat een onzin. Slob mag best een mening hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij doet wel erg je best om je onmogelijk te maken hier.
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een onzin. Slob mag best een mening hebben.
Gewoon een werkdag.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een soort vrijdag na Hemelvaart maar dan de maandag voor Bevrijdingsdag.
Ik vind het vermoeiend dat er hordes mensen blind achter Jaap en Rutte aanlopen na goede dagcijfers terwijl ik genoeg (terechte) kritiek zie langskomen van epidemiologen (Jop de Vrieze, Amrish Baidjoe bijvoorbeeld) op het OMT en GGD. Ons beleid blijkt een ratjetoe, vooral voor de lange termijn. Merkel en Duitsland zijn veel duidelijker. Kritiek in een crisis die voor ons ongewoon is lijkt me ook gewoon normaal en gezond. Van Dissel blijft een prima kerel verderquote:Op maandag 4 mei 2020 14:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je je twijfels bij het RIVM of ben je de verering zelf zat?
Jeetje.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een verzet tegen Jaap, Breaking Bad nog nooit gezien. Thin ice...
Ok op die manier.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een soort vrijdag na Hemelvaart maar dan de maandag voor Bevrijdingsdag.
Wat heb je daar in deze periode aan? Ik spaar mijn vrije dagen liever voor een moment dat ik er iets leuks mee kan.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een perfecte om vrij te nemen.
Meh, ik heb nu niet echt zin om vrije dagen op te nemen. Ik las dat HR bij ons gaat kijken wat ze ermee moeten want ik gok zomaar dat iedereen het nu opspaart voor later in het jaar.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een perfecte om vrij te nemen.
Eens.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je daar in deze periode aan? Ik spaar mijn vrije dagen liever voor een moment dat ik er iets leuks mee kan.
Ik ben inmiddels wel in deze act gaan geloven.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Die hele Jaap verering is toch een [WLR] statement tegen alle virologen van [COR] die het beter weten?
Verplicht vrij nemen genotquote:Op maandag 4 mei 2020 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heb je daar in deze periode aan? Ik spaar mijn vrije dagen liever voor een moment dat ik er iets leuks mee kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |