quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ben na seizoen 3 gestopt. Maar dat was vooral omdat ik het stom vond datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorderest vond ik de serie wel heel tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ohh leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:54 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en de Kobo ereader gekocht.
Nu nog wachten tot het eerste Anja-boek van @:aoibhin en @:strani eindelijk uitkomt!
Die buurman van je zal toch nog wel een oude Toshiba of zo hebben liggen voor je?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:24 schreef Meke het volgende:
Ik heb geen werklaptop, dat scheelt misschienHeb een gewone laptop voor thuis (maar die is steeds kapotter, dus zodra ik weer geld heb wil ik een nieuwe
), en een Chromebook voor onderweg
Echt heel blij mee!
[..]
Ik ben na seizoen 3 gestopt. Maar dat was vooral omdat ik het stom vond datIk heb nog een paar afleveringen gezien van seizoen 3 en toen ben ik er ook mee gestopt. Ik vond ook echt dat ze in de herhaling vielen. En zo grappig was het allemaal niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorderest vond ik de serie wel heel tof!
Over series gesproken: Ik ben nu bezig met het tweede seizoen van After Life. Heftige serie maar wel harstikke goed.
Ja ik was ook verbaasdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:50 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het concept 'andere stad' niet meerBestaan die?
Dit zag ik net zelfs op het NOS journaalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef Strani het volgende:
Vandaag is het 'veldhospitaal' in de grote beurs van Madrid gesloten na 40 dagen in gebruik te zijn geweest
Ohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik was ook verbaasdmaar ze bestaan nog!
Dus ik kon al mijn online bestellingen die retour moesten gelukkig nog kwijt.
We zijn wereldnieuws!quote:
Heeft hij er bij gezegd welk Spaans model? Misschien gaat hij wel handkarren terwijl hij aan Doutzen de la Cruz denkt! Gun die man ook eens een verzetjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn wereldnieuws!
En nu zegt Rutte dat hij met interesse naar het Spaanse model kijkt voor de komende maanden. En dan zeker niet betalen voor het idee hè
Handkarrenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij er bij gezegd welk Spaans model? Misschien gaat hij wel handkarren terwijl hij aan Doutzen de la Cruz denkt! Gun die man ook eens een verzetje
Ja een paar dingen bij Zalando en H&M een tijdje terug al. Wel 100 dagen retour, maar wilde er nu toch wel vanaf. Dus even naar een supermarkt waar je ook pakketjes op kan sturen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWat had je zoal gekocht dan, kleding?
Ja!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn wereldnieuws!
En nu zegt Rutte dat hij met interesse naar het Spaanse model kijkt voor de komende maanden. En dan zeker niet betalen voor het idee hè
Pakketjes opsturen in een supermarktquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een paar dingen bij Zalando en H&M een tijdje terug al. Wel 100 dagen retour, maar wilde er nu toch wel vanaf. Dus even naar een supermarkt waar je ook pakketjes op kan sturen.
[..]
Ja!
Echt he, zul je altijd zienKijken kijken niet kopen
Het is hier supermarkt, tuincentrum of de karweiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Pakketjes opsturen in een supermarktJe kan echt de gekste dingen doen in Nederland
Straks kan je nog je telefoonrekening betalen aan de kassa!
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is hier supermarkt, tuincentrum of de karwei![]()
Hebben jullie nog échte postkantoren?
[..]
Ik ben na seizoen 3 gestopt. Maar dat was vooral omdat ik het stom vond datOh ja daar ben ik ook gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorderest vond ik de serie wel heel tof!Life can be a bitch, so like it..
Ja het is ook stom inderdaad dat je dat dan doet op een plek die er speciaal voor gemaakt is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je hier pakketpost wil versturen doe je dat gewoon in een supermarkt, fotozaak, bouwmarkt of benzinepomp. Postkantoren doen we niet meer aan
Ik vind after life 2 tegen vallen, veel drama en een minder sarcastische Ricky.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar afleveringen gezien van seizoen 3 en toen ben ik er ook mee gestopt. Ik vond ook echt dat ze in de herhaling vielen. En zo grappig was het allemaal niet meer.
Over series gesproken: Ik ben nu bezig met het tweede seizoen van After Life. Heftige serie maar wel harstikke goed.
Je hebt af en toe nog wel een Bruna, wat dan nog in de buurt komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is ook stom inderdaad dat je dat dan doet op een plek die er speciaal voor gemaakt is.
En concertkaartjes. Plus je kon er bankzaken doen als je bij de Postbank zat. En cheques verzilveren geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt af en toe nog wel een Bruna, wat dan nog in de buurt komt.![]()
Postkantoor was zoiets als de Bruna toch? Ik weet niet eens meer eigenlijk hoe dat precies was. Alleen dat je er ook een strippenkaart voor de bus kon kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |