Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik was benieuwd.
Maar ik snap je keuze, deze discussie kon je niet winnen dus dit is een uitweg die je al te graag aangrijpt.
Knap herkend maat.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
En het staat zelfs rechtsboven in het gifjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkend maat.
Ik ken zoveel films waar een soortgelijke scene in voorkomt dat ik echt twijfelde
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap herkent maat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
En het staat zelfs rechtsboven in het gifje
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kon toch ook sharknado 2 of sharknado 3 zijn.
Ben je op oorlogspad vandaag?
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat voor fantasy dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb als kind/tiener aardig wat fantasy gelezen maar juist nooit films
Oh kom op Lenny het spijt mequote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh zie nu pas. Deel 2 dus.
Wel gezien trouwens. Geen zin om een review te plaatsen, als jullie zo doen.
Verander het zelf gewoon. Of schakel @Klummie in.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie 'herkent' even in 'herkend' veranderen in jullie post?
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zou je moeten betalen om in zo'n film te mogen spelen?
Door Rick van Leeuwen. Ik weet niet of hij betrokken is bij VI.quote:
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tara Reid speelt erin. Zou je raken?
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.quote:
Eens. Ze wordt dit jaar 45.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wel, rechts niet.
Je had al bevestigd dat je wist dat het niet mocht dus mimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos om mijn onterechte ban. Volgende keer mag je wel duidelijker zijn over wat wel en niet mag.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wel, rechts niet.
Mijn grapje slaagt niet echt. Ik had verwacht dat je er wel om zou kunnen lachen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had al bevestigd dat je wist dat het niet mocht dus mimimimi
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door Rick van Leeuwen. Ik weet niet of hij betrokken is bij VI.
Wheel of Time is wel leuk.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wheel of Time
Dragonlance
Icewind Dale
@:Drizzt_DoUrden
Oh ja sorryquote:Op woensdag 29 april 2020 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn grapje slaagt niet echt. Ik had verwacht dat je er wel om zou kunnen lachen.
Eigenlijk vooral heel veel van Terry Pratchett, al is dat een soort bizarre combi tussen fantasy en humor.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
@:caland loopt al de hele dag oprecht te janken, dus ik ben bijna niet gewend dat sommige mensen niet zo kinderachtig zijn.
Sorry Lenny!
Mimimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je bepaalde users niet mag mentionen.
De COR mods bepalen hun eigen regels en @GGMM loopt er als een hondje erachter aanquote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat je bepaalde users niet mag mentionen.
Mee eens makkerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De COR mods bepalen hun eigen regels en @:GGMM loopt er als een hondje erachter aan
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry
@:caland loopt al de hele dag oprecht te janken, dus ik ben bijna niet gewend dat sommige mensen niet zo kinderachtig zijn.
Sorry Lenny!
Ik ben benieuwd hoe je de volgende delen gaat vinden!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Hier dan nog mijn review van sharknado 2.
4/10
Bedankt maat, dat is een goed stukjequote:Op woensdag 29 april 2020 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd.
Hier dan nog mijn review van sharknado 2.
4/10
Oké die vond ik als kind ook heel leuk. Classic.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De COR mods bepalen hun eigen regels en @:GGMM loopt er als een hondje erachter aan
Volgens mij gebruik je mimimimimimimi niet goed. Maar ik vind dat ook lastig.quote:
Sowieso fantasy in het Engels lezen, in het Nederlands klinkt dat te droog.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral heel veel van Terry Pratchett, al is dat een soort bizarre combi tussen fantasy en humor.
Ik deed toen (een blauwe maandag) tweetalig vwo en je moet eigenlijk die boeken wel in het Engels lezen om de scherpe humor mee te krijgen. Al heb ik een keer een vertaling gelezen later en dat was lang niet zo slecht als ik dacht.
Mijn punt was ook meer dat je met het lezen je eigen fantasie een beetje de vrije loop kan geven. Daarom heb ik me nooit echt gewaagd aan films.
Nee, maar bij jou vermeld ik dat omdat ik het idee heb dat jij slim genoeg bent om het te leren.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je mimimimimimimi niet goed. Maar ik vind dat ook lastig.
@:ggmm @:solovski (of hoe heet die gast). Kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |