Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lul toch niet zo uit je nek. Mensen die in een ideaal leven en niet in de realiteit, zijn zo vervelend. Is dat bewust, een psychose of geloof je het echt omdat je niet beter weet?
Ik vind het niet erg dat het is zoals het is, ik zeur daar nooit over, maar daarom mag je het wel benoemen.
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd vervelend als mensen het perspectief van de ander totaal niet begrijpen en inderdaad in een naïeve realiteit leven.
Jouw perspectief zal herkenbaar zijn voor heel veel mannen. Er is overigens niet zoveel mis met dat soort prinsesjes hoor, het past alleen niet.
Ik denk dat algemeen bekend is dat mooie mensen het inderdaad op sommige gebieden gemakkelijekr hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben in de laagste stand van de maatschappij opgegroeid (niet alleen financieel) en met veel 'strijd' toch opgewerkt naar een bovengemiddelde situatie. Ik heb bijna alle lagen van de maatschappij kunnen ervaren en heb daarom goed inzicht gekregen in hoe het eraan toegaat. Veel priviledged mensen snappen dat echter niet, hoe slecht het kan zijn/gaan in een thuissituatie, psychische gesteldheid, financiële omstandigheden en sociale omgeving, en hoe al die zaken verband met elkaar houden. Dat idealistische morele gelul van sommige mensen komt mij dan ook de strot uit.
Dan moet ie dat zeggen, hequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:02 schreef Plots het volgende:
Er is een verschil tussen mooie mensen en verwende mensen. Dat laatste bedoelt Cockwhale denk ik.
Zeker, maar we hadden het over de datingapp mooie vrouw. Misschien moet je een paar foto's van profielen zien om te snappen wat we bedoelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou zo boos zit te doen.
Ik vind de meningen hier over mooie vrouwen echt te kort door de bocht.
Als er mannen zijn die zich niet lekker in hun vel voelen door mooie vrouwen, ligt dat toch echt aan hunzelf, en niet aan die mooie vrouwen.
Alle mooie vrouwen op een hoop gooien is echt te kort door de bocht. Er zullen hele leuke vrouwen bijzitten, en ook rotte appels. Het zijn gewoon net mensen.
Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden. Maak niet te snel aannames. (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. En de modelprinsesjes op datingapps met perfecte foto's, wijntjes en zongebruinde gezichtjes kunnen een tikkeltje verwender overkomen dan normale vrouwen.
Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef Plots het volgende:
[..]
Idd, vaak komen die uit een gespreid bedje en zijn die met een gouden lepel opgegroeid. Maar scheer ze niet allemaal over 1 kam! Sommigen lijken misschien verwend, maar zijn ook alsnog mooi en realistisch door hun verleden.maar nire je nirt (De uitzonderingen). Dan besef je ook dat echte schoonheid van binnen komt.
Er zijn ook hele mooie vrouwen die net zo iemand zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben ik me zeker van bewust hoor, maar desondanks is het niet het type vrouw waar ik me op wil richten.
Er zit teveel prestatiedruk achter, alles moet perfect zijn. Been there, done that.![]()
Ik wil iemand die me gewoon accepteert zoals ik ben.
Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn ook hele mooie vrouwen die net zo iemand zoeken
Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was
Omdat veel van de jongens die haar wilden, haar als verovering wilden. "kijk mij eens een bloedmooie meid aan de haak geslagen te hebben. Goed ben ik he?!".quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei dat ooit ook eens.
Kon elke jongen krijgen die ze wilde...
maar achteraf bleek dat ze vaak toch “jaloers” was omdat ik dan de leuke jongens gevangen had.
Alsin... niet fysiek leuk maar gewoon leuke mensen
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel knappe vriendin. Echt een bloedmooie meid. Ze was ook heel lief en begaan, een heel fijn mens. Mannen kwamen alleen op haar mooie snoetje en lijf af, en keken niet verder, en waren helemaal niet verder in haar geinteresseerd. Zij wilde ook gewoon iemand die haar accepteerde zoals ze was
Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.
Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
Tsjaaa, maar wat wil je zien, iemand chips-etend op de bank in een joggingpak naar stomme televisie kijkend? Dan knap je weer af waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker hoor, ik heb geen hekel aan knappe mensen ofzo.Ik vind heel veel knappe mensen heel leuk en sympathiek en lief, maar op Tinder of andere datingapps werkt het gewoon niet. Op de foto's een modelsnoetje, perfecte bikinibody met platte buik, lekker wijntjes aan het drinken met vriendinnen etc.
Het is te glad en uitgestreken voor me, ik wil gewoon wat meer de rauwe werkelijkheid zien.
Hoe is het met haar geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die worden ook overspoeld op datingsites. Ik heb ook wel eens zoiets dat ik teveel matches heb waarmee ik chat en dan ga ik gewoon een schifting maken en mensen eruit gooien
Dat je al die merken kentquote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
Uiteindelijk vond ze een lieve, leuke man die haar vast ook heel mooi vond, maar haar als persoon ook heel leuk. Ze zijn getrouwd en hebben een paar kinderen, geloof ik.quote:
Kortzichtig, IMO. Zijn ook vrouwen die van designerspullen houden, maar ze zelf willen en/of kunnen betalen. Net als dat er vrouwen zijn die dates betalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
Als ik zie (in real life of apps) dat een chick een kledingstuk of accessoire van +150 euro heeft, dan is ze niet mijn type. Bijvoorbeeld LV tas, Alexander McQueen schoenen, balenciagas, moncler jas etc. Dat is duurder dan mijn hele outfit bij wijze van. Ik wil geen wandelende creditcard zijn.
Ja maar nu ga je er dus vanuit dat die vrouwen het laten betalen door anderen. Beetje naar.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:12 schreef Plots het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |