Als dit voor jou het geval is dan sla ik overquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso krijg je een soa als je seks hebt met een vreemde.
in theorie klopt dit ja.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is hetm liever kwijt dan rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen vreemde.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als dit voor jou het geval is dan sla ik over
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNommmmm. Ik kom ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoelNomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin in
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zelf je eigen eten regelen danquote:
uhuhquote:
Ze mogen altijd langskomenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo bedank je de vrouw die voor jouw liefdes leven gezorgd heeft toch niet?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze mogen altijd langskomenMaar niet tijdens mijn romantische diner
Broodje pindakaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van mij krijgt gcjoel gewoon te eten hoor.
Glaasje rood erbijquote:
Ik hoop op extra dlcquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd of je level cap al bij je geboorte bepaalt is of dat ie enigszins beïnvloedbaar is.
Nicequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alles binnen de oranjelijnen is van mij. Heb de parkeerplaats achter kleiner gemaakt en een deel bij de tuin getrokken zodat 1 schuttingpaneel achter er uit kan en ik dan bij de tuin naast mijn huis kom.
wit?quote:
Zag ik gisteren ook, wil nog graag een magnolia boom en een oranje roosquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Je bankrekening was okequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:56 schreef CherryLips het volgende:
O god. Nooit geweten dat je planten kon kopen op de website van Intratuin.
Jezus wat gevoelig weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
in theorie klopt dit ja.
Seks is de oorzaak en men is het liever kwijt dan rijk
Ik kan wat hebben maar hij slaaaaaaat zooooo nergens op.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jezus wat gevoelig weer.
Het was een grapje omdat CE lang komt. (huehue)
Stuur je mijn adresquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Die heb ik nog liggen. Nu moet ik hem weggooien.
Op zolder?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Schuur/berging?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:29 schreef Senn88 het volgende:
Ja nu heb ik dus de mega doos van de stofzuiger, maar die wil ik nog niet weggooien want stel dat... Maar waar laat ik dat ding
Maar je probeerde het welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Even lachen om de homo die niet eens een lamp kan vervangen:
Het verhaal van vandaag
De badkamer hallogeen was gesprongen, geen licht. Dus ik denk "ff vervangen". Zo gebeurd.
Little did I know dat je een halogeen er uit moet TREKKEN ipv draaien. Dus ik maar draaien en draaien....(ding was sowieso wat wiebelig altijd)... BREEKT dus gewoon de kamp af IN de fitting. Da's nie best!![]()
Restant er uit trekken werdheeeel lastig. Ik die lamp opendraaien. Komen blijkbaar bij t trekken en draaien 2 draden of zo tegen elkaar aan en valt in t hele huis de stroom uit. WOOPS. Hele huis donker.
En dat ik dan toch maar ff mn vader moet bellen met "uuuuh hoe kan ik ook alweer zien of de aardlek is gesprongen?"
"Wat heb je gedaan dan?"
Nou uuuh, probeerde een lamp te vervangen
Lang verhaal kort: Homo's zijn niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |