Gaan we maar even vanuitquote:Op maandag 11 mei 2020 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je wel echt de ware getroffen nu
Die zie je inderdaad veel, van die vrouwen die echt model knap zijn. Dat kanje vergeten. Die zijn vaak ook niet leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:29 schreef Generationalpha het volgende:
Gisteravond nog even Hinge geprobeerd. Even serieus, zijn er ook nog normale datingapps?![]()
Een stortvloed van modelfoto's en extreem knappe vrouwen. Vraag me echt af waar de "gewone" normale mensen zich ophouden. Waar zijn Marloes en Jennie precies? Er moeten toch genoeg normaal uitziende (maar niet overdreven knappe) vrouwen zijn, maar eigenlijk vind ik die alleen op Tinder. En daar is weer niemand serieus.
Maar daar verbaas ik me dus over. Juist de doorsnee types zou je veel verwachten op datingapps, maar ik zie echt teveel mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die zie je inderdaad veel, van die vrouwen die echt model knap zijn. Dat kanje vergeten. Die zijn vaak ook niet leuk.
In de Telegraaf stond........quote:Op maandag 11 mei 2020 16:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In de telegraaf stond overigens dat corona ook was aangetroffen in het sperma van mannen... ook nog ruim nadat ze genezen waren.
Wat maakt dat het potentieel seksueel overdraagbaar is.
Ik heb ook hele mooie vrouwen gedate, maar het is altijd wel te merken dat ze mooi zijn en daardoor een beetje door het leven wandelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar daar verbaas ik me dus over. Juist de doorsnee types zou je veel verwachten op datingapps, maar ik zie echt teveel mooie vrouwen.
Daar knap ik op af, dan kan ik mezelf niet zijn. Ik zoek gewoon doorsnee vrouwen die lekker zichzelf zijn.
Zucht....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb ook hele mooie vrouwen gedate, maar het is altijd wel te merken dat ze mooi zijn en daardoor een beetje door het leven wandelen.
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.quote:
Kijk hetzelfde geldt waarschijnlijk voor hele knappe mannen. Huis- tuin en keuken vrouwen zoals zij kennen die realiteit niet en vinden het waarschijnlijk onzin.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom zucht? 9 van de 10 keer klopt het wel. Zelfde geldt voor dat type mannen. Laten we nou niet gaan doen alsof iedereen gelijk is, gelijke kansen heeft, gelijk behandeld wordt, etc. Dat is gewoon een keihard feit, maar mensen willen zichzelf graag eer toestrijken voor al hun prestaties. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank.
Je mag zuchten, maar dat is toch gewoon zijn beleving? Ik herken het wel, heb niet zoveel zin om altijd op mijn tenen te moeten lopen bij mooie vrouwen.quote:
Over wie heb je het? Mij? Ken je mij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk hetzelfde geldt waarschijnlijk voor hele knappe mannen. Huis- tuin en keuken vrouwen zoals zij kennen die realiteit niet en vinden het waarschijnlijk onzin.
Het ligt aan jou, niet aan die vrouwen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je mag zuchten, maar dat is toch gewoon zijn beleving? Ik herken het wel, heb niet zoveel zin om altijd op mijn tenen te moeten lopen bij mooie vrouwen.
Want het leven bestaat alleen uit studie en werk, gvd zeg... We hebben het over het sociale bestaan in deze maatschappij. Voor de echt knappe mannen geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.
Voor dezelfde studie hoeven ze veel minder te doen, bij een sollicitatiegesprek worden ze zo aangenomen...
Het leven lacht ze toe. En alles gaat ze makkelijker af. Want ze zijn mooi en iedereen vindt dat geweldig.
Bullshit natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ligt aan jou, niet aan die vrouwen.
Lul toch niet zo uit je nek. Mensen die in een ideaal leven en niet in de realiteit, zijn zo vervelend. Is dat bewust, een psychose of geloof je het echt omdat je niet beter weet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Over wie heb je het? Mij? Ken je mij?
Nee, je weet niks over mij. Misschien ben ik wel bloedmooi en neuk ik de mooiste mannen.
Maar jouw oordelen zeggen wel iets over jou... Calimero gedrag vertoon je hiermee.
Dat is veel te gechargeerd, maar mooie en hoogopgeleide vrouwen hebben het op dit gebied inderdaad wat makkelijker en kunnen zich ook meer permitteren en eisen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, mooie vrouwen hebben het makkelijk in hun leven.
Voor dezelfde studie hoeven ze veel minder te doen, bij een sollicitatiegesprek worden ze zo aangenomen...
Het leven lacht ze toe. En alles gaat ze makkelijker af. Want ze zijn mooi en iedereen vindt dat geweldig.
Bullshit natuurlijk.
Ja dat zei ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Craptacular het volgende:
Doorsnee types kom ik overigens ook vaak genoeg tegen op tinder
Op Tinder kom ik ze inderdaad wel tegen, maar de intenties zijn daar vaak zo wazig dat je er ook niet echt mee opschiet. Pre-corona waren veel vrouwen daar vooral op zoek naar casual dates (eigenlijk gewoon neuken maar dat zullen vrouwen niet zo snel zo direct zeggen) en nu kom ik alleen maar vrouwen tegen die zich vervelen maar niet willen daten.quote:Er moeten toch genoeg normaal uitziende (maar niet overdreven knappe) vrouwen zijn, maar eigenlijk vind ik die alleen op Tinder. En daar is weer niemand serieus.
Oh dus dat kunnen we verstaan onder 'iets serieus'?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Op Tinder kom ik ze inderdaad wel tegen, maar de intenties zijn daar vaak zo wazig dat je er ook niet echt mee opschiet. Pre-corona waren veel vrouwen daar vooral op zoek naar casual dates (eigenlijk gewoon neuken maar dat zullen vrouwen niet zo snel zo direct zeggen) en nu kom ik alleen maar vrouwen tegen die zich vervelen maar niet willen daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |