Ja mee eens. Ik vind het ook vaak te geforceerd. Doe gewoon eerst eens wat drankjes zodat je elkaars karakter (zover dat mogelijk is) een beetje leert kennen en ga je daarna pas wagen aan ongemakkelijkere situaties.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja OF gewoon niet te ingewikkeld en te krampachtig
OF gewoon een leuk idee dat bijv voorkomt uit een gesprek mbt gezamelijke interesses.
Waarom ben je nu niet op jacht dan?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef Plots het volgende:
Ik ben die drankjes ook zat man.
Oké, we kunnen wat drinken. Maar als ik haar leuk vind, vraag ik gewoon na 10 minuten ongeveer "zullen we een rondje lopen?". Dat vroegen 2 vrouwen ook bij mij op dates. (Ik dacht eerst dat ze het afkapten en naar huis wilden). Vind het wel slim. Ik ga dat ook doen als ik weer op jacht ben.
K focus op carrière momenteel. Kan die hoofdpijn van vrouwen er nu niet bij hebben.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom ben je nu niet op jacht dan?
De juiste vrouw levert je geen hoofdpijn op hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 15:40 schreef Plots het volgende:
[..]
K focus op carrière momenteel. Kan die hoofdpijn van vrouwen er nu niet bij hebben.
Wat.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:45 schreef SonicVolcano het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)er-afstand~ad4f5027/
Deze link zet ik in mijn bio.
quote:Singles die seks willen hebben in coronatijd, kunnen het best aan webcamseks doen met hun date. Als ze toch af willen spreken, is afstand houden en masturberen in het bijzijn van de ander de beste optie. Dat adviseert Soa Aids Nederland.
Juiste vrouw helpt je juist van je hoofdpijn af.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:40 schreef Plots het volgende:
[..]
K focus op carrière momenteel. Kan die hoofdpijn van vrouwen er nu niet bij hebben.
In de telegraaf stond overigens dat corona ook was aangetroffen in het sperma van mannen... ook nog ruim nadat ze genezen waren.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
De organisatie stelt dat het niet reëel is om van mensen te verwachten dat ze voor een langere tijd intimiteit en seks mijden.
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De juiste vrouw levert je geen hoofdpijn op hoor![]()
Ik hoop dat die juiste persoon nog bestaat. Want tegenwoordig moet het allemaal snel en perfect, meteen kinderen, trouwen etc.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Juiste vrouw helpt je juist van je hoofdpijn af.
Grappig, ik heb totaal de tegenovergestelde ervaring.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat die juiste persoon nog bestaat. Want tegenwoordig moet het allemaal snel en perfect, meteen kinderen, trouwen etc.
Ik kwam haar ook pas op 'latere' leeftijd tegen hoor. Daarvoor wel de nodige relaties gehad (naja, nodige, 3, maar allemaal minimaal 2 jaar).quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat die juiste persoon nog bestaat. Want tegenwoordig moet het allemaal snel en perfect, meteen kinderen, trouwen etc.
Hmm het scheelt al als je weet wat je wil.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:33 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Het hangt van hun leeftijd en cultuur af.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Grappig, ik heb totaal de tegenovergestelde ervaring.
Toevallig. Gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Er is dus nog hoop. Het ligt trouwens niet altijd aan de vrouwen hoor, ook aan mij.quote:Op maandag 11 mei 2020 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kwam haar ook pas op 'latere' leeftijd tegen hoor. Daarvoor wel de nodige relaties gehad (naja, nodige, 3, maar allemaal minimaal 2 jaar).
Ik ben 39 nu, maar ik leerde mijn vrouw 6 jaar geleden kennen. Sterker nog, vandaag, 6 jaar geleden, had ik mijn eerste date met haar
Precies. Ik wil iemand wel eerst 2/3 jaar leren kennen om erachter te komen dat we in het algemeen op 1 lijn zitten. Maar dat vinden de meeste vrouwen te lang (ervaar ik.)quote:Op maandag 11 mei 2020 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm het scheelt al als je weet wat je wil.
En kennelijk ben je zelf ook toch op zoek naar iets dat perfect bij je past
Lijkt me heel gezond
Alleen is perfect voor jou niet dat je meteen van je roze wolk in het huwelijksbootje springt.
Dus gewoon niet doen dan.
Ligt dat ook niet een beetje aan jouw/hun leeftijd?quote:Op maandag 11 mei 2020 17:39 schreef Plots het volgende:
[..]
Het hangt van hun leeftijd en cultuur af.
[..]
Toevallig. Gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Er is dus nog hoop. Het ligt trouwens niet altijd aan de vrouwen hoor, ook aan mij.
[..]
Precies. Ik wil iemand wel eerst 2/3 jaar leren kennen om erachter te komen dat we in het algemeen op 1 lijn zitten. Maar dat vinden de meeste vrouwen te lang (ervaar ik.)
Twee/drie jaar is inderdaad best wel lang......quote:Op maandag 11 mei 2020 17:39 schreef Plots het volgende:
[..]
Het hangt van hun leeftijd en cultuur af.
[..]
Toevallig. Gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Er is dus nog hoop. Het ligt trouwens niet altijd aan de vrouwen hoor, ook aan mij.
[..]
Precies. Ik wil iemand wel eerst 2/3 jaar leren kennen om erachter te komen dat we in het algemeen op 1 lijn zitten. Maar dat vinden de meeste vrouwen te lang (ervaar ik.)
Waarom? Als je de rest van je leven samen blijft is het peanuts.quote:Op maandag 11 mei 2020 18:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Twee/drie jaar is inderdaad best wel lang......
Bedoel meer dat ik na een maand of zes intensief daten al wel weet of ik wel/niet meer energie in die beginnende relatie wil steken......dan kan het alsnog nog na 2/3 jaar stuklopen, maar als je na een half jaar nog steeds niet op één lijn zit komt het wat mij betreft niet meer goed....quote:Op maandag 11 mei 2020 18:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Waarom? Als je de rest van je leven samen blijft is het peanuts.
Als je na 2 jaar besluit dat het toch niks is.. is er niks verloren.
Mja maar er zit een verschil tussen er meer energie in willen steken... en dingen als samenwonen en kinderenquote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bedoel meer dat ik na een maand of zes intensief daten al wel weet of ik wel/niet meer energie in die beginnende relatie wil steken......dan kan het alsnog nog na 2/3 jaar stuklopen, maar als je na een half jaar nog steeds niet op één lijn zit komt het wat mij betreft niet meer goed....
Daar zit sowieso verschil in inderdaad, die tijd ben ik wel voorbijquote:Op maandag 11 mei 2020 19:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar er zit een verschil tussen er meer energie in willen steken... en dingen als samenwonen en kinderen
Wat ik wel uit plots verhaal lees zegmaar
Mja ik heb een 12-jarige hier op bank...quote:Op maandag 11 mei 2020 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar zit sowieso verschil in inderdaad, die tijd ben ik wel voorbij
Ha ha hier ruim 19 en op weg naar 21.....ik wacht wel geduldig op de volgende fasequote:Op maandag 11 mei 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik heb een 12-jarige hier op bank...
mijn eierstokken zijn in ruste hoor
Mja als je nog heel jong bent heb je alle tijdquote:Op maandag 11 mei 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha hier ruim 19 en op weg naar 21.....ik wacht wel geduldig op de volgende fase![]()
Maar dan nog hoor....er twee of drie jaar erover doen om op één lijn te komen.....blijf dat toch wel lang vinden...
Dan heb je wel echt de ware getroffen nuquote:Op maandag 11 mei 2020 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je nog heel jong bent heb je alle tijd
Ik zat uberhaupt noet p een relatie te wachten...
maar toch zaten we vandeweek te snuffelen voor een huis dat we allebei leuk vonden.
Wie me dat een jaar geleden had vertelt.. had ik recht in zn gezocht uitgelachen.
Als het goed voelt... is die 2-3 jaar vast zo strikt niet meer
Gaan we maar even vanuitquote:Op maandag 11 mei 2020 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt de ware getroffen nu
Die zie je inderdaad veel, van die vrouwen die echt model knap zijn. Dat kanje vergeten. Die zijn vaak ook niet leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:
Gisteravond nog even Hinge geprobeerd. Even serieus, zijn er ook nog normale datingapps?![]()
Een stortvloed van modelfoto's en extreem knappe vrouwen. Vraag me echt af waar de "gewone" normale mensen zich ophouden. Waar zijn Marloes en Jennie precies? Er moeten toch genoeg normaal uitziende (maar niet overdreven knappe) vrouwen zijn, maar eigenlijk vind ik die alleen op Tinder. En daar is weer niemand serieus.
Maar daar verbaas ik me dus over. Juist de doorsnee types zou je veel verwachten op datingapps, maar ik zie echt teveel mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die zie je inderdaad veel, van die vrouwen die echt model knap zijn. Dat kanje vergeten. Die zijn vaak ook niet leuk.
In de Telegraaf stond........quote:Op maandag 11 mei 2020 16:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In de telegraaf stond overigens dat corona ook was aangetroffen in het sperma van mannen... ook nog ruim nadat ze genezen waren.
Wat maakt dat het potentieel seksueel overdraagbaar is.
Ik heb ook hele mooie vrouwen gedate, maar het is altijd wel te merken dat ze mooi zijn en daardoor een beetje door het leven wandelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar daar verbaas ik me dus over. Juist de doorsnee types zou je veel verwachten op datingapps, maar ik zie echt teveel mooie vrouwen.
Daar knap ik op af, dan kan ik mezelf niet zijn. Ik zoek gewoon doorsnee vrouwen die lekker zichzelf zijn.
Zucht....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb ook hele mooie vrouwen gedate, maar het is altijd wel te merken dat ze mooi zijn en daardoor een beetje door het leven wandelen.
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.quote:
Kijk hetzelfde geldt waarschijnlijk voor hele knappe mannen. Huis- tuin en keuken vrouwen zoals zij kennen die realiteit niet en vinden het waarschijnlijk onzin.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.
Je mag zuchten, maar dat is toch gewoon zijn beleving? Ik herken het wel, heb niet zoveel zin om altijd op mijn tenen te moeten lopen bij mooie vrouwen.quote:
Over wie heb je het? Mij? Ken je mij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk hetzelfde geldt waarschijnlijk voor hele knappe mannen. Huis- tuin en keuken vrouwen zoals zij kennen die realiteit niet en vinden het waarschijnlijk onzin.
Het ligt aan jou, niet aan die vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mag zuchten, maar dat is toch gewoon zijn beleving? Ik herken het wel, heb niet zoveel zin om altijd op mijn tenen te moeten lopen bij mooie vrouwen.
Want het leven bestaat alleen uit studie en werk, gvd zeg... We hebben het over het sociale bestaan in deze maatschappij. Voor de echt knappe mannen geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.
Voor dezelfde studie hoeven ze veel minder te doen, bij een sollicitatiegesprek worden ze zo aangenomen...
Het leven lacht ze toe. En alles gaat ze makkelijker af. Want ze zijn mooi en iedereen vindt dat geweldig.
Bullshit natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ligt aan jou, niet aan die vrouwen.
Lul toch niet zo uit je nek. Mensen die in een ideaal leven en niet in de realiteit, zijn zo vervelend. Is dat bewust, een psychose of geloof je het echt omdat je niet beter weet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Mij? Ken je mij?
Nee, je weet niks over mij. Misschien ben ik wel bloedmooi en neuk ik de mooiste mannen.
Maar jouw oordelen zeggen wel iets over jou... Calimero gedrag vertoon je hiermee.
Dat is veel te gechargeerd, maar mooie en hoogopgeleide vrouwen hebben het op dit gebied inderdaad wat makkelijker en kunnen zich ook meer permitteren en eisen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.
Voor dezelfde studie hoeven ze veel minder te doen, bij een sollicitatiegesprek worden ze zo aangenomen...
Het leven lacht ze toe. En alles gaat ze makkelijker af. Want ze zijn mooi en iedereen vindt dat geweldig.
Bullshit natuurlijk.
Ja dat zei ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Craptacular het volgende:
Doorsnee types kom ik overigens ook vaak genoeg tegen op tinder
Op Tinder kom ik ze inderdaad wel tegen, maar de intenties zijn daar vaak zo wazig dat je er ook niet echt mee opschiet. Pre-corona waren veel vrouwen daar vooral op zoek naar casual dates (eigenlijk gewoon neuken maar dat zullen vrouwen niet zo snel zo direct zeggen) en nu kom ik alleen maar vrouwen tegen die zich vervelen maar niet willen daten.quote:Er moeten toch genoeg normaal uitziende (maar niet overdreven knappe) vrouwen zijn, maar eigenlijk vind ik die alleen op Tinder. En daar is weer niemand serieus.
Oh dus dat kunnen we verstaan onder 'iets serieus'?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Op Tinder kom ik ze inderdaad wel tegen, maar de intenties zijn daar vaak zo wazig dat je er ook niet echt mee opschiet. Pre-corona waren veel vrouwen daar vooral op zoek naar casual dates (eigenlijk gewoon neuken maar dat zullen vrouwen niet zo snel zo direct zeggen) en nu kom ik alleen maar vrouwen tegen die zich vervelen maar niet willen daten.
Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lul toch niet zo uit je nek. Mensen die in een ideaal leven en niet in de realiteit, zijn zo vervelend. Is dat bewust, een psychose of geloof je het echt omdat je niet beter weet?
Ik vind het niet erg dat het is zoals het is, ik zeur daar nooit over, maar daarom mag je het wel benoemen.
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.
Jouw perspectief zal herkenbaar zijn voor heel veel mannen. Er is overigens niet zoveel mis met dat soort prinsesjes hoor, het past alleen niet.
Ik denk dat algemeen bekend is dat mooie mensen het inderdaad op sommige gebieden gemakkelijekr hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
Dan moet ie dat zeggen, hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
Zeker, maar we hadden het over de datingapp mooie vrouw. Misschien moet je een paar foto's van profielen zien om te snappen wat we bedoelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.
Ik vind de meningen hier over mooie vrouwen echt te kort door de bocht.
Als er mannen zijn die zich niet lekker in hun vel voelen door mooie vrouwen, ligt dat toch echt aan hunzelf, en niet aan die mooie vrouwen.
Alle mooie vrouwen op een hoop gooien is echt te kort door de bocht. Er zullen hele leuke vrouwen bijzitten, en ook rotte appels. Het zijn gewoon net mensen.
Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden. Maak niet te snel aannames. (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.
Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef Plots het volgende:
[..]
Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden.maar nire je nirt (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.
Er zijn ook hele mooie vrouwen die net zo iemand zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.
Er zit teveel prestatiedruk achter, alles moet perfect zijn. Been there, done that.![]()
Ik wil iemand die me gewoon accepteert zoals ik ben.
Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn ook hele mooie vrouwen die net zo iemand zoeken
Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was
Omdat veel van de jongens die haar wilden, haar als verovering wilden. "kijk mij eens een bloedmooie meid aan de haak geslagen te hebben. Goed ben ik he?!".quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.
Kon elke jongen krijgen die ze wilde...
maar achteraf bleek dat ze vaak toch “jaloers” was omdat ik dan de leuke jongens gevangen had.
Alsin... niet fysiek leuk maar gewoon leuke mensen
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was
Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.
Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
Tsjaaa, maar wat wil je zien, iemand chips-etend op de bank in een joggingpak naar stomme televisie kijkend? Dan knap je weer af waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.
Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
Hoe is het met haar geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooien
Dat je al die merken kentquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
Uiteindelijk vond ze een lieve, leuke man die haar vast ook heel mooi vond, maar haar als persoon ook heel leuk. Ze zijn getrouwd en hebben een paar kinderen, geloof ik.quote:
Kortzichtig, IMO. Zijn ook vrouwen die van designerspullen houden, maar ze zelf willen en/of kunnen betalen. Net als dat er vrouwen zijn die dates betalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
Ja maar nu ga je er dus vanuit dat die vrouwen het laten betalen door anderen. Beetje naar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Nee dat is wel weer heel extreem.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Tsjaaa, maar wat wil je zien, iemand chips-etend op de bank in een joggingpak naar stomme televisie kijkend? Dan knap je weer af waarschijnlijk.
Dan ben ik liever vrijgezelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer heel extreem.Ik zoek gewoon leuke doorsnee meiden. Zoals dit. (Random iemand, niet iemand die ik ken.)
[ afbeelding ]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind je dan weer niet kortzichtig?![]()
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer heel extreem.Ik zoek gewoon leuke doorsnee meiden. Zoals dit. (Random iemand, niet iemand die ik ken.)
[ afbeelding ]
Je 'oordeelt' dan in feite toch hetzelfde als: ik wil iemand niet die dure designerspullen heeft?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?
Goede tip.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.
Wat noem jij dan een doorsnee leuke meid? Het is niet de allerknapste dame maar gewoon prima toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?
Je vergeet even voor het gemak dat ik er niet de conclusie aan vast hang iets te te zijn, zoals een provider voor een golddigger, in eerder genoemd voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je 'oordeelt' dan in feite toch hetzelfde als: ik wil iemand niet die dure designerspullen heeft?
Dat kun je toch gewoon instellen? Of werkt dat op Lexa niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.
Ja daar heb je gelijk in, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak dat ik er niet de conclusie aan vast hang iets te te zijn, zoals een provider voor een golddigger, in eerder genoemd voorbeeld.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ze een lieve, leuke man die haar vast ook heel mooi vond, maar haar als persoon ook heel leuk. Ze zijn getrouwd en hebben een paar kinderen, geloof ik.
Als ik zeg 'vroeger' dan bedoel ik echt vroeger. Ik woon al lang niet meer in dat dorp dus heb geen idee hoe het met haar is gelopen later.
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kortzichtig, IMO. Zijn ook vrouwen die van designerspullen houden, maar ze zelf willen en/of kunnen betalen. Net als dat er vrouwen zijn die dates betalen.
Om dan maar direct de conclusie te trekken dat je dan een wandelende creditcard zou zijn. Wie weet past zo’n persoon wel prima bij je. Er is tenlotte meer dan alleen uiterlijk vertoon.
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:19 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja maar nu ga je er dus vanuit dat die vrouwen het laten betalen door anderen. Beetje naar.
Daarom is het zo mooi dat meningen een persoon toebehoren en het geen vaststelling van feiten is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat noem jij dan een doorsnee leuke meid? Het is niet de allerknapste dame maar gewoon prima toch?
En wat zegt het exact? Net zoveel als het beeld dat jij erbij hebt, niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Plots het volgende:
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.
Mijn beeld van die meiden is dat ze merkkleding kopen en de duurste telefoons met stufi of ander geleend geld. En wie mag dat later terugbetalen, eventueel gezamenlijk?
[..]
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.
Achja als jij het zegt, ik vind het onzin van jou dus dan weet je dat ook weer. Je kunt waarschijnlijk gewoon geen vrouw krijgen dus zeik je ze allemaal maar af, denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Plots het volgende:
[..]
Goed om te horen.
[..]
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.
Mijn beeld van die meiden is dat ze merkkleding kopen en de duurste telefoons met stufi of ander geleend geld. En wie mag dat later terugbetalen, eventueel gezamenlijk?
[..]
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.
En bedankt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Achja als jij het zegt, ik vind het onzin van jou dus dan weet je dat ook weer. Je kunt waarschijnlijk gewoon geen vrouw krijgen dus zeik je ze allemaal maar af, denk ik.
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarom is het zo mooi dat meningen een persoon toebehoren en het geen vaststelling van feiten is.
Maar doorsnee leuk heb ik wel een andere voorstelling bij. Verder niet heel relevant ook, maar ik had me toch een ander beeld geschetst bij jou, wat betreft voorkeuren vrouw.
Geen dank hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Plots het volgende:
[..]
En bedankt...
Dat zijn ook van die insta verslaafden. Met meer dan 1000 volgers en een openbaar profiel. Dat neppe zien en gezien worden cultuurtje.
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.
Wat ik bedoelde zijn dit soort dames. Prachtig, perfect, niets mis mee. Maar te perfect voor mij.
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij zulke mooie vrouwen hosselt maar ik vind dit echt een hele knappe vrouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.
Nou dan doe mij maar zo'n dozijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.
Ja ik begrijp je. Gewoon een normale meid. Van die prachtige dames krijgen ook veel aandacht van andere mannen. Dan word ik weer onrustig door jaloezie enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.
Wat ik bedoelde zijn dit soort dames. Prachtig, perfect, niets mis mee. Maar te perfect voor mij.
[ afbeelding ]
Verklaart wel goed je eerdere topic aangaande vrouwelijk schoon. Serieus, ik bedoel lelijk is ze niet, maar buitensporig knap is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij zulke mooie vrouwen hosselt maar ik vind dit echt een hele knappe vrouw.![]()
Jammer dan dat het topic bijna dicht is, want ik ben heel benieuwd naar de mening van de andere mannelijke users hier. Weet bijna zeker dat iedereen dit een hele mooie vrouw vindt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Verklaart wel goed je eerdere topic aangaande vrouwelijk schoon. Serieus, ik bedoel lelijk is ze niet, maar buitensporig knap is een ander verhaal.
FIPO je hem er toch gewoon in, bij het eerstvolgende topic. Ik weet zeker dat het gros van de mannen en vrouwen het een vrij doorsnee meid vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jammer dan dat het topic bijna dicht is, want ik ben heel benieuwd naar de mening van de andere mannelijke users hier. Weet bijna zeker dat iedereen dit een hele mooie vrouw vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |