Ik ben nooit dronken op FOK!.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, op discord of via dm
Je zal wel weer dronken geweest zijn
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
Wie weet komt De Mod Die Niet Genoemd Mag Worden nu ook na deze TT
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Nu ik Caland z'n UI zie bedenk ik me dat ik nog moet douchen.
Tot zo
Ranzige bigquote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Tot zo
Jij maakt debielen modquote:Op woensdag 29 april 2020 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik deze TT bedacht dacht ik wel dat er een hoop debielen op af zouden komen
quote:
Smerige big.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef GGMM het volgende:
Tot zo
Wat mijn goede vriend @Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mijn goede vriend @:Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.
René is toch douchen. Daar moet ie schijnbaar aan herinnerd worden. Hoogstwaarschijnlijk door thuiszorg voor geestelijk beperkten.
Een hoop goede grappen in 1 post.
Je hoerenmoeder miemiemiemiequote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mijn goede vriend @:Tjacka netjes probeert te verwoorden is dat je moet opkankeren.
René is toch douchen. Daar moet ie schijnbaar aan herinnerd worden. Hoogstwaarschijnlijk door thuiszorg voor geestelijk beperkten.
Maatquote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op woensdag 29 april 2020 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is @Jojoortje er nu waardoor we allemaal weer wat op onze woorden letten.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat met kanker schelden erg laag.
@kutCoco.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig is @:Jojoortje er nu waardoor we allemaal weer wat op onze woorden letten.
Hoewel, die ging laatst een partij tekeer tegen user @:Coco
Die komen niet binnen via een mentionquote:Op woensdag 29 april 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens een TR van @:lenny_leonard
Netjes
HOE MOET IK DAT NOU WETEN SKKLTJEquote:Op woensdag 29 april 2020 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen niet binnen via een mention
Dus waar slaat dit op?
Blaas maar uit, hij is alweer vrij.quote:
geloof het pas als ik hem hier ziequote:Op woensdag 29 april 2020 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Blaas maar uit, hij is alweer vrij.
Als je weet dat je dat niet kan weten is het héél raar om zomaar iets aan te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |