Als dit voor jou het geval is dan sla ik overquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso krijg je een soa als je seks hebt met een vreemde.
in theorie klopt dit ja.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is hetm liever kwijt dan rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen vreemde.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als dit voor jou het geval is dan sla ik over
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNommmmm. Ik kom ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin in
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zelf je eigen eten regelen danquote:
uhuhquote:
Ze mogen altijd langskomenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
Broodje pindakaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.
Glaasje rood erbijquote:
Ik hoop op extra dlcquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd of je level cap al bij je geboorte bepaalt is of dat ie enigszins beïnvloedbaar is.
Nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alles binnen de oranjelijnen is van mij. Heb de parkeerplaats achter kleiner gemaakt en een deel bij de tuin getrokken zodat 1 schuttingpaneel achter er uit kan en ik dan bij de tuin naast mijn huis kom.
wit?quote:
Zag ik gisteren ook, wil nog graag een magnolia boom en een oranje roosquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Je bankrekening was okequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Jezus wat gevoelig weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is het liever kwijt dan rijk
Ik kan wat hebben maar hij slaaaaaaat zooooo nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus wat gevoelig weer.
Het was een grapje omdat CE lang komt. (huehue)
Stuur je mijn adresquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Die heb ik nog liggen. Nu moet ik hem weggooien.
Op zolder?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Schuur/berging?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Maar je probeerde het welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Even lachen om de homo die niet eens een lamp kan vervangen:
Het verhaal van vandaag
De badkamer hallogeen was gesprongen, geen licht. Dus ik denk "ff vervangen". Zo gebeurd.
Little did I know dat je een halogeen er uit moet TREKKEN ipv draaien. Dus ik maar draaien en draaien....(ding was sowieso wat wiebelig altijd)... BREEKT dus gewoon de kamp af IN de fitting. Da's nie best!![]()
Restant er uit trekken werdheeeel lastig. Ik die lamp opendraaien. Komen blijkbaar bij t trekken en draaien 2 draden of zo tegen elkaar aan en valt in t hele huis de stroom uit. WOOPS. Hele huis donker.
En dat ik dan toch maar ff mn vader moet bellen met "uuuuh hoe kan ik ook alweer zien of de aardlek is gesprongen?"
"Wat heb je gedaan dan?"
Nou uuuh, probeerde een lamp te vervangen
Lang verhaal kort: Homo's zijn niet handig
quote:
Ik leer hier alvast een goede les voor wanneer wij onze halogeenlampen gaan vervangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
De badkamer hallogeen was gesprongen, geen licht. Dus ik denk "ff vervangen". Zo gebeurd.
Little did I know dat je een halogeen er uit moet TREKKEN ipv draaien. Dus ik maar draaien en draaien....(ding was sowieso wat wiebelig altijd)... BREEKT dus gewoon de kamp af IN de fitting. Da's nie best!![]()
Restant er uit trekken werdheeeel lastig. Ik die lamp opendraaien. Komen blijkbaar bij t trekken en draaien 2 draden of zo tegen elkaar aan en valt in t hele huis de stroom uit. WOOPS. Hele huis donker.
En dat ik dan toch maar ff mn vader moet bellen met "uuuuh hoe kan ik ook alweer zien of de aardlek is gesprongen?"
"Wat heb je gedaan dan?"
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
"Wat heb je gedaan dan?"
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
"Wat heb je gedaan dan?"
Het is toch een lege doos?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mag niet van mijzelfZolder is leeg en dat moet zo blijven
Ehm die moet je ook draaien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies
En blijkbaar kun je dat glas stukdraaien. Zo sterk ben ik dan dus wel he
Dat soort spots heb ik ook. stukje draaien en dan trekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies
En blijkbaar kun je dat glas stukdraaien. Zo sterk ben ik dan dus wel he
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik leer hier alvast een goede les voor wanneer wij onze halogeenlampen gaan vervangen.
Dit stelt me gerustquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ook wel iets dat mij zou overkomen.
Ja schijnbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat soort spots heb ik ook. stukje draaien en dan trekken.
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ehm die moet je ook draaien.
Een kwartslag naar links en dan naar beneden trekken.
Past dat wel zomaar dan?quote:En je kunt er beter een led GU10 3,5W inzetten.
Dus eerst het geheel goed vast maken voor je er een nieuwe lamp in doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjeProbeer jij maar eens kwartslag draaien en dan trekken als het hele ding meedraait.
[..]
Past dat wel zomaar dan?
O ja, zelfde pinnen zie ik.
Wat is t verschil met deze dan?
Hue Huequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjeProbeer jij maar eens kwartslag draaien en dan trekken als het hele ding meedraait.
[..]
Past dat wel zomaar dan?
Wat is t verschil met deze dan? Dat die LED is?
Lijkt me handiger hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eerst het geheel goed vast maken voor je er een nieuwe lamp in doet.
Ik zit al aan 9 hue's.quote:
LED gaat veel langer mee en verbruikt wel 80% minder.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Past dat wel zomaar dan?
Wat is t verschil met deze dan? Dat die LED is?
Joh. Ik zit in de LED business inmiddelsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LED gaat veel langer mee en verbruikt wel 80% minder.
Geen veerklemmetje gezien.quote:Hoe ziet de lamp eruit? Het is toch geen spot.
Normaal haal je het onderste veerklemmetje los. En trek de de lamp eruit incl de fitting en dan draai je die fitting eraf.
Ja foto dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh. Ik zit in de LED business inmiddelsBijna alles in huis is ook LED.
Op 2 na denk ik. WC en badkamerspiegel. Deze dus.
[..]
Geen veerklemmetje gezien.
Het is zo'n ding boven de spiegel. Geen inbouw spot nee.
Ik ben aan t werk.quote:
https://imgshare.io/image/zdY18quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk.
Loop zo wel ff op en neer.
In de huiskamer, sure.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou wel LED doen idd, want veel zuiniger.
Maar als je toch een nieuwe lamp moet kopen, is het toch veel logischer om de zuinigere en 'blijft langer heel' versie te kopen? Zoveel verschilt het niet in aanschafprijs volgensmij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de huiskamer, sure.
Maar we hebben t hier over een lamp bij een spiegel die in de ochtend 10 min aan is en in de avond 10. Ik gok niet dat dat enorm veel zoden aan de dijk zet
Als ie vaker gebruikt werd dan dat, dan was t een HUE geweest alVerslavend spul.
Maar ik zeg toch nergens dat ik geen LED zou kopen en dat ik dat wat ik er uit draaide (nou ja, sloopte) exact zo wil vervangen? Los reageeerde alleen op de foto van de oude lamp. DAT was geen LED nee. Maar die zat er ook al 15 jaar inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar als je toch een nieuwe lamp moet kopen, is het toch veel logischer om de zuinigere en 'blijft langer heel' versie te kopen? Zoveel verschilt het niet in aanschafprijs volgensmij.
Los daarvan is de motion sensor is natuurlijk al een goed excuus om Hue te nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de huiskamer, sure.
Maar we hebben t hier over een lamp bij een spiegel die in de ochtend 10 min aan is en in de avond 10. Ik gok niet dat dat enorm veel zoden aan de dijk zet
Als ie vaker gebruikt werd dan dat, dan was t een HUE geweest alVerslavend spul.
Fitting moet je wel.weer vast zien te prutsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image/zdY18
En dat witte ding (de fitting) zat dus heel wiebelig los in de armatuur, waardoor de kwartslag draai en trek beweging niet goed ging, en ik de lamp afbrak
En dat ie dan de hele tijd aanspringt als ik van mn ene slaapkamer naar de andere loopt? (de badkamer zit tussen de 2 slaapkamers in). Neuh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Los daarvan is de motion sensor is natuurlijk al een goed excuus om Hue te nemen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef DrMarten het volgende:
En zo zit je ineens 3 kwartier te bellen en te mailen omdat een collega elders in het land, zonder verder te kijken dan zijn neus lang is, iets dusdanig heeft verneukt dat 3 anderen nu een probleem hebben
Is het al bijna weekend?
Gamma. Waar die m heeft gehaald mag Joost wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fitting moet je wel.weer vast zien te prutsen.
Of een nieuwe wandlamp kopen.
Zal.wel China export zijn dit.
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ie dan de hele tijd aanspringt als ik van mn ene slaapkamer naar de andere loopt? (de badkamer zit tussen de 2 slaapkamers in). Neuh.
Ik mag echt niet veel meer Hue nemen dan ik nu al heb. Loopt enorm uit de hand!
Wil nog wel zo'n strip eigenlijk.
Nee zou ik echt niet willen. Al was t maar 's nachts piesen en dat kreng vol aanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanAl deelt niet iedereen die mening hier
Oeh ben ik het?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanAl deelt niet iedereen die mening hier
Ahh ja ok, dan snap ik het weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch nergens dat ik geen LED zou kopen en dat ik dat wat ik er uit draaide (nou ja, sloopte) exact zo wil vervangen? Los reageeerde alleen op de foto van de oude lamp. DAT was geen LED nee. Maar die zat er ook al 15 jaar in
Nee joh, je kunt het zo instellen dat vanaf een bepaald tijdstip het 'nachtlampje' gebruikt wordt, en anders bijv. 'normaal'. Daarnaast gaat hij automatisch na een paar minuten uit, als je dat zo insteltquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zou ik echt niet willen. Al was t maar 's nachts piesen en dat kreng vol aan
Of kun je de sensor met een timer uitschakelen?
Ik vind t behoorlijk overbodig voor een lamp die 2x heel kort aan is per dagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt het zo instellen dat vanaf een bepaald tijdstip het 'nachtlampje' gebruikt wordt, en anders bijv. 'normaal'. Daarnaast gaat hij automatisch na een paar minuten uit, als je dat zo instelt
Tsk, neppe Hue fan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t behoorlijk overbodig voor een lamp die 2x heel kort aan is per dag
Heb problemen man, met DOS.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x Hue grote fittingquote:
Ik heb 1 nooit gespeeld, dus geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb problemen man, met DOS.
Per ongeluk een deur opengemaakt en wordt nu constant aangevallen als ik langs het huis van Esmeralda loop.
Je bent decadent of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Peasantquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x Hue grote fitting
2x Hue kleine fitting
2x Hue Go
2x Hue Iris
1x Hue Sana
T is wel goed met je
Oh, dacht dat je 1 wel had gespeeld en 2 nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1 nooit gespeeld, dus geen idee waar dat is
Kun je nog 1 savegame terug?
Ik heb er echt een versterker voor de wifi bij moeten zetten, want mn telefoon kon e rniet eens meer bijquote:
Gewoon doen, je kan het hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Zin in chocolade maar al ongezonde chocoladevla op net![]()
/lief dagboek
Ik dacht dat ze onderling met elkaar een soort (Zigbee) mesh netwerk vormen en elkaar versterken, zolang de Bridge maar in de buurt van de WiFi access point staat. Maar misschien trap ik in de marketing talk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er echt een versterker voor de wifi bij moeten zetten, want mn telefoon kon e rniet eens meer bij
Ik vind vooral de voice acting echt heel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je 1 wel had gespeeld en 2 niet
Dat zou teveel tijd kosten, dus ik ging maar gewoon door.
Het is wel lastig om op de juiste dingen te klikken. Is duidelijk een pc spel.
Desalniettemin, wel leuke karakters en zitten veel grappige dingen in.
Zit niet eens echt chocolade in. Vies spulquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Zin in chocolade maar al ongezonde chocoladevla op net![]()
/lief dagboek
Nou, het scheelde echt meteen toen ik dat deed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze onderling met elkaar een soort (Zigbee) mesh netwerk vormen en elkaar versterken, zolang de Bridge maar in de buurt van de WiFi access point staat. Maar misschien trap ik in de marketing talk.
Ik heb nog een aantal aan/uit schakelaars die ook aan die HUE hangen. Maar heb ook sommige speciale lampen die nooit HUE compatible gaan worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het scheelde echt meteen toen ik dat deed.
M'n telefoon knalde, na het installeren van lamp nr 9 of zo, echt steeds van de wifi af.
O, er hangt trouwens ook nog een IKEA illegaal aan de HUE app
Werkt wel minder goed dan de rest. Maar die had ik al, en t "werkt".
Ja, is prima.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral de voice acting echt heel goed.
Weet niet hoe dat bij deel 1 is.
In deze tijd zal het aanbod van banen ook wel nagenoeg 0 zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:34 schreef Senn88 het volgende:
Gesprek met mijn uwv coach gehad, volgens mij dacht ze ja fuck hoe lul ik die tijd vol
Heb toch 8 sollicitaties gedaan die passen bij mijn opleiding.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze tijd zal het aanbod van banen ook wel nagenoeg 0 zijn
Ik wil gewoon lekker ouderwets het licht aandoen met een lichtknopjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maakt je wit he? Dan lijkt je net een zombie in de ochtend
Dacht dat je een baan hadquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:34 schreef Senn88 het volgende:
Gesprek met mijn uwv coach gehad, volgens mij dacht ze ja fuck hoe lul ik die tijd vol
Kan met HUE ook hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker ouderwets het licht aandoen met een lichtknopje![]()
Wow, 8 is nog wel netjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb toch 8 sollicitaties gedaan die passen bij mijn opleiding.
Welke regen? Tuin is nog lange niet afquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker ouderwets het licht aandoen met een lichtknopje![]()
Jij net op tijd klaar met de tuin voordat de regen aangebroken is nu of moet je nog veel doen?
Had jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je een baan had
Ik ben ooit wel bij UWV geweest, maar was echt een grandioze verspilling van mijn tijd.
Oh, dacht dat de regen overal er al was. Hier net zelfs nog hagel gehad. Nu gelukkig weer even een zonnetjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Welke regen? Tuin is nog lange niet afGa zo eerst mijn nieuwe schuttingplantjes even in bakjes doen. Gras begint te groeien tot die tijd mag ik er niet op lopen dus kan verder nu niets in de tuin doen.
Ik krijg er wel wat meer handigheid in. Heb 14 mei gesprek bij Menzis. En verder moet ik wachten tot sluitingsdataquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, 8 is nog wel netjes
Ik ben nu ook bezig aan m'n brief. Normale sollicitaties gaan nog wel maar is altijd een stuk lastiger als je iets echt hel graag wilt dan is de lol er wel een beetje vanaf
Vaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, het scheelde echt meteen toen ik dat deed.
M'n telefoon knalde, na het installeren van lamp nr 9 of zo, echt steeds van de wifi af.
O, er hangt trouwens ook nog een IKEA illegaal aan de HUE app
Werkt wel minder goed dan de rest. Maar die had ik al, en t "werkt".
Jullie maken alle regen op en dan blijft er niets voor mij overquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat de regen overal er al was. Hier net zelfs nog hagel gehad. Nu gelukkig weer even een zonnetje
Lekker bezigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel wat meer handigheid in. Heb 14 mei gesprek bij Menzis. En verder moet ik wachten tot sluitingsdata
Waar ben je naar op zoek? Wil je voor mij werken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow, 8 is nog wel netjes
Ik ben nu ook bezig aan m'n brief. Normale sollicitaties gaan nog wel maar is altijd een stuk lastiger als je iets echt hel graag wilt dan is de lol er wel een beetje vanaf
Ben ik stiekem ook hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je moet wel wat liever zijn voor Yv hoor
Heb je al een selectie aan dierengeluiden gemaakt om te laten horen tijdens haar meeting straks?quote:
Oeh, oeh, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al een selectie aan dierengeluiden gemaakt om te laten horen tijdens haar meeting straks?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al een selectie aan dierengeluiden gemaakt om te laten horen tijdens haar meeting straks?
Ik wil van Utrecht naar hier, minder reistijd uiteindelijk (als we niet meer gaan thuiswerken). En de bedoeling was pas over een tijdje maar kwam toevallig net iets tegen dat precies aansluit waarvan de sluiting op 10 mei. Aangezien ik verwacht dat het aanbod gezien corona niet heel groot is dan nu toch maar eerder reageren dan de bedoeling was.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek? Wil je voor mij werken?
Ohhwwquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze echt nog heel hard op zoek, doen allemaal digitale sollicitaties en dan mensen aannemen die nog nooit op kantoor zijn geweest. Lijkt me vet gek, ergens werken waar je nooit fysiek aanwezig bent geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In deze tijd zal het aanbod van banen ook wel nagenoeg 0 zijn
Je hebt toch die schakelaars!quote:
Ik kan mij er alles bij voorstellen.quote:
Zo zie je maar, zulke dingen komen soms gewoon op je pad. Als je wil dat ik nog ff meelees met je cv of motivatiebrief moet je maar ff laten weten. Succes in elk geval.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik wil van Utrecht naar hier, minder reistijd uiteindelijk (als we niet meer gaan thuiswerken). En de bedoeling was pas over een tijdje maar kwam toevallig net iets tegen dat precies aansluit waarvan de sluiting op 10 mei. Aangezien ik verwacht dat het aanbod gezien corona niet heel groot is dan nu toch maar eerder reageren dan de bedoeling was.
Liefquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zulke dingen komen soms gewoon op je pad. Als je wil dat ik nog ff meelees met je cv of motivatiebrief moet je maar ff laten weten. Succes in elk geval.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ergens ging er binnen een paar minuten al echt iets mis
Is dat een ding? In 7 maanden tijd nog nooit gehad...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:34 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb mijn momenten.quote:
Ja hier welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat een ding? In 7 maanden tijd nog nooit gehad...
Ik zie een 100% match met alle vacatures die wereldwijd openstaan.quote:
whahahah ja komt helemaal goedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een 100% match met alle vacatures die wereldwijd openstaan.
Misschien dat ik ze daarom nooit had?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja hier welMaar krijg geen gesprekken meer want ik heb een gemotiveerde pro-actieve houding
Je hebt er ook niets aan gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze daarom nooit had?
Ik las hier gister dat het tegenwoordig lesbische aarde heet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Ja ben ik wel blij mee, alleen straks nog 80 liter potgrond verplaatsen
ook goed, ben de moeilijkste nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las hier gister dat het tegenwoordig lesbische aarde heet.
Hoi, neuken?quote:
Je bent overgestapt op liegen?quote:
Hoeveel ga je nog planten dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel blij mee, alleen straks nog 80 liter potgrond verplaatsen
Nu nog huur maar in de toekomst kan ik hem wel overkopen. Ik ga nog heeeeel veel planten. Wil nog 3 grote hoge bloemenstruik/boompjes. De hele border wil ik vol bloemen, Dan aan de voorzijde groentetuin. En de schaduwgroentes komen aan de achterzijde.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoeveel ga je nog planten dan?
Heb je dat huis trouwens gekocht of huur je? Volgens mij heb je echt een leuk plekje nu.
Oh tof dat je die optie hebt later.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu nog huur maar in de toekomst kan ik hem wel overkopen. Ik ga nog heeeeel veel planten. Wil nog 3 grote hoge bloemenstruik/boompjes. De hele border wil ik vol bloemen, Dan aan de voorzijde groentetuin. En de schaduwgroentes komen aan de achterzijde.
Kut moment zeg. Je zal maar naar de bouwmarkt moetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even naar nieuwe huis van mijn broer gaan kijken; die hebben vandaag de sleutel gekregen.
Het was nog even spannend met hun eigen huis verkopen; maar dat is nu er doorheen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kut moment zeg. Je zal maar naar de bouwmarkt moeten
Vriend van me krijgt volgende week de sleutel en loopt as we speak met z'n vader over de meubelboulevard. En hij woont niet meer thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kut moment zeg. Je zal maar naar de bouwmarkt moeten
Mijn broer koopt iedere x jaar een nieuwe inrichting voor z’n woonkamer. Deze keer wilden ze iets kopen dat ze voor een langere periode mooi zouden vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me krijgt volgende week de sleutel en loopt as we speak met z'n vader over de meubelboulevard. En hij woont niet meer thuis.
Mja snap het wel. Het is dan toch soort van nodig en alleen dure dingen kopen is wel lastig vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me krijgt volgende week de sleutel en loopt as we speak met z'n vader over de meubelboulevard. En hij woont niet meer thuis.
Tja, als je moet dat moet je.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat ja. Vriendin is vandaag over gegaan en moet ook gelijk vandaag de oude sleutels inleveren en door dat er dingen misliepen heeft ze 1 grote bult met spullen in haar nieuwe huis staanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja snap het wel. Het is dan toch soort van nodig en alleen dure dingen kopen is wel lastig vind ik.
Nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:39 schreef STING het volgende:
Erg fijn, na een paar maanden onzekerheid, nog net voor het lange weekend eruit gekomen met de verzekeraar over een schade bedrag van waterschade, die goed is uitgevallen
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:01 schreef Californium het volgende:
Ik ga nog maar een lesje doen![]()
Morgen rondje hardlopen
Rellen, zuipen, snuiven !!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:39 schreef STING het volgende:
Erg fijn, na een paar maanden onzekerheid, nog net voor het lange weekend eruit gekomen met de verzekeraar over een schade bedrag van waterschade, die goed is uitgevallen
Hier is het ook mooi nu. Net de boodschappen in huis gehaald. Nu nog even klein rondje buiten lopen. Ff frisse neus halenquote:
Jij let niet op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weddenschap verloren? Je vriendin spullen meegenomen?
Huehuequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:44 schreef Elvi het volgende:
Gefeliciteerd Q.ik zag je feesthoedje al boven de bosjes uitsteken
Gelukkig heb je lang weekend om hiervan bij te komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prints hangen weer aan de muur, zo even opruimen en naar de supermarkt en dan kan het weekend echt beginnen.
Moet ook nog aan het werk in de keuken morgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig heb je lang weekend om hiervan bij te komen.
Ja dat is je hobby toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ook nog aan het werk in de keuken morgen.
Ik zit niet in ALLE bosjes hoor! Niet tegelijkertijd iig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:44 schreef Elvi het volgende:
Gefeliciteerd Q.ik zag je feesthoedje al boven de bosjes uitsteken
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Prints hangen weer aan de muur, zo even opruimen en naar de supermarkt en dan kan het weekend echt beginnen.
Je hebt een plaatsje vrij nu de bosjes bij samz zijn weggevallenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit niet in ALLE bosjes hoor! Niet tegelijkertijd iig.
Dat houdt mij niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt een plaatsje vrij nu de bosjes bij samz zijn weggevallen
Ja dat is waar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat houdt mij niet tegen hoor.Ze is een stuk beter stalkbaar nu ze veel dichterbij woont. Prima te combineren met CL stalken.
Dat klopt. Stuk leuker als je niet alleen voor jezelf hoeft te koken.quote:
Netjes anderhalve meter afstand houdenquote:
Whahahha ja vastquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Stuk leuker als je niet alleen voor jezelf hoeft te koken.
[..]
Netjes anderhalve meter afstand houden
Zo lang was het niet. Lag om 3 uur in bedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lang slapen lukt me tegenwoordig echt niet meer.
9 uur is behoorlijk lang.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo lang was het niet. Lag om 3 uur in bed
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik mag tegenwoordig blij zijn met 7 uur, meestal zijn het er hooguit 5 of 6.
Ik wil ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort naar het tuincentrum. Daar maar een doordeweekse dag voor uitzoeken.
Wij hebben ook een tuincentrumquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort naar het tuincentrum. Daar maar een doordeweekse dag voor uitzoeken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Debsterr het volgende:
kokosmakronen aan het bakkenen zo een cheesecake.
Krijg je visite ofzo?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Klinkt als LeE wel in jouw tuintje mag wroeten.quote:
Kokosmacronen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Voor het eerst! Zo simpel maar ze lukken goedquote:
Fat foreverquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alles opeten
Ik had gister madeleines, en nu niet meer.
Even harken toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als LeE wel in jouw tuintje mag wroeten.
Makkelijk te maken en heerlijk om te eten idd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor het eerst! Zo simpel maar ze lukken goed
Oa. Misschien moet her en der de bodem nog ff goed worden aangestampt?quote:
wat zaadjes plantenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oa. Misschien moet her en der de bodem nog ff goed worden aangestampt?
Wat goed dat je ook je vrouwelijke kant laat zien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oa. Misschien moet her en der de bodem nog ff goed worden aangestampt?
Wil ik best vaker doen hoor. Jou een beetje afrossen met mij handtas en na afloop mijn kunstnagels in je ogen prikken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat goed dat je ook je vrouwelijke kant laat zien.
Ah, vandaar dat CE zijn aanwezigheid zat op te dringen bij andere dames.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:22 schreef Californium het volgende:
Bij vriendin Ikea spullen in elkaar gezet en haar huis een beetje voor elkaar gemaakt.
Maar mijn God wat een drukte in de stad! Zij woont aan de ene kant en ik aan de andere kant dus was moeilijk te ontwijken.
En toen moesten we even naar de Hema want ze wilde gordijnen ophangen maar had dat nog nooit gedaan en wist niet dat je ze zelf moest plooien. Dus zijn we richting mij gelopen en tussendoor naar de Hema voor haakjes... stond een rij buiten.
Hebben haar even geholpen met wat we nodig hadden en heb haar in de rij bij de kassa laten wachten en ben zelf naar de Jumbo doorgelopen.
Daarna nog een uurtje gordijnen lopen plooien![]()
Maar wel een kledingkast, twee banken en twijfel tafels ik elkaar gezet, flink wat troep opgeruimd
Ik ga gewoon mee cheesecake eten hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat CE zijn aanwezigheid zat op te dringen bij andere dames.
Wel knap allemaal met anderhalve meter afstandquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:22 schreef Californium het volgende:
Bij vriendin Ikea spullen in elkaar gezet en haar huis een beetje voor elkaar gemaakt.
Maar mijn God wat een drukte in de stad! Zij woont aan de ene kant en ik aan de andere kant dus was moeilijk te ontwijken.
En toen moesten we even naar de Hema want ze wilde gordijnen ophangen maar had dat nog nooit gedaan en wist niet dat je ze zelf moest plooien. Dus zijn we richting mij gelopen en tussendoor naar de Hema voor haakjes... stond een rij buiten.
Hebben haar even geholpen met wat we nodig hadden en heb haar in de rij bij de kassa laten wachten en ben zelf naar de Jumbo doorgelopen.
Daarna nog een uurtje gordijnen lopen plooien![]()
Maar wel een kledingkast, twee banken en twijfel tafels ik elkaar gezet, flink wat troep opgeruimd
Die anderhalve meter is haast niet te doe als je samen met iemand bent. Zeker niet op de Nederlandse stoepen, die zijn misschien net 1,5 meter breed, denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel knap allemaal met anderhalve meter afstand
Die anderhalve meter is dus kut voor m'n gehoor hè. Hoor geen zak.
Hij komt net uit de oven, morgen is beterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee cheesecake eten hoor![]()
Ik ga zo richting Eindhoven
Ja. Met dingen in elkaar zetten is dat onmogelijk. Mja... ze moet toch verhuizen (staat al maanden vast) en ze kan moeilijk alles alleen in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel knap allemaal met anderhalve meter afstand
Die anderhalve meter is dus kut voor m'n gehoor hè. Hoor geen zak.
Het is elk geval niet bewezen dat dat niet het geval is....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:03 schreef Debsterr het volgende:
Kun je Corona nog verspreiden als je zelf al ziek bent geweest?
Topquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij komt net uit de oven, morgen is beter
Veeeeel minder makkelijk. Maar het kàn....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:03 schreef Debsterr het volgende:
Kun je Corona nog verspreiden als je zelf al ziek bent geweest?
Het zou fijn zijn als je al corona immuun persoon, ook geen verspreider meer kunt zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Veeeeel minder makkelijk. Maar het kàn....
Maar buitenshuis blijf ik gewoon bij vriendin in de buurt maar ontwijk ik andere mensen
Ik vind het heerlijk, niemand meer bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je al corona immuun persoon, ook geen verspreider meer kunt zijn. Dan hoef je niet meer zo spastisch op te letten!
Meh, ik mis toch wel mensen hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, niemand meer bij je in de buurt.
Ik ook, absoluut. Maar al die vreemden en semi-vreemden die ik nu niet in mijn aura hoef te tolereren. Heerlijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee cheesecake eten hoor![]()
Ik ga zo richting Eindhoven
De kans is klein...omdat je lichaam een versnelde immuun reactie heeft en voordat je zelf virulent bent je lichaam al bezig is met opruimen. Plus zwakkere / geen symptomen omdat het zich snel oplost.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je al corona immuun persoon, ook geen verspreider meer kunt zijn. Dan hoef je niet meer zo spastisch op te letten!
Deze ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook, absoluut. Maar al die vreemden en semi-vreemden die ik nu niet in mijn aura hoef te tolereren. Heerlijk.
Kom eraaaanquote:
Jij bent overigens altijd welkom in mijn aura.quote:
Ja precies dit. Bijna niemand weet of ie het gehad heeft. Dus je kan niet weten of je het wel of niet nog kan doorgeven.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De kans is klein...omdat je lichaam een versnelde immuun reactie heeft en voordat je zelf virulent bent je lichaam al bezig is met opruimen. Plus zwakkere / geen symptomen omdat het zich snel oplost.
Maar ja, ik weet niet 100% zeker dat ik het had. En hoewel ik voor mezelf niet bang ben weet het ander natuurlijk niet dat ik al ziek ben geweest.
En spastisch ja... dat hoef je natuurlijk überhaupt niet
Gewoon goede hygiëne en afstand houden. Vind ik omdat we er best in mogen houden in de toekomst
Nee. Nope!quote:
Kurkdrogezandgrond.quote:
Wil je mijn grasmat buiten deze discussie houden 😂quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze probeert iig een grasmat te kweken
Hier relatief weinig corona gelukkig. En ik woon tussen de weilanden dus sowieso rustigerquote:
Wel dubbelzinnige dingen allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Nope!
[..]
Kurkdrogezandgrond.
[..]
Wil je mijn grasmat buiten deze discussie houden 😂
[..]
Hier ook weinig corona. Vooral Tholen, maar ja, dat is praktisch Brabant.quote:Hier relatief weinig corona gelukkig. En ik woon tussen de weilanden dus sowieso rustiger
Dat dubbelzinnige heeft absoluut niets met mij te maken. Ik zou zulke dingen nooit doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel dubbelzinnige dingen allemaal.
[..]
Hier ook weinig corona. Vooral Tholen, maar ja, dat is praktisch Brabant.
Barb (hartje)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Even een biertje opentrekken voor Q z'n verjaardag
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat dubbelzinnige heeft absoluut niets met mij te maken. Ik zou zulke dingen nooit doen
Zou het zin hebben om deze bloedtest te laten doen op antistoffen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
De kans is klein...omdat je lichaam een versnelde immuun reactie heeft en voordat je zelf virulent bent je lichaam al bezig is met opruimen. Plus zwakkere / geen symptomen omdat het zich snel oplost.
Maar ja, ik weet niet 100% zeker dat ik het had. En hoewel ik voor mezelf niet bang ben weet het ander natuurlijk niet dat ik al ziek ben geweest.
En spastisch ja... dat hoef je natuurlijk überhaupt niet
Gewoon goede hygiëne en afstand houden. Vind ik omdat we er best in mogen houden in de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |