Eens. Dat volwassen mannen naar die onzin kijken maakt mij zeer droevig.quote:
Zet je vanavond ook weer een Disney film op?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Dat volwassen mannen naar die onzin kijken maakt mij zeer droevig.
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je de 3 boeken al uit ouwe filosoof
Eensquote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Dat volwassen mannen naar die onzin kijken maakt mij zeer droevig.
Kijk dat is nog eens literatuurquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.
Het hele punt wat ik maakte was juist dat ik nooit wat kijk van Disneyquote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zet je vanavond ook weer een Disney film op?
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
maar wel als je jonger bent, je hebt voor volwassenen wel veel 'betere' fantasy met tovenaartjes
The Name of the Wind moet je eens checken
Waarom neem je er dan een jaar(lol)abbo opquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hele punt wat ik maakte was juist dat ik nooit wat kijk van Disney
Dus deze opmerking slaat echt nergens op.
Harry Potter is toch fantasy????quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.
Harry Potter wel puur genot.
Wat was de 3e ook alweerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Utrecht hooligans. Mocro maffia tot de helft.
Dat heb ik je vanmiddag uitgelegd.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom neem je er dan een jaar(lol)abbo op
Pick onequote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van fantasy. LOTR vind ik ook niks.
Harry Potter wel puur genot.
Ja die uitleg sloeg nergens op, het heet nota bene Disney +.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik je vanmiddag uitgelegd.
Maar ik snap dat je iets van een sneer wil uitdelen omdat ik je kleuterfilm afkraak. Is heel menselijk hoor, maar het was niet persoonlijk bedoeld.
Jaws heeft 19 delen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Scrummie2.1 leuk einde van Jaws The Revenge he? En een haai die brult.
@aTypisch moet weer wijs doen, ik mist @kapiteintje (RIP) een beetjequote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch fantasy kut vinden maar harry potter als uitzondering wel leuk
Donequote:Op woensdag 29 april 2020 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Atypisch moet weer wijs doen, ik mist @:kapiteintje (RIP) een beetje
Doe hem de groeten van DP van de VBL SC van het FOK! Forum als je hem weer spreekt
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die uitleg sloeg nergens op, het heet nota bene Disney +.
Huh sinds wanneer is Harry Potter mijn film?
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.
Na drie keer lezen geef ik het op.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Punt blijft hetzelfde hoor, dat jij dat trucje dat iemand iets wil zeggen omdat je de persoon aanvalt niet op gaat kan ik ook niets aan doen. Maar maakt niet uit hoor.
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde. Jammer dat je het punt verandert op het moment dat antwoord geven te lastig wordt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na drie keer lezen geef ik het op.
Geen idee wat hier staat.
Nee, ik heb oprecht geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat we beide heel goed weten wat ik bedoelde.
ik vind alcohol echt kut, maar vind bier wel echt heel lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch fantasy kut vinden maar harry potter als uitzondering wel leuk
Dat is niet zo lang geledenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook.Ooit, heel lang geleden toen UTO er nog was.
Geschreven door die gast van VI?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo maar eens verder lezen in de biografie van/over Sjaak Polak...
Dat is niet raar hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind alcohol echt kut, maar vind bier wel echt heel lekker
ik lust geen fruit, maar eet wel bananen
vind het maar een rare mindset, Rens
Zodat jij kunt reageren met 'niet gelezen' zeker. Dat probeer je maar bij @Scrummie2.1quote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb oprecht geen idee.
Ik zou het prettig vinden als je je post even opnieuw formuleert.
Raar ventje ben je. Een zeer vervelende gesprekspartner. Alles moet zwart/wit zijn in het leven van de heer Typisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik lust geen fruit, maar eet wel bananen
vind het maar een rare mindset, Rens
Er is ook alcoholvrij bierquote:Op woensdag 29 april 2020 21:57 schreef aTypisch het volgende:
Nee, ik was benieuwd.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat jij kunt reageren met 'niet gelezen' zeker. Dat probeer je maar bij @:scrummie2.1
Gelukkig zat ik er niet alleen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben blij dat LennyGod de kampen heeft overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |