Ik ben nooit dronken op FOK!.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, op discord of via dm
Je zal wel weer dronken geweest zijn
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
Wie weet komt De Mod Die Niet Genoemd Mag Worden nu ook na deze TT
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Nu ik Caland z'n UI zie bedenk ik me dat ik nog moet douchen.
Tot zo
Ranzige bigquote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Tot zo
Jij maakt debielen modquote:Op woensdag 29 april 2020 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik deze TT bedacht dacht ik wel dat er een hoop debielen op af zouden komen
quote:
Smerige big.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Tot zo
Wat mijn goede vriend @Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mijn goede vriend @:Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.
René is toch douchen. Daar moet ie schijnbaar aan herinnerd worden. Hoogstwaarschijnlijk door thuiszorg voor geestelijk beperkten.
Een hoop goede grappen in 1 post.
Je hoerenmoeder miemiemiemiequote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mijn goede vriend @:Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.
René is toch douchen. Daar moet ie schijnbaar aan herinnerd worden. Hoogstwaarschijnlijk door thuiszorg voor geestelijk beperkten.
Maatquote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is @Jojoortje er nu waardoor we allemaal weer wat op onze woorden letten.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat met kanker schelden erg laag.
@kutCoco.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Jojoortje er nu waardoor we allemaal weer wat op onze woorden letten.
Hoewel, die ging laatst een partij tekeer tegen user @:Coco
Die komen niet binnen via een mentionquote:Op woensdag 29 april 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens een TR van @:lenny_leonard
Netjes
HOE MOET IK DAT NOU WETEN SKKLTJEquote:Op woensdag 29 april 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen niet binnen via een mention
Dus waar slaat dit op?
Blaas maar uit, hij is alweer vrij.quote:
geloof het pas als ik hem hier ziequote:Op woensdag 29 april 2020 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blaas maar uit, hij is alweer vrij.
Als je weet dat je dat niet kan weten is het héél raar om zomaar iets aan te nemen.quote:
Dit boeit werkelijk niemand.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je steun.
Ik ben terug.
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Why not? Alle paasactiviteten waar men de regels massaal aan hun laars lapten lijken niet te resulteren in meer ziekenhuisopnames?
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is net een week terug. Daar kan je nog niets over zeggen.
quote:
Oke ik vind je voor de rest wel lief.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Jojoortje er nu waardoor we allemaal weer wat op onze woorden letten.
Hoewel, die ging laatst een partij tekeer tegen user @:Coco
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je steun.
Ik ben terug.
En De Mod Die Niet Genoemd Mag Worden, wat is zijn mening?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]Hij vraagt er ook wel om.
Ah okequote:Op woensdag 29 april 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je steun.
Ik ben terug.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]Hij vraagt er ook wel om.
@JanCeesquote:Op woensdag 29 april 2020 21:03 schreef Buitendam het volgende:
@:Lenny_Leonard is nu al meerdere keren in slechts twee dagen tijd om zich heen aan het trappen. Wie vond je gisteren nu ook alweer een act? Doublepain of JanCees toch?
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je steun.
Ik ben terug.
Conclusie: dan ben jij niet zo populair.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
Wtf valt me nu pas het pm inbox icoontje op bij mijn eigen posts.
Hij is kaalgeschoren op het pleinquote:Op woensdag 29 april 2020 21:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb @:lenny_leonard een DM gestuurd
Nog niks terug gehad
Ach, trek het je niet aan.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb @:lenny_leonard een DM gestuurd
Nog niks terug gehad
Ik was eerst beste maten met hem. Maar nu hij blijkbaar geen vriend van jou meer is ben ik toch wel aan het twijfelen.quote:
Jij bent ook al geen vriend meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan.
Er zijn vast nog genoeg mensen op het forum te vinden die je geen loser vinden!
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Conclusie: dan ben jij niet zo populair.
nu pasquote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net Shawshank Redemption gezien
Blijft een goede film, ook na de 10e keer kijken..quote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net Shawshank Redemption gezien
Heb je wel aangifte gedaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja oke ik ben wel eens aangeschoten op fok geweest.
ik geef het toe
Kan gebeuren makkerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef het toe
Net voor de eerste keer gezien. Weinig mis mee inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2020 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een goede film, ook na de 10e keer kijken..
Op1?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo kun je een zin ook interpreteren ja.
Ja toch raar. Die film is erg oudquote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo kun je een zin ook interpreteren ja.
ik had nog gelijk ookquote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net voor de eerste keer gezien. Weinig mis mee inderdaad
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
Ik heb nog geen enkele Harry Potter helemaal gezien.
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
Hier ook niet. Star Wars aids erbij.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
Tik em aan maatquote:Op woensdag 29 april 2020 21:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet
Lord of the rings onzin ook niet
Harry Potter wel alle 8quote:Op woensdag 29 april 2020 21:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook niet
Lord of the rings onzin ook niet
8??? jaquote:Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Harry Potter wel alle 8
LOTR niks van gezien, en ook niet de behoefte om ze te zien..
Of The Wirequote:Op woensdag 29 april 2020 21:33 schreef Zipportal het volgende:
Dan heb je The Green Mile zeker ook nog niet gezien? (lol)
Er zijn 7 boeken door Rowling geschreven over de avonturen van een jonge Harry op Zweinstein.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
8??? ja
Ik dacht dat er maar 2/3 waren ofzo
8 wtf dat zijn meer dan Fast & Furious heeftquote:Op woensdag 29 april 2020 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Harry Potter wel alle 8
LOTR niks van gezien, en ook niet de behoefte om ze te zien..
Oh boeken, wie leest dat nouquote:Op woensdag 29 april 2020 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn 7 boeken door Rowling geschreven over de avonturen van een jonge Harry op Zweinstein.
Van het 7de boek zijn 2 films gemaakt....
Ik heb alle boeken gelezen en ook alle films gezien. Vond het erg prima...quote:
Zelfs van de Police Academy zijn er maar 7 gemaaktquote:Op woensdag 29 april 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
8 wtf dat zijn meer dan Fast & Furious heeft
BoekenGenotquote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
Daar heb ik ooit flarden van gezien, vond het wel geinig om Dee Snider (zanger van Twisted Sister) in een gastrol te zien..quote:
Ik ook.Ooit, heel lang geleden toen UTO er nog was.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik geef het toe
Heb je de 3 boeken al uit ouwe filosoofquote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harry Potter reeks is puur genot. Zowel de boeken als de films.
Jazekerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij ook een note gekregen met de vraag of dames van plezier weer mogen werken?
Sharknado is echt fantastischquote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ook een leuk genre ja
eensquote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Harry Potter reeks is puur genot. Zowel de boeken als de films.
Zet je vanavond ook weer een Disney film op?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Dat volwassen mannen naar die onzin kijken maakt mij zeer droevig.
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de 3 boeken al uit ouwe filosoof
Eensquote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Dat volwassen mannen naar die onzin kijken maakt mij zeer droevig.
Kijk dat is nog eens literatuurquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.
Het hele punt wat ik maakte was juist dat ik nooit wat kijk van Disneyquote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zet je vanavond ook weer een Disney film op?
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
maar wel als je jonger bent, je hebt voor volwassenen wel veel 'betere' fantasy met tovenaartjes
The Name of the Wind moet je eens checken
Waarom neem je er dan een jaar(lol)abbo opquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hele punt wat ik maakte was juist dat ik nooit wat kijk van Disney
Dus deze opmerking slaat echt nergens op.
Harry Potter is toch fantasy????quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.
Harry Potter wel puur genot.
Wat was de 3e ook alweerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.
Dat heb ik je vanmiddag uitgelegd.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom neem je er dan een jaar(lol)abbo op
Pick onequote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.
Harry Potter wel puur genot.
Ja die uitleg sloeg nergens op, het heet nota bene Disney +.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik je vanmiddag uitgelegd.
Maar ik snap dat je iets van een sneer wil uitdelen omdat ik je kleuterfilm afkraak. Is heel menselijk hoor, maar het was niet persoonlijk bedoeld.
Jaws heeft 19 delen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Scrummie2.1 leuk einde van Jaws The Revenge he? En een haai die brult.
@aTypisch moet weer wijs doen, ik mist @kapiteintje (RIP) een beetjequote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch fantasy kut vinden maar harry potter als uitzondering wel leuk
Donequote:Op woensdag 29 april 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Atypisch moet weer wijs doen, ik mist @:kapiteintje (RIP) een beetje
Doe hem de groeten van DP van de VBL SC van het FOK! Forum als je hem weer spreekt
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die uitleg sloeg nergens op, het heet nota bene Disney +.
Huh sinds wanneer is Harry Potter mijn film?
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.
Na drie keer lezen geef ik het op.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na drie keer lezen geef ik het op.
Geen idee wat hier staat.
Nee, ik heb oprecht geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde.
ik vind alcohol echt kut, maar vind bier wel echt heel lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch fantasy kut vinden maar harry potter als uitzondering wel leuk
Dat is niet zo lang geledenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.Ooit, heel lang geleden toen UTO er nog was.
Geschreven door die gast van VI?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo maar eens verder lezen in de biografie van/over Sjaak Polak...
Dat is niet raar hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind alcohol echt kut, maar vind bier wel echt heel lekker
ik lust geen fruit, maar eet wel bananen
vind het maar een rare mindset, Rens
Zodat jij kunt reageren met 'niet gelezen' zeker. Dat probeer je maar bij @Scrummie2.1quote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb oprecht geen idee.
Ik zou het prettig vinden als je je post even opnieuw formuleert.
Raar ventje ben je. Een zeer vervelende gesprekspartner. Alles moet zwart/wit zijn in het leven van de heer Typisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik lust geen fruit, maar eet wel bananen
vind het maar een rare mindset, Rens
Er is ook alcoholvrij bierquote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
Nee, ik was benieuwd.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat jij kunt reageren met 'niet gelezen' zeker. Dat probeer je maar bij @:scrummie2.1
Gelukkig zat ik er niet alleen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben blij dat LennyGod de kampen heeft overleefd.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was benieuwd.
Maar ik snap je keuze, deze discussie kon je niet winnen dus dit is een uitweg die je al te graag aangrijpt.
Knap herkend maat.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
En het staat zelfs rechtsboven in het gifjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkent maat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
En het staat zelfs rechtsboven in het gifje
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.
Ben je op oorlogspad vandaag?
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat voor fantasy dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind/tiener aardig wat fantasy gelezen maar juist nooit films
Oh kom op Lenny het spijt mequote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.
Wel gezien trouwens. Geen zin om een review te plaatsen, als jullie zo doen.
Verander het zelf gewoon. Of schakel @Klummie in.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zou je moeten betalen om in zo'n film te mogen spelen?
Door Rick van Leeuwen. Ik weet niet of hij betrokken is bij VI.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.quote:
Eens. Ze wordt dit jaar 45.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wel, rechts niet.
Je had al bevestigd dat je wist dat het niet mocht dus mimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wel, rechts niet.
Mijn grapje slaagt niet echt. Ik had verwacht dat je er wel om zou kunnen lachen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had al bevestigd dat je wist dat het niet mocht dus mimimimi
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door Rick van Leeuwen. Ik weet niet of hij betrokken is bij VI.
Wheel of Time is wel leuk.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wheel of Time
Dragonlance
Icewind Dale
@:Drizzt_DoUrden
Oh ja sorryquote:Op woensdag 29 april 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn grapje slaagt niet echt. Ik had verwacht dat je er wel om zou kunnen lachen.
Eigenlijk vooral heel veel van Terry Pratchett, al is dat een soort bizarre combi tussen fantasy en humor.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
@:caland loopt al de hele dag oprecht te janken, dus ik ben bijna niet gewend dat sommige mensen niet zo kinderachtig zijn.
Sorry Lenny!
Mimimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je bepaalde users niet mag mentionen.
De COR mods bepalen hun eigen regels en @GGMM loopt er als een hondje erachter aanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je bepaalde users niet mag mentionen.
Mee eens makkerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De COR mods bepalen hun eigen regels en @:GGMM loopt er als een hondje erachter aan
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
@:caland loopt al de hele dag oprecht te janken, dus ik ben bijna niet gewend dat sommige mensen niet zo kinderachtig zijn.
Sorry Lenny!
Ik ben benieuwd hoe je de volgende delen gaat vinden!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Hier dan nog mijn review van sharknado 2.
4/10
Bedankt maat, dat is een goed stukjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Hier dan nog mijn review van sharknado 2.
4/10
Oké die vond ik als kind ook heel leuk. Classic.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De COR mods bepalen hun eigen regels en @:GGMM loopt er als een hondje erachter aan
Volgens mij gebruik je mimimimimimimi niet goed. Maar ik vind dat ook lastig.quote:
Sowieso fantasy in het Engels lezen, in het Nederlands klinkt dat te droog.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral heel veel van Terry Pratchett, al is dat een soort bizarre combi tussen fantasy en humor.
Ik deed toen (een blauwe maandag) tweetalig vwo en je moet eigenlijk die boeken wel in het Engels lezen om de scherpe humor mee te krijgen. Al heb ik een keer een vertaling gelezen later en dat was lang niet zo slecht als ik dacht.
Mijn punt was ook meer dat je met het lezen je eigen fantasie een beetje de vrije loop kan geven. Daarom heb ik me nooit echt gewaagd aan films.
Nee, maar bij jou vermeld ik dat omdat ik het idee heb dat jij slim genoeg bent om het te leren.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je mimimimimimimi niet goed. Maar ik vind dat ook lastig.
@:ggmm @:solovski (of hoe heet die gast). Kan dit?
Waaromquote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met hardlopen, road to 20/5 staat nog
Ben al blij als ik hem onder het half uur loopquote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Omdat er geen reet anders te doen isquote:
Je moet wel een doel hebben, hardlopen is al kut zatquote:Op woensdag 29 april 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben al blij als ik hem onder het half uur loop
5 km in 20 minuten?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Doublepain het volgende:
Valt wel mee met wat oefening.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5 km in 20 minuten is ook al behoorlijk lastig.
Gewoon rammenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5 km in 20 minuten is ook al behoorlijk lastig.
5 kilometer zonder te stoppen vind ik heel watquote:Op woensdag 29 april 2020 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet wel een doel hebben, hardlopen is al kut zat
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oké die vond ik als kind ook heel leuk. Classic.
Toen die paard dood ging in dat moeras... erg man.
Ja dat is wel prima, zelfs zo prima dat je hardlopen wel kan overslaanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
5 kilometer zonder te stoppen vind ik heel wat
Doe nu ook best veel kracht weer dus is sowieso moeilijk inpassen merk ik
Hebben nu kettlebell van 28kg, stang en 2 schijven van 20, medicijnbal van 8 en 2 dumbbells van 15
Kan je redelijk alles wel doen
Uit welke film komt die onzinquote:Op woensdag 29 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme dit is echt nog erger dan Mufasa dood.
Nah, vind dat hardlopen wel geinig zo in de zomer. Hier in Nijmegen heb je ook wel wat leuke routesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat is wel prima, zelfs zo prima dat je hardlopen wel kan overslaan
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik deze TT bedacht dacht ik wel dat er een hoop debielen op af zouden komen
Meer moet je ook niet willen, hardlopenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, vind dat hardlopen wel geinig zo in de zomer. Hier in Nijmegen heb je ook wel wat leuke routes
Maar meer dan 3 kilometer na kracht of 5 kilometer net aan op een rustige zondag zit er niet in
Zaten best mooie levenslessen inquote:
ZEG GEWOON IN PLAATS VAN DIT SOORT RAADSELTJES OKEquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij komt toch uit de 80's? Dan moet je dit weten.
Nou?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zaten best mooie levenslessen in
Al 100x geplaatst hier als je oplet had je het geweten. Never ending story.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
ZEG GEWOON IN PLAATS VAN DIT SOORT RAADSELTJES OKE
Ohquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al 100x geplaatst hier als je oplet had je het geweten. Never ending story.
Diepe shitquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je depressief bent zink je in een moeras.
Vast welquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Molukkers in je buurt? Steken in heel Nederland nu vuurwerk af als protest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |