Als dit voor jou het geval is dan sla ik overquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso krijg je een soa als je seks hebt met een vreemde.
in theorie klopt dit ja.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is hetm liever kwijt dan rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen vreemde.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als dit voor jou het geval is dan sla ik over
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNommmmm. Ik kom ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin in
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zelf je eigen eten regelen danquote:
uhuhquote:
Ze mogen altijd langskomenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
Broodje pindakaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.
Glaasje rood erbijquote:
Ik hoop op extra dlcquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd of je level cap al bij je geboorte bepaalt is of dat ie enigszins beïnvloedbaar is.
Nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alles binnen de oranjelijnen is van mij. Heb de parkeerplaats achter kleiner gemaakt en een deel bij de tuin getrokken zodat 1 schuttingpaneel achter er uit kan en ik dan bij de tuin naast mijn huis kom.
wit?quote:
Zag ik gisteren ook, wil nog graag een magnolia boom en een oranje roosquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Je bankrekening was okequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Jezus wat gevoelig weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is het liever kwijt dan rijk
Ik kan wat hebben maar hij slaaaaaaat zooooo nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus wat gevoelig weer.
Het was een grapje omdat CE lang komt. (huehue)
Stuur je mijn adresquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Die heb ik nog liggen. Nu moet ik hem weggooien.
Op zolder?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Schuur/berging?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Maar je probeerde het welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Even lachen om de homo die niet eens een lamp kan vervangen:
Het verhaal van vandaag
De badkamer hallogeen was gesprongen, geen licht. Dus ik denk "ff vervangen". Zo gebeurd.
Little did I know dat je een halogeen er uit moet TREKKEN ipv draaien. Dus ik maar draaien en draaien....(ding was sowieso wat wiebelig altijd)... BREEKT dus gewoon de kamp af IN de fitting. Da's nie best!![]()
Restant er uit trekken werdheeeel lastig. Ik die lamp opendraaien. Komen blijkbaar bij t trekken en draaien 2 draden of zo tegen elkaar aan en valt in t hele huis de stroom uit. WOOPS. Hele huis donker.
En dat ik dan toch maar ff mn vader moet bellen met "uuuuh hoe kan ik ook alweer zien of de aardlek is gesprongen?"
"Wat heb je gedaan dan?"
Nou uuuh, probeerde een lamp te vervangen
Lang verhaal kort: Homo's zijn niet handig
quote:
Ik leer hier alvast een goede les voor wanneer wij onze halogeenlampen gaan vervangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
De badkamer hallogeen was gesprongen, geen licht. Dus ik denk "ff vervangen". Zo gebeurd.
Little did I know dat je een halogeen er uit moet TREKKEN ipv draaien. Dus ik maar draaien en draaien....(ding was sowieso wat wiebelig altijd)... BREEKT dus gewoon de kamp af IN de fitting. Da's nie best!![]()
Restant er uit trekken werdheeeel lastig. Ik die lamp opendraaien. Komen blijkbaar bij t trekken en draaien 2 draden of zo tegen elkaar aan en valt in t hele huis de stroom uit. WOOPS. Hele huis donker.
En dat ik dan toch maar ff mn vader moet bellen met "uuuuh hoe kan ik ook alweer zien of de aardlek is gesprongen?"
"Wat heb je gedaan dan?"
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
"Wat heb je gedaan dan?"
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Het verhaal van vandaag
"Wat heb je gedaan dan?"
Het is toch een lege doos?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mag niet van mijzelfZolder is leeg en dat moet zo blijven
Ehm die moet je ook draaien.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies
En blijkbaar kun je dat glas stukdraaien. Zo sterk ben ik dan dus wel he
Dat soort spots heb ik ook. stukje draaien en dan trekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies
En blijkbaar kun je dat glas stukdraaien. Zo sterk ben ik dan dus wel he
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik leer hier alvast een goede les voor wanneer wij onze halogeenlampen gaan vervangen.
Dit stelt me gerustquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Lijkt me ook wel iets dat mij zou overkomen.
Ja schijnbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat soort spots heb ik ook. stukje draaien en dan trekken.
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ehm die moet je ook draaien.
Een kwartslag naar links en dan naar beneden trekken.
Past dat wel zomaar dan?quote:En je kunt er beter een led GU10 3,5W inzetten.
Dus eerst het geheel goed vast maken voor je er een nieuwe lamp in doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjeProbeer jij maar eens kwartslag draaien en dan trekken als het hele ding meedraait.
[..]
Past dat wel zomaar dan?
O ja, zelfde pinnen zie ik.
Wat is t verschil met deze dan?
Hue Huequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwartslag ging dus niet, want dat ding zat zo los in t armatuur (ik heb dit niet van een vreemde, thanks pap) dat die hele LAMP meedraaide bij t draaien van t lampjeProbeer jij maar eens kwartslag draaien en dan trekken als het hele ding meedraait.
[..]
Past dat wel zomaar dan?
Wat is t verschil met deze dan? Dat die LED is?
Lijkt me handiger hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eerst het geheel goed vast maken voor je er een nieuwe lamp in doet.
Ik zit al aan 9 hue's.quote:
LED gaat veel langer mee en verbruikt wel 80% minder.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Past dat wel zomaar dan?
Wat is t verschil met deze dan? Dat die LED is?
Joh. Ik zit in de LED business inmiddelsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
LED gaat veel langer mee en verbruikt wel 80% minder.
Geen veerklemmetje gezien.quote:Hoe ziet de lamp eruit? Het is toch geen spot.
Normaal haal je het onderste veerklemmetje los. En trek de de lamp eruit incl de fitting en dan draai je die fitting eraf.
Ja foto dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh. Ik zit in de LED business inmiddelsBijna alles in huis is ook LED.
Op 2 na denk ik. WC en badkamerspiegel. Deze dus.
[..]
Geen veerklemmetje gezien.
Het is zo'n ding boven de spiegel. Geen inbouw spot nee.
Ik ben aan t werk.quote:
https://imgshare.io/image/zdY18quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t werk.
Loop zo wel ff op en neer.
In de huiskamer, sure.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zou wel LED doen idd, want veel zuiniger.
Maar als je toch een nieuwe lamp moet kopen, is het toch veel logischer om de zuinigere en 'blijft langer heel' versie te kopen? Zoveel verschilt het niet in aanschafprijs volgensmij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de huiskamer, sure.
Maar we hebben t hier over een lamp bij een spiegel die in de ochtend 10 min aan is en in de avond 10. Ik gok niet dat dat enorm veel zoden aan de dijk zet
Als ie vaker gebruikt werd dan dat, dan was t een HUE geweest alVerslavend spul.
Maar ik zeg toch nergens dat ik geen LED zou kopen en dat ik dat wat ik er uit draaide (nou ja, sloopte) exact zo wil vervangen? Los reageeerde alleen op de foto van de oude lamp. DAT was geen LED nee. Maar die zat er ook al 15 jaar inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar als je toch een nieuwe lamp moet kopen, is het toch veel logischer om de zuinigere en 'blijft langer heel' versie te kopen? Zoveel verschilt het niet in aanschafprijs volgensmij.
Los daarvan is de motion sensor is natuurlijk al een goed excuus om Hue te nemenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de huiskamer, sure.
Maar we hebben t hier over een lamp bij een spiegel die in de ochtend 10 min aan is en in de avond 10. Ik gok niet dat dat enorm veel zoden aan de dijk zet
Als ie vaker gebruikt werd dan dat, dan was t een HUE geweest alVerslavend spul.
Fitting moet je wel.weer vast zien te prutsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image/zdY18
En dat witte ding (de fitting) zat dus heel wiebelig los in de armatuur, waardoor de kwartslag draai en trek beweging niet goed ging, en ik de lamp afbrak
En dat ie dan de hele tijd aanspringt als ik van mn ene slaapkamer naar de andere loopt? (de badkamer zit tussen de 2 slaapkamers in). Neuh.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Los daarvan is de motion sensor is natuurlijk al een goed excuus om Hue te nemen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef DrMarten het volgende:
En zo zit je ineens 3 kwartier te bellen en te mailen omdat een collega elders in het land, zonder verder te kijken dan zijn neus lang is, iets dusdanig heeft verneukt dat 3 anderen nu een probleem hebben
Is het al bijna weekend?
Gamma. Waar die m heeft gehaald mag Joost wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fitting moet je wel.weer vast zien te prutsen.
Of een nieuwe wandlamp kopen.
Zal.wel China export zijn dit.
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ie dan de hele tijd aanspringt als ik van mn ene slaapkamer naar de andere loopt? (de badkamer zit tussen de 2 slaapkamers in). Neuh.
Ik mag echt niet veel meer Hue nemen dan ik nu al heb. Loopt enorm uit de hand!
Wil nog wel zo'n strip eigenlijk.
Nee zou ik echt niet willen. Al was t maar 's nachts piesen en dat kreng vol aanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanAl deelt niet iedereen die mening hier
Oeh ben ik het?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had destijds twee motion sensors en white ambiance lampen voor de badkamer en het toilet gekocht, heb er nog steeds geen spijt vanAl deelt niet iedereen die mening hier
Ahh ja ok, dan snap ik het weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch nergens dat ik geen LED zou kopen en dat ik dat wat ik er uit draaide (nou ja, sloopte) exact zo wil vervangen? Los reageeerde alleen op de foto van de oude lamp. DAT was geen LED nee. Maar die zat er ook al 15 jaar in
Nee joh, je kunt het zo instellen dat vanaf een bepaald tijdstip het 'nachtlampje' gebruikt wordt, en anders bijv. 'normaal'. Daarnaast gaat hij automatisch na een paar minuten uit, als je dat zo insteltquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zou ik echt niet willen. Al was t maar 's nachts piesen en dat kreng vol aan
Of kun je de sensor met een timer uitschakelen?
Ik vind t behoorlijk overbodig voor een lamp die 2x heel kort aan is per dagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt het zo instellen dat vanaf een bepaald tijdstip het 'nachtlampje' gebruikt wordt, en anders bijv. 'normaal'. Daarnaast gaat hij automatisch na een paar minuten uit, als je dat zo instelt
Tsk, neppe Hue fan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t behoorlijk overbodig voor een lamp die 2x heel kort aan is per dag
Heb problemen man, met DOS.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x Hue grote fittingquote:
Ik heb 1 nooit gespeeld, dus geen idee waar dat isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb problemen man, met DOS.
Per ongeluk een deur opengemaakt en wordt nu constant aangevallen als ik langs het huis van Esmeralda loop.
Je bent decadent of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Peasantquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3x Hue grote fitting
2x Hue kleine fitting
2x Hue Go
2x Hue Iris
1x Hue Sana
T is wel goed met je
Oh, dacht dat je 1 wel had gespeeld en 2 nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1 nooit gespeeld, dus geen idee waar dat is
Kun je nog 1 savegame terug?
Ik heb er echt een versterker voor de wifi bij moeten zetten, want mn telefoon kon e rniet eens meer bijquote:
Gewoon doen, je kan het hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Zin in chocolade maar al ongezonde chocoladevla op net![]()
/lief dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |