abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192766448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:19 schreef JFlip het volgende:
En leuk dat dan de horeca weer open is, als mensen doorkrijgen welk risico ze lopen, blijven ze ook gewoon thuis.
Precies, dus scenario alle remmen los is irreëel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 23 april 2020 @ 13:30:26 #206
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_192766465
https://www.reddit.com/r/(...)_predict_inhospital/

Op basis van D-Dimeer waardes bepalen of het zin heeft om iemand naar de ic te brengen.
pi_192766468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:19 schreef JFlip het volgende:
Ik snap dat je perspectief wil,. Dat wil ik ook. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat het mogelijk is om perspectief te vragen van de politiek. We werken niet naar een bepaalde datum toe, of naar een bepaald aantal besmettingen/aantal vrije IC bedden. We hebben te maken met een virus waarvan je totaal niet weet welk gedrag het gaat vertonen en waarvan je niet weet wat de gevolgen zijn als je maatregelen loslaat.
Dat is ultiem conservatief voor de mogelijke triage gevallen rekenen. Maar totaal destructief voor de economie.

Die verhouding is scheef, je kan hier meer risico nemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192766470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Met hooikoortsklachten zul je wss al 2 covid-19 klachten hebben...

Loopneus en niezen en rode oogjes. 3 stuks hoppp.
Loopneus komt zelden voor. Niezen en rode ogen zijn helemaal geen coronaklachten.

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192766477
Wat ik niet snap is waarom de scholen pas 11 mei open gaan, ten eerste is dat nog bijna 3 weken (vanaf afgelopen dinsdag) en daarnaast weet je de beoogde week later nog helemaal niks. Dus je zou nu kunnen zeggen als het aantal IC opnames op 18 mei onder de 500 is, dan zijn dit de nieuwe stappen.

Daar gaan die scholen niks aan bijdragen dat komt pas op zijn vroegst eind mei.

Doe die scholen dan na koningsdag open en fuck de meivakantie. Dan heb je tenmindste data op 18mei.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_192766488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, dan krijg je 'bronnetje?' naar je hoofd terwijl die vragers weten dat die cijfers pas veel later komen.

Het is een feit dat een economische achteruitgang voor enorme stress, verloren levensjaren en stijging in zelfdodingen tot gevolg heeft.

Gezondheidseconomen houden hun kop wel op nationale TV want ze worden totaal verketterd als ze concrete levens op het spel willen zetten.
Alsof je met concrete getallen zou kunnen komen ook echt, maar er is echt genoeg wetenschap gedreven over economie en gezondheid.
pi_192766490
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja hier ben ik ook wel voor willen we meer of minder virus, minder minder minder.. :D wie regelt het even?
Even los hiervan: er wordt gezegd dat een virus niet leeft. Wat wordt er dan bedoeld met dat het kan "overleven" op bepaalde oppervlakken gedurende bepaalde tijd? Wat gebeurt er dan na die tijd met die virusdeeltjes, als het alleen maar daarop gezeten heeft?
pi_192766495
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Valt me nog mee dat de verbodsfetisjisten niet al lang hebben geroepen:
'verbiedt het virus!!!'
Eigenlijk komt het daar wel op neer, als je de maatregelen ziet. Elk risico lijkt te willen worden uitgesloten, niet dat het verder helpt trouwens. Zelfs de webbrowser is volgepropt met anti-virus meldingen. _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Jed1Gam op 23-04-2020 13:37:27 ]
  donderdag 23 april 2020 @ 13:32:27 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_192766500
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:

Economie is niet mijn vakgebied maar wat ik vooral zie hoe klote ons economisch systeem in elkaar zit als het niet eens een paar weken op een lager pitje kan staan. De economie is een soort rijden de fiets die omvalt als er niet genoeg snelheid is. Misschien wordt het eens tijd om aan een standaard te denken zodat hij ook een tijdje stil kan staan.
Het voordeel is wel dat de economie flexibel is. Hoe langer deze situatie voortduurt, hoe meer ondernemingen hun werkwijze erop zullen aanpassen. In elke nieuwe werkelijkheid is een goed draaiende economie mogelijk.
pi_192766517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:26 schreef Kyran het volgende:
Dat Telegraaf een kut bron is lijkt mij wel duidelijk, maar met twee klikken kan je het berichtje op CNN ook vinden.
[..]

Nu dus 7x zoveel.

Zelfs als je het sterk naar boven af weet te ronden kom je maar op 14 patiënten per maand uit. Natuurlijk is dat niet veel op het grote geheel van tienduizenden besmettingen in New York, maar een stijging van 700% is toch redelijk significant te noemen. Dit is dan nog maar bij één "service".

Dat mensen / Telegraaf dat compleet uit verband rukt is weer wat anders.
Dus de laatste 2 weken heeft hij 5 patienten gehad wat hij vergelijkt met een gemiddelde over de laatste 12 maanden van 0.73 patienten per 2 weken...

Nou, dat zegt wat zeg... laat hij die laatste 2 weken dan op zijn minst nog vergelijken met de piek in de vorige 12 maanden ipv het gemiddelde.
pi_192766520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Loopneus komt zelden voor. Niezen en rode ogen zijn helemaal geen coronaklachten.

[ afbeelding ]
lijkt heel erg op de griep, zo te zien.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192766522
quote:
Economie is niet mijn vakgebied maar wat ik vooral zie hoe klote ons economisch systeem in elkaar zit als het niet eens een paar weken op een lager pitje kan staan. De economie is een soort rijdende fiets die omvalt als er niet genoeg snelheid is. Misschien wordt het eens tijd om aan een standaard te denken zodat hij ook een tijdje stil kan staan.
Het is gebouwd op groei. Als er niet gegroeid wordt stort het in.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192766524
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit is niet te onderbouwen, de uitkomst van "het andere alternatief" is niet eenduidig.
Die is prima te onderbouwen, maar voorspellingen zijn inschattingen en in die zin geen "feiten" maar echt we praten over orde van groottes die wel heel erg in het nadeel van de economie spreken.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:34:19 #218
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766528
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:31 schreef danos het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de scholen pas 11 mei open gaan, ten eerste is dat nog bijna 3 weken (vanaf afgelopen dinsdag) en daarnaast weet je de beoogde week later nog helemaal niks. Dus je zou nu kunnen zeggen als het aantal IC opnames op 18 mei onder de 500 is, dan zijn dit de nieuwe stappen.

Doe die scholen dan na koningsdag open en fuck de meivakantie. Dan heb je tenmindste data op 18mei.
hehe ik hoor best wel wat mensen klagen dat hun meivakantie nu ook al naar de kloten is omdat ze juist moeten omschakelen van thuis scholen naar weer op school lesgeven, voor de leraren is het direct na de meivakantie open doen al een soort "fuck je meivakantie" regel van de regering.

Sowieso zijn de periodes nu zo ingesteld dat men net begint te wennen aan online lesgeven en dan moet je weer terugschakelen naar een "half-lesrooster" als men daar aan gewend is gaan we weer iets anders verzinnen. Wmb hadden ze de scholen gewoon dicht moeten laten en mensen laten wennen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_192766534
Ik heb gehoord dat er gewerkt wordt aan een plan waar iedereen ipv vakantiegeld, KLM bonnen krijgt ;)
pi_192766537
quote:
16s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Klopt. Alleen kortademigheid is een duidelijk teken. Daar is dan ook veel beleid op gericht in het begin.

Gelukkig is het reguliere griepseizoen over en pik je de corona er zo tussenuit lijkt me.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:35:29 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:31 schreef Modus het volgende:

[..]

Even los hiervan: er wordt gezegd dat een virus niet leeft. Wat wordt er dan bedoeld met dat het kan "overleven" op bepaalde oppervlakken gedurende bepaalde tijd? Wat gebeurt er dan na die tijd met die virusdeeltjes, als het alleen maar daarop gezeten heeft?
Een virus leeft inderdaad niet. Met overleven bedoelen we dan intact/virulent blijven. Als je een tijdje wacht of er staat wat zon/zeep oid op dan wordt het virus inactief en kan het niet meer infecteren.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:35:38 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192766542
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:34 schreef danos het volgende:
Ik heb gehoord dat er gewerkt wordt aan een plan waar iedereen ipv vakantiegeld, KLM bonnen krijgt ;)
BA Baracus does not approve :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2020 @ 13:35:42 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192766544
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

hehe ik hoor best wel wat mensen klagen dat hun meivakantie nu ook al naar de kloten is omdat ze juist moeten omschakelen van thuis scholen naar weer op school lesgeven, voor de leraren is het direct na de meivakantie open doen al een soort "fuck je meivakantie" regel van de regering.

Sowieso zijn de periodes nu zo ingesteld dat men net begint te wennen aan online lesgeven en dan moet je weer terugschakelen naar een "half-lesrooster" als men daar aan gewend is gaan we weer iets anders verzinnen. Wmb hadden ze de scholen gewoon dicht moeten laten en mensen laten wennen.
Het is het allemaal net niet nu nee.

Kan je beter nog even twee weken wachten op resultaten van het onderzoek en nog minder druk op de IC's en dan de scholen volledig opengooien, zonder halfje hier halfje daar.
pi_192766548
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nogmaals: beter lezen. Ik zeg toch helemaal nergens dat het geen serieus virus is. Ja, er zijn ook jonge mensen die geraakt worden. Haalt nog steeds niet weg dat het vooral de risico groepen en ouderen treft.
Ik kreeg die indruk een beetje, vandaar mijn reactie.

Bedankt voor je verheldering.
pi_192766550
quote:

Maakt het voor de regering wel makkelijker om dan mid mei wéér te verlengen met de redenatie dat de nummers van de scholen nog niet bekend zijn. Hoppa, weer een maandje erbij ;)
  donderdag 23 april 2020 @ 13:36:21 #226
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192766554
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:34 schreef danos het volgende:
Lekker nuttig als die tot volgend jaar ergensniet meer vliegen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192766558
quote:

[..]

De basischolen is toch onder groep 6 toch geen online gebeuren, of wel?
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:37:33 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:36 schreef danos het volgende:

[..]

De basischolen is toch onder groep 6 toch geen online gebeuren, of wel?
Volgensmij wel hoor :Y Al zal het wel per school verschillen.
pi_192766584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:26 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Geweldige zo'n extra jaar als deze. :7
Liever een korter en mooi leven, in vrijheid en blijheid, dan als een pauper 100 jaar worden achter de geraniums.
Niet elke recessie gaat gepaard met binnen zitten natuurlijk.

Maar het argument dat een recessie ook levens kost kan dan de prullenbak in, aangezien de levensverwachting omhoog gaat dan. :')
pi_192766587
quote:
Economie is niet mijn vakgebied maar wat ik vooral zie hoe klote ons economisch systeem in elkaar zit als het niet eens een paar weken op een lager pitje kan staan. De economie is een soort rijdende fiets die omvalt als er niet genoeg snelheid is. Misschien wordt het eens tijd om aan een standaard te denken zodat hij ook een tijdje stil kan staan.
Communisme ;) :7
Overheid interventie die alle betalingen voor kapitaal en tijd stilleggen. Dus rente, huur, etc. Exclusief bijbehorend onderhoud / servicekosten etc.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:39:23 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het is gebouwd op groei. Als er niet gegroeid wordt stort het in.
Dat heb ik nog nooit begrepen ik ken ook geen enkel ander systeem dat continu kan groeien, trouwens dat kan de economie ook niet die stort ook regelmatig in.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:40:34 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_192766617
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit begrepen ik ken ook geen enkel ander systeem dat continu kan groeien, trouwens dat kan de economie ook niet die stort ook regelmatig in.
Technologische vooruitgang zorgt voor groei.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_192766631
quote:

:7 Eensch
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:41:31 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:40 schreef speknek het volgende:

[..]

Technologische vooruitgang zorgt voor groei.
Ook technologie gaat best wel regelmatig achteruit...
pi_192766638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is ultiem conservatief voor de mogelijke triage gevallen rekenen. Maar totaal destructief voor de economie.

Die verhouding is scheef, je kan hier meer risico nemen.
En wat nou als dat "meer risico nemen" verkeerd uitpakt? Waarom wordt telkens dat gegevens genegeerd? Waarom wordt bij iedere voorgestelde versoepeling van de maatregelen voorbij gegaan aan het gedrag van mensen?

Klein voorbeeld: Regering besluit ter versoepeling restaurants open te laten gaan, maar dan met 1/4 van hun capaiteit. Stel dat dat dit weekend in gaat. Iedereen is het thuis zitten zat en gaat massaal de stad in. Meer contact tussen mensen = grotere kans op besmettingen = toename van het aantal ziekenhuisopnames = toename mensen op de IC...

Het is geen kraantje wat je exact op een bepaald niveau kan openen he..Je zult uiterst voorzichtig moeten zijn, omdat je geen idee hebt van de gevolgen.
pi_192766640
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Een virus leeft inderdaad niet. Met overleven bedoelen we dan intact/virulent blijven. Als je een tijdje wacht of er staat wat zon/zeep oid op dan wordt het virus inactief en kan het niet meer infecteren.
Duidelijk. Wat is dan precies dat inactief zijn? Zo'n deeltje kan dan nooit meer actief worden?

Dus eigenlijk toch een soort leven, alleen dan zonder het voortplanten dat we bij leven vinden horen?
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:42:29 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Duidelijk. Wat is dan precies dat inactief zijn? Zo'n deeltje kan dan nooit meer actief worden?

Dus eigenlijk toch een soort leven, alleen dan zonder het voortplanten dat we bij leven vinden horen?
ja inactief is stuk, kapot kan niet meer heel worden.

En niet een soort van leven want zonder gastheer blijft 1 virus deeltje 1 virus deeltje. Het zal nooit meer worden zonder gastheer. Dat is het verschil het heeft niet alle machinerie aan boord om zichzelf te vermeerderen.
pi_192766657
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De natuur, leven.
pi_192766662
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:32 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het voordeel is wel dat de economie flexibel is. Hoe langer deze situatie voortduurt, hoe meer ondernemingen hun werkwijze erop zullen aanpassen. In elke nieuwe werkelijkheid is een goed draaiende economie mogelijk.
Die nieuwe werkelijkheid is helemaal niks als dat 1.5 meter inhoudt.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:43:42 #240
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192766680
quote:
16s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:33 schreef Apotheose het volgende:

[..]

sssst het is geen griep :7
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192766689
quote:
Wmb hadden ze de scholen gewoon dicht moeten laten en mensen laten wennen.
Er zijn voor die kinderen grote nadelen, voor ouders zelf grote nadelen... Oneens dus, keihard, scholen hadden nooit gesloten moeten worden.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:44:24 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192766692
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

De natuur, leven.
Die reguleren juist groei heel erg. Sterker nog deregulatie van groei is bijvoorbeeld kanker..

ook populaties blijven niet continu groeien maar stabiliseren juist, en lopen eerder op behoud van omvang dan op groei.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:44:27 #243
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192766694
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

BA Baracus does not approve :{w
Deze approves wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192766696
Zijn er eigenlijk deze winter nog mensen doodgegaan aan griep, of worden die nu op de hoop corona gegooid?

Serieuze vraag.
pi_192766703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

sssst het is geen griep :7
:D
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 23 april 2020 @ 13:45:02 #246
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192766704
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:44 schreef Jed1Gam het volgende:
Zijn er eigenlijk deze winter nog mensen doodgegaan aan griep, of worden die nu op de hoop corona gegooid?

Serieuze vraag.
Iedereen is een corona dode nu
  donderdag 23 april 2020 @ 13:45:24 #247
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192766712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:44 schreef Apotheose het volgende:

[..]

:D
ja je moet het niet onderschaten :{w
pi_192766727
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja inactief is stuk, kapot kan niet meer heel worden.

En niet een soort van leven want zonder gastheer blijft 1 virus deeltje 1 virus deeltje. Het zal nooit meer worden zonder gastheer. Dat is het verschil het heeft niet alle machinerie aan boord om zichzelf te vermeerderen.

Duidelijk, thanks.
pi_192766759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:16 schreef Red_85 het volgende:

We schijnen er 23.000 te hebben voorkomen nu, volgens van dissel gisteren in de technische briefing.
Welke berekening heeft hij hier op losgelaten, heb jij een idee?

IMO is dit gewoon stemmingmakerij van v Dissel.
  donderdag 23 april 2020 @ 13:49:41 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192766775
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:45 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Iedereen is een corona dode nu
ho ho, ik niet :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192766776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:48 schreef Za het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ipv afvlakking het exponentieel door te trekken.
pi_192766797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:41 schreef JFlip het volgende:

[..]

En wat nou als dat "meer risico nemen" verkeerd uitpakt? Waarom wordt telkens dat gegevens genegeerd? Waarom wordt bij iedere voorgestelde versoepeling van de maatregelen voorbij gegaan aan het gedrag van mensen?

Klein voorbeeld: Regering besluit ter versoepeling restaurants open te laten gaan, maar dan met 1/4 van hun capaiteit. Stel dat dat dit weekend in gaat. Iedereen is het thuis zitten zat en gaat massaal de stad in. Meer contact tussen mensen = grotere kans op besmettingen = toename van het aantal ziekenhuisopnames = toename mensen op de IC...

Het is geen kraantje wat je exact op een bepaald niveau kan openen he..Je zult uiterst voorzichtig moeten zijn, omdat je geen idee hebt van de gevolgen.
Daar wordt niet aan voorbij gegaan, jij denkt "misschien pakt het verkeerd uit! Laten we dat risico niet nemen!" Ik denk: Grote kans dat het niet verkeerd uitpakt dus nu conservatief zijn weegt niet op voor de schade die het doet.

Geen idee van de gevolgen valt echt reuze mee, zonder al die extreme maatregelen hebben we al 95% van de besmettingen ingedamd.
pi_192766798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ipv afvlakking het exponentieel door te trekken.
Net als die grafiek met de rode curve die maximaal uit beeld loopt.
Ik dacht dat het een meme was, blijkt het echt op de website van de RIVM te staan. _O-

Ze zijn wel goed in veren in hun eigen * te steken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2020 @ 13:51:51 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192766817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:48 schreef Za het volgende:

[..]

Niks met stemmingsmakerij te maken, maar gewoon een simpel rekensommetje m.b.t. exponentiële groei.
pi_192766822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

2/20 wat?
Twee collega's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')