Ja tot zo ver vond ik seizoen 1 ook beter maar ik denk dat Ricky toch wilde laten zien dat de ellende gewoon veel langer door blijft gaan en zich niet laat vatten in een netjes afgemaakte verhaallijn van één seizoen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind after life 2 tegen vallen, veel drama en een minder sarcastische Ricky.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt af en toe nog wel een Bruna, wat dan nog in de buurt komt.![]()
Postkantoor was zoiets als de Bruna toch? Ik weet niet eens meer eigenlijk hoe dat precies was. Alleen dat je er ook een strippenkaart voor de bus kon kopen
Ohjaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En concertkaartjes. Plus je kon er bankzaken doen als je bij de Postbank zat. En cheques verzilveren geloof ik
Toch leuk, zo'n opa vertelt!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaJa toen ik nog in Nederland woonde ging je gewoon naar het postkantoor om brieven te sturen en zo
Alleen wel voorzichtig want anders breek je m'n broze benenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, kom jij maar eens bij opa op schoot zitten en dan vertel ik jou een verhaaltje!
We kunnen níks uitsluiten Meke!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat ik droomde dat we een meet hadden en de 31 van Em bleek omdat ze in 1931 geboren was
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, kom jij maar eens bij opa op schoot zitten en dan vertel ik jou een verhaaltje!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:45 schreef Meke het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat ik droomde dat we een meet hadden en de 31 van Em bleek omdat ze in 1931 geboren was
Hahaha wowquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Dat komt van mijn vaste Spaanse krant La VanguardiaJe stalkgedrag gaat best ver nu!
Had ze net haar fiets weer terug van de Duitsers, ga jij er mee vandoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
Maar ik mocht wel haar fiets lenenAlleen was ik vergeten waar ik die geparkeerd had en moest ik de hele stad door om die weer te vinden. Uiteindelijk vond ik hem! En toen moest ik met twee fietsen in de trein, bleek de trein een nieuwe route te hebben en was mijn favoriete meester van vroeger ineens machinist
![]()
Maar verder geloof ik niet dat je van quarantaine bizar gaat dromen(normaal droom ik namelijk ook zo
)
Hahahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:54 schreef Meke het volgende:
Maar ik mocht wel haar fiets lenenAlleen was ik vergeten waar ik die geparkeerd had en moest ik de hele stad door om die weer te vinden. Uiteindelijk vond ik hem! En toen moest ik met twee fietsen in de trein, bleek de trein een nieuwe route te hebben en was mijn favoriete meester van vroeger ineens machinist
![]()
Maar verder geloof ik niet dat je van quarantaine bizar gaat dromen(normaal droom ik namelijk ook zo
)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Had ze net haar fiets weer terug van de Duitsers, ga jij er mee vandoor!
Haha ja je was een lief, oud vrouwtjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahahaik ben blij dat ik aardig was in je droom! In het echt mag je natuurlijk ook altijd mijn fiets lenen
Nee! Maar onderbewust dus denk ik welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
@:Meke wist je dat de machinist door ander treinpersoneel ook 'meester' wordt genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |