Nee dat is wel weer heel extreem.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:40 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Tsjaaa, maar wat wil je zien, iemand chips-etend op de bank in een joggingpak naar stomme televisie kijkend? Dan knap je weer af waarschijnlijk.
Dan ben ik liever vrijgezelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer heel extreem.Ik zoek gewoon leuke doorsnee meiden. Zoals dit. (Random iemand, niet iemand die ik ken.)
[ afbeelding ]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vind je dan weer niet kortzichtig?![]()
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee dat is wel weer heel extreem.Ik zoek gewoon leuke doorsnee meiden. Zoals dit. (Random iemand, niet iemand die ik ken.)
[ afbeelding ]
Je 'oordeelt' dan in feite toch hetzelfde als: ik wil iemand niet die dure designerspullen heeft?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?
Goede tip.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.
Wat noem jij dan een doorsnee leuke meid? Het is niet de allerknapste dame maar gewoon prima toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet typeer als doorsnee leuke meid?
Je vergeet even voor het gemak dat ik er niet de conclusie aan vast hang iets te te zijn, zoals een provider voor een golddigger, in eerder genoemd voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je 'oordeelt' dan in feite toch hetzelfde als: ik wil iemand niet die dure designerspullen heeft?
Dat kun je toch gewoon instellen? Of werkt dat op Lexa niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:34 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Dan niet op Tinder gaan, maar op Lexa, daar heb je meer dertigers/veertigers als deze vrouw denk ik.
Ja daar heb je gelijk in, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:39 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je vergeet even voor het gemak dat ik er niet de conclusie aan vast hang iets te te zijn, zoals een provider voor een golddigger, in eerder genoemd voorbeeld.
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteindelijk vond ze een lieve, leuke man die haar vast ook heel mooi vond, maar haar als persoon ook heel leuk. Ze zijn getrouwd en hebben een paar kinderen, geloof ik.
Als ik zeg 'vroeger' dan bedoel ik echt vroeger. Ik woon al lang niet meer in dat dorp dus heb geen idee hoe het met haar is gelopen later.
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kortzichtig, IMO. Zijn ook vrouwen die van designerspullen houden, maar ze zelf willen en/of kunnen betalen. Net als dat er vrouwen zijn die dates betalen.
Om dan maar direct de conclusie te trekken dat je dan een wandelende creditcard zou zijn. Wie weet past zo’n persoon wel prima bij je. Er is tenlotte meer dan alleen uiterlijk vertoon.
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:19 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja maar nu ga je er dus vanuit dat die vrouwen het laten betalen door anderen. Beetje naar.
Daarom is het zo mooi dat meningen een persoon toebehoren en het geen vaststelling van feiten is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat noem jij dan een doorsnee leuke meid? Het is niet de allerknapste dame maar gewoon prima toch?
En wat zegt het exact? Net zoveel als het beeld dat jij erbij hebt, niks.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Plots het volgende:
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.
Mijn beeld van die meiden is dat ze merkkleding kopen en de duurste telefoons met stufi of ander geleend geld. En wie mag dat later terugbetalen, eventueel gezamenlijk?
[..]
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.
Achja als jij het zegt, ik vind het onzin van jou dus dan weet je dat ook weer. Je kunt waarschijnlijk gewoon geen vrouw krijgen dus zeik je ze allemaal maar af, denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:42 schreef Plots het volgende:
[..]
Goed om te horen.
[..]
Als ze een goed inkomen hebben, dan is het geen probleem. Bijv. fulltime werken.
Mijn beeld van die meiden is dat ze merkkleding kopen en de duurste telefoons met stufi of ander geleend geld. En wie mag dat later terugbetalen, eventueel gezamenlijk?
[..]
Zitten ook golddiggers tussen die geven om status. Niet allemaal natuurlijk, zoals ik hierboven beschreven. Maar vaak zeggen zulke merken ook iets over de persoonlijkheid van mensen. Het is allemaal hetzelfde en dertien in een dozijn. Zoals in Amsterdam zuid.
En bedankt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:47 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Achja als jij het zegt, ik vind het onzin van jou dus dan weet je dat ook weer. Je kunt waarschijnlijk gewoon geen vrouw krijgen dus zeik je ze allemaal maar af, denk ik.
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Daarom is het zo mooi dat meningen een persoon toebehoren en het geen vaststelling van feiten is.
Maar doorsnee leuk heb ik wel een andere voorstelling bij. Verder niet heel relevant ook, maar ik had me toch een ander beeld geschetst bij jou, wat betreft voorkeuren vrouw.
Geen dank hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:51 schreef Plots het volgende:
[..]
En bedankt...
Dat zijn ook van die insta verslaafden. Met meer dan 1000 volgers en een openbaar profiel. Dat neppe zien en gezien worden cultuurtje.
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.
Wat ik bedoelde zijn dit soort dames. Prachtig, perfect, niets mis mee. Maar te perfect voor mij.
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat jij zulke mooie vrouwen hosselt maar ik vind dit echt een hele knappe vrouw.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.
Nou dan doe mij maar zo'n dozijnquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder scharen onder doorsnee leuk. Zo bijzonder is die chick niet hoor, beetje 13 in een dozijn vrouw als je het mij vraagt.
Ja ik begrijp je. Gewoon een normale meid. Van die prachtige dames krijgen ook veel aandacht van andere mannen. Dan word ik weer onrustig door jaloezie enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh ik zet zeker nog wel een tandje hoger in hoor, maar ik vind dit geen overdreven lelijke vrouw. En normaal is ze zeker.
Wat ik bedoelde zijn dit soort dames. Prachtig, perfect, niets mis mee. Maar te perfect voor mij.
[ afbeelding ]
Verklaart wel goed je eerdere topic aangaande vrouwelijk schoon. Serieus, ik bedoel lelijk is ze niet, maar buitensporig knap is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij zulke mooie vrouwen hosselt maar ik vind dit echt een hele knappe vrouw.![]()
Jammer dan dat het topic bijna dicht is, want ik ben heel benieuwd naar de mening van de andere mannelijke users hier. Weet bijna zeker dat iedereen dit een hele mooie vrouw vindt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Verklaart wel goed je eerdere topic aangaande vrouwelijk schoon. Serieus, ik bedoel lelijk is ze niet, maar buitensporig knap is een ander verhaal.
FIPO je hem er toch gewoon in, bij het eerstvolgende topic. Ik weet zeker dat het gros van de mannen en vrouwen het een vrij doorsnee meid vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jammer dan dat het topic bijna dicht is, want ik ben heel benieuwd naar de mening van de andere mannelijke users hier. Weet bijna zeker dat iedereen dit een hele mooie vrouw vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |