abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193081166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Lul toch niet zo uit je nek. Mensen die in een ideaal leven en niet in de realiteit, zijn zo vervelend. Is dat bewust, een psychose of geloof je het echt omdat je niet beter weet?

Ik vind het niet erg dat het is zoals het is, ik zeur daar nooit over, maar daarom mag je het wel benoemen.
Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.

Jouw perspectief zal herkenbaar zijn voor heel veel mannen. Er is overigens niet zoveel mis met dat soort prinsesjes hoor, het past alleen niet.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:33:24 #252
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193081275
Die prinsesjes die denken dat ze alles en iedereen makkelijk kunnen krijgen vind ik zo'n afknapper. Dan ga ik juist hard to get spelen. Worden ze helemaal gek van, omdat je ze uit hun illusie helpt en even met beide benen op de grond zet. Als je in hun hoofd komt, dan....
pi_193081590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.

Jouw perspectief zal herkenbaar zijn voor heel veel mannen. Er is overigens niet zoveel mis met dat soort prinsesjes hoor, het past alleen niet.
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 12:57:08 #254
5428 crew  miss_sly
pi_193081636
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
Ik denk dat algemeen bekend is dat mooie mensen het inderdaad op sommige gebieden gemakkelijekr hebben.

Maar mooie mensen worden ook geboren in slechte omstandigheden, in een lage sociale klasse, worden ook mishandeld, kennen ook armoede, worden ook ziek, kennen ook verlies. Ik denk dat het echt iets genuanceerder ligt dan hier wordt gedaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 mei 2020 @ 13:02:14 #255
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193081699
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
pi_193081759
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 13:08:41 #257
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_193081790
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.
Ik vind de meningen hier over mooie vrouwen echt te kort door de bocht.

Als er mannen zijn die zich niet lekker in hun vel voelen door mooie vrouwen, ligt dat toch echt aan hunzelf, en niet aan die mooie vrouwen.
Alle mooie vrouwen op een hoop gooien is echt te kort door de bocht. Er zullen hele leuke vrouwen bijzitten, en ook rotte appels. Het zijn gewoon net mensen. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 13:08:41 #258
5428 crew  miss_sly
pi_193081791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Dan moet ie dat zeggen, he :)
pi_193081824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.
Ik vind de meningen hier over mooie vrouwen echt te kort door de bocht.

Als er mannen zijn die zich niet lekker in hun vel voelen door mooie vrouwen, ligt dat toch echt aan hunzelf, en niet aan die mooie vrouwen.
Alle mooie vrouwen op een hoop gooien is echt te kort door de bocht. Er zullen hele leuke vrouwen bijzitten, en ook rotte appels. Het zijn gewoon net mensen. :{
Zeker, maar we hadden het over de datingapp mooie vrouw. Misschien moet je een paar foto's van profielen zien om te snappen wat we bedoelen. :)
  dinsdag 12 mei 2020 @ 13:12:40 #260
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193081839
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.
Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden. Maak niet te snel aannames. (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.
pi_193081862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef Plots het volgende:

[..]

Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden.maar nire je nirt (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.
Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.

Er zit teveel prestatiedruk achter, alles moet perfect zijn. Been there, done that. ;)

Ik wil iemand die me gewoon accepteert zoals ik ben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 13:15:04 ]
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 13:19:42 #262
5428 crew  miss_sly
pi_193081950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.

Er zit teveel prestatiedruk achter, alles moet perfect zijn. Been there, done that. ;)

Ik wil iemand die me gewoon accepteert zoals ik ben.
Er zijn ook hele mooie vrouwen die net zo iemand zoeken :)

Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was :)
pi_193081978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was :)
Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.
Kon elke jongen krijgen die ze wilde...
maar achteraf bleek dat ze vaak toch “jaloers” was omdat ik dan de leuke jongens gevangen had.

Alsin... niet fysiek leuk maar gewoon leuke mensen :)
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 13:23:27 #264
5428 crew  miss_sly
pi_193082005
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.
Kon elke jongen krijgen die ze wilde...
maar achteraf bleek dat ze vaak toch “jaloers” was omdat ik dan de leuke jongens gevangen had.

Alsin... niet fysiek leuk maar gewoon leuke mensen :)
Omdat veel van de jongens die haar wilden, haar als verovering wilden. "kijk mij eens een bloedmooie meid aan de haak geslagen te hebben. Goed ben ik he?!".
pi_193082045
quote:

[..]

Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo. _O- Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.

Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
pi_193082107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo. _O- Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.

Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooien
pi_193082287
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tsjaaa, maar wat wil je zien, iemand chips-etend op de bank in een joggingpak naar stomme televisie kijkend? Dan knap je weer af waarschijnlijk.
pi_193082527
Edit.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2020 15:18:55 ]
  dinsdag 12 mei 2020 @ 14:21:10 #269
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193082905
quote:

[..]

Hoe is het met haar geworden?
pi_193082964
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooien
Herkenbaar ja.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:12:15 #271
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_193083646
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 15:14:37 #272
5428 crew  miss_sly
pi_193083672
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
Dat je al die merken kent :D
Ik weet dat LV = Louis Vuiton (toch?), de rest zegt me niets. Maar goed, dit snap ik wel, maar dat is meer verwend inderdaad dan per se mooi. Ik zie, hier in Amsterdam Zuid, voldoende vrouwen die aan die beschrijving voldoen maar zeker niet onder het kopje 'mooi' vallen.
  Moderator dinsdag 12 mei 2020 @ 15:15:37 #273
5428 crew  miss_sly
pi_193083683
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 14:21 schreef Plots het volgende:

[..]

Hoe is het met haar geworden?
Uiteindelijk vond ze een lieve, leuke man die haar vast ook heel mooi vond, maar haar als persoon ook heel leuk. Ze zijn getrouwd en hebben een paar kinderen, geloof ik.

Als ik zeg 'vroeger' dan bedoel ik echt vroeger. Ik woon al lang niet meer in dat dorp dus heb geen idee hoe het met haar is gelopen later.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:16:07 #274
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193083691
quote:
Kortzichtig, IMO. Zijn ook vrouwen die van designerspullen houden, maar ze zelf willen en/of kunnen betalen. Net als dat er vrouwen zijn die dates betalen.
Om dan maar direct de conclusie te trekken dat je dan een wandelende creditcard zou zijn. Wie weet past zo’n persoon wel prima bij je. Er is tenlotte meer dan alleen uiterlijk vertoon.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193083735
quote:
Ja maar nu ga je er dus vanuit dat die vrouwen het laten betalen door anderen. Beetje naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')