Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was benieuwd.
Maar ik snap je keuze, deze discussie kon je niet winnen dus dit is een uitweg die je al te graag aangrijpt.
Knap herkend maat.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
En het staat zelfs rechtsboven in het gifjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkent maat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
En het staat zelfs rechtsboven in het gifje
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.
Ben je op oorlogspad vandaag?
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat voor fantasy dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind/tiener aardig wat fantasy gelezen maar juist nooit films
Oh kom op Lenny het spijt mequote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.
Wel gezien trouwens. Geen zin om een review te plaatsen, als jullie zo doen.
Verander het zelf gewoon. Of schakel @Klummie in.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zou je moeten betalen om in zo'n film te mogen spelen?
Door Rick van Leeuwen. Ik weet niet of hij betrokken is bij VI.quote:
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.quote:
Eens. Ze wordt dit jaar 45.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wel, rechts niet.
Je had al bevestigd dat je wist dat het niet mocht dus mimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |