Enige wat ik me voor kan stellen, is dat de KNVB een voorkeur had voor geen promotie/degradatie, tenzij meer dan de helft anders zou stemmen. Uiteindelijk waren "maar" 16 van de 34 clubs voor promotie/degradatie, niet meer dan de helft dus...quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wat had die stemming dan voor nut, knvb goden.
Paul vs LennyGod.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Maastoren het volgende:
FC Utrecht spant een rechtszaak aan tegen de KNVB omdat de bond het ticket voor de voorronde Europa League aan Willem II toekent.
There we go. Ik kan mij voorstellen dat er vanuit de eerste divisie nu ook een en ander gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Maastoren het volgende:
FC Utrecht spant een rechtszaak aan tegen de KNVB omdat de bond het ticket voor de voorronde Europa League aan Willem II toekent.
Misschien even erbij vermelden alvorens je een stemming uitschrijft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige wat ik me voor kan stellen, is dat de KNVB een voorkeur had voor geen promotie/degradatie, tenzij meer dan de helft anders zou stemmen. Uiteindelijk waren "maar" 16 van de 34 clubs voor promotie/degradatie, niet meer dan de helft dus...
Maar dit is vrij kansloos uiteindelijk uiteraard.
Perse.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef trein2000 het volgende:
Waar zijn al die roeptoeters nu die riepen dat P/D en Europees perse aan elkaar gekoppeld moest zijn?
Oh ja, dat betekent weer nieuwe Yannick tweets.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:08 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat het lelijke klote de graafschap niet promoveert.
https://www.nu.nl/sport/6(...)zoen.html?redirect=1quote:De KNVB heeft het juiste besluit genomen door geen promotie/degradatie te laten plaatsvinden tussen de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie, waardoor ADO en RKC zich handhaven en Cambuur en De Graafschap promotie mislopen.
Eens
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:11 schreef PSVCL het volgende:
Seizoen nietig verklaren,de stand van vorig seizoen aanhouden..PSV naar de vCL
Dit kan niet volgens de UEFA toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:11 schreef PSVCL het volgende:
Seizoen nietig verklaren,de stand van vorig seizoen aanhouden..PSV naar de vCL
Eens hoor, probeerde iets van de beslissing te snappen, maar dat ze er zelf een puinhoop van maken op deze manier, is wel een feit jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien even erbij vermelden alvorens je een stemming uitschrijft.
quote:NOS: 'Ajax niet uitgeroepen tot landskampioen'
Ajax wordt niet uitgeroepen tot landskampioen, zo heeft het bestuur betaald voetbal van de KNVB besloten. Dat meldt de NOS. De Amsterdammers plaatsen zich wel als nummer één van de competitie voor de Champions League. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus kan de competitie dit seizoen niet worden afgemaakt. Ajax heeft evenveel punten als AZ, maar wel een beter doelsaldo
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
@:haags_kwartiertje
Alleen als je de blanco stemmen daar ook bij telt dan.. of de stemming is niet goed gelekt naar de mediaquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:15 schreef trein2000 het volgende:
Volgens de televaag was een meerderheid voor geen degradatie...
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen als je de blanco stemmen daar ook bij telt dan.. of de stemming is niet goed gelekt naar de media
Ik zou blanco gewoon als ongeldig beschouwen.quote:Zestien clubs waren voor het in de Eredivisie behouden van beide clubs, negen clubs stemden voor degradatie en negen clubs onthielden zich van stemming.
quote:Volgens Voetbal International heeft het bestuur betaald voetbal van de KNVB de Europese tickets definitief verdeeld. Dat ziet er volgens het weekblad zo uit:
Champions League: Ajax
Champions League: AZ
Europa League: Feyenoord
Europa League: PSV
Europa League: Willem II
FC Utrecht, de nummer zes van de competitie en bekerfinalist, zou naast Europees voetbal grijpen.
Die hebben ze al met 0-1 verlorenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat als Utrecht dan de bekerfinale wint, wanneer deze ook maar gespeeld gaat worden?
Die finale gaat nooit gespeeld worden. Dit is ook al wel een voorschot op de bekerfinale. De regels schrijven voor dat Feyenoord de beker wint. Uitspelende club.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wat als Utrecht dan de bekerfinale wint, wanneer deze ook maar gespeeld gaat worden?
quote:Voor het eerst geen kampioen in Eredivisie
Het zou voor het eerst in het 64-jarige bestaan van de Eredivisie zijn dat er geen kampioen wordt uitgeroepen. De laatste keer dat er op het hoogste voetbalniveau geen kampioen was, was in de Tweede Wereldoorlog, in 1945. De Eredivisie zou pas elf jaar later worden opgericht.
Next Sunday, Hans.twitter:jdnijland twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:09:29Onbegrijpelijk dat je promotie/ degradatie bij clubs in stemming brengt. Voor nu en in de toekomst zal dit onderling tot nog meer verdeeldheid zorgen. Heb te doen met Cambuur en De Graafschap. reageer retweet
Let me know if you need a parking place here at the stadion.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:24 schreef Zipportal het volgende:
Next Sunday, Hans.twitter:jdnijland twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:09:29Onbegrijpelijk dat je promotie/ degradatie bij clubs in stemming brengt. Voor nu en in de toekomst zal dit onderling tot nog meer verdeeldheid zorgen. Heb te doen met Cambuur en De Graafschap. reageer retweet
Dit is mooi man, genieten toch machtig mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:28 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tzettende-poppenkast
MOGELIJK RECHTSZAAK GENOT
Moeten ze komen dan. Flikkersquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Maastoren het volgende:
Gefeliciteerd vriend, met dit meer dan verdiende Europese ticket voor Willem IIquote:
RKC was echt kansloos geweest. ADO ook overigens.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Rechtszaken waren er toch wel gekomen, van Utrecht of Willem II en van Cambuur/Graafschap of RKC/ADO
Bedankt maatquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend, met dit meer dan verdiende Europese ticket voor Willem II
@Paulquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ook echt kansloos die rechtzaak van Utrecht. Rukkers
Dit vind ik het allerleukste van alles.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
JA WAT IK BN ECHT BOOS HOOR HOOR JE ME? FC UTRECHT GAAT EEN RECHTSZAAK BEGINNEN EN WIJ WINNEN! WIJ HOREN EUROP A IN TE GAANquote:
Tja, blijft een lastige als je de huidige stand gebruikt, terwijl clubs niet hetzelfde aantal wedstrijden hebben gespeeld.. Utrecht en Willem II hebben evenveel verliespunten, waarbij Utrecht een beter doelsaldo heeft..quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
die ene voorronde maakt toch ook niet uitquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
JA WAT IK BN ECHT BOOS HOOR HOOR JE ME? FC UTRECHT GAAT EEN RECHTSZAAK BEGINNEN EN WIJ WINNEN! WIJ HOREN EUROP A IN TE GAAN
Kom 1 op 1 dan, flikkerquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
JA WAT IK BN ECHT BOOS HOOR HOOR JE ME? FC UTRECHT GAAT EEN RECHTSZAAK BEGINNEN EN WIJ WINNEN! WIJ HOREN EUROP A IN TE GAAN
quote:'Solidariteitsfonds voor gedupeerde clubs'
Volgens Keje Molenaar, bestuurslid van FC Volendam, gaat de KNVB een solidariteitsfonds opzetten, waar de gedupeerde clubs een bedrag uit kunnen krijgen om de geleden schade te compenseren. Door het KNVB-besluit lopen SC Cambuur en De Graafschap promotie naar de Eredivisie mis, speelt FC Utrecht geen Europees voetbal en verliest de periodetitel van NAC Breda en FC Volendam zijn waarde. "Eric Gudde heeft bevestigd dat er een pot komt waar ook NAC en Volendam door gecompenseerd gaat worden. Een solidariteitspunt waar ploegen die iets hadden kunnen halen een bedrag uit gaan krijgen."
HAHAHAHAHAHAHA lekker voor je, Paulquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Gemiddelde punten per wedstrijd. Net als UEFA adviseert. Of die ronde ongeldig. Whatever. Voor Utrecht wordt het hem niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, blijft een lastige als je de huidige stand gebruikt, terwijl clubs niet hetzelfde aantal wedstrijden hebben gespeeld.. Utrecht en Willem II hebben evenveel verliespunten, waarbij Utrecht een beter doelsaldo heeft..
Maar dit gaat ze vast niet winnen.
Weer lekker verliezen van een amateurclub . Hopelijk is de volgende stap een jaar of 10 uitsluiten van Europa.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Alleen voor wat betreft de beker. Ik moet nog zien dat ze van Ajax zouden winnen en Willem 2 zouden passeren. Willem 2 verdiend het overigens ook gezien hun seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:31 schreef Zeroku het volgende:
Ja Utrecht is als bekerfinalist en als zesde plek wel echt flink genaaid ja.
Jammer joh.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
zou het niet weten maar
Volgens mij heeft de knvb de europese tickets al verdeeld
Nou vorige keer waren we best goedquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
die ene voorronde maakt toch ook niet uit
Het is dan ook een kansloze club.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op grond waarvan? Een club die 2 keer van RKC verliest en door semiprofs uit Bosnië uitgeschakeld word verdiend niets.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Nu dat PEC erin blijft, gaat dat kunstgras er wel uit volgend seizoen. GENOT.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
PEC loopt ook Europees voetbal mis. Ik mag aannemen dat die ook gecompenseerd worden.
Omdat we van ajax wonnen en dat laat zien dat we ook europa waard zijn heequote:
Dat deed Willem II ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat we van ajax wonnen en dat laat zien dat we ook europa waard zijn hee
Ziedend @maxi-musquote:Cambuur-trainer De Jong: 'Grootste schande uit de Nederlandse sport ooit'
Bij SC Cambuur is vol ontzetting gereageerd op het besluit van de KNVB om geen degradatie en promotie door te voeren, nu de competities zijn afgebroken vanwege de coronacrisis. "Dit voelt als de grootste schande uit de Nederlandse sport ooit", zegt trainer Henk de Jong.
"Ik ga altijd uit van eerlijkheid, van mensen die goed besturen. Maar wat hier gebeurd is, is sport-onwaardig", aldus De Jong.
Of dat alles is machtig mooi is .quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft iemand Henk de Jong al verteld dat het maar een spelletje is
hij heeft wel een beetje gelijk, nu is de KNVB in een spagaat gegaan, bovenin deze competitie stand en onderin ongeldig, dat slaat nergens op verklaar dan de hele competitie ongeldigquote:
hebben ze toch ook gedaan? Er is toch ook geen kampioen uitgeroepen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft wel een beetje gelijk, nu is de KNVB in een spagaat gegaan, bovenin deze competitie stand en onderin ongeldig, dat slaat nergens op verklaar dan de hele competitie ongeldig
Jodenbondquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:51 schreef butz0rs het volgende:
Dus 16 voor promotie en degradatie en 9 tegen? Raar dat de KNVB dan toch kiest om het niet te doen.
nee joh, dit is toch veel leukerquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef Evertjan het volgende:
Eigenlijk zouden al die trainers en bestuurders die nu in het nieuws gaan lopen schreeuwen beter er een nachtje over kunnen slapen. En pas morgen met een gepaste reactie komen ipv nu als een kip zonder kop allemaal onverstandige dingen gaan roepen in de media
quote:FC Utrecht gaat 'alle advocaten die er zijn' inschakelen
Frans van Seumeren, grootaandeelhouder van FC Utrecht, gaat "alle advocaten die er zijn" inschakelen om het KNVB-besluit de bekerfinale te schrappen en de Domstedelingen geen Europese ticket aan te wijzen aan te vechten. Dat zegt de markante inwoner van De Meern tegen RTV Utrecht. Of FC Utrecht naar de rechter stapt, vermeldt de regionale zender niet. FC Utrecht, bekerfinalist en nummer zes van de Eredivisie, is een van de zwaarst gedupeerde clubs in de Eredivisie.
maar wel de stand gehanteerd, had dat dan ook niet gedaan dan komt het wat beter overquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hebben ze toch ook gedaan? Er is toch ook geen kampioen uitgeroepen?
Want ze staan 2e en krijgen wat ze daar recht op hebben ?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
Arme AZ, zouden die zich niet genaaid voelen?
CL of voorronde maakt nog een verschil lijkt mijquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:56 schreef Enawh het volgende:
[..]
Want ze staan 2e en krijgen wat ze daar recht op hebben ?
wat had jij dan gewild? Er mag niet meer gespeeld wordenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
CL of voorronde maakt nog een verschil lijkt mij
Er gaan elk jaar tienduizenden mensen dood in Europa.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:58 schreef Evertjan het volgende:
Weten al die voetbalmensjes dan niet dat er tienduizenden doden in heel Europa zijn vanwege een virus?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Er gaan elk jaar tienduizenden mensen dood in Europa.
De nummer twee gaat de voorronde in he. Dus gewoon de ranglijst gevolgd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
CL of voorronde maakt nog een verschil lijkt mij
Idd, al dat gedoe om er tegen een middelmatige Oekrainse of Bulgaarse ploeg al na 2 wedstrijden eruit te liggenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 18:11:36Als de @KNVB wel naar #Overmars #AZ en #PSV had geluisterd en op 1 april stekker uit @eredivisie had getrokken, was er meer tijd geweest om fatsoenlijke oplossing te vinden. Dan had er wel een financieel plan kunnen liggen en had niet alleen naar #Ajax te hoeven worden gestaard. reageer retweet
@Zipportaltwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 23-04-2020 om 14:06:46Vrijdag 18.30 uur + 21.30 uur zitten @BasvVeenendaal @Yomuld @jackvangelder & @Jmvanhalst weer voor jullie klaar in Paniekvoetbal 💥
📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select
⁉ Vragen voor ons 'quarantaine-panel'? Stel ze in de comments 👇
#Paniekvoetbal #ZiggoSport https://t.co/53UYCLYO8v reageer retweet
Hij moet zijn theatrale smoel een keer houden. Verder wel heel zuur voor de desbetreffende clubs uiteraard.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Die reactie van Henk de Jong, mi gado. De grootste schande uit de Nederlandse sport ooit
Ik heb geen Ziggo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:16 schreef Slobeend het volgende:
@:zipportaltwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 23-04-2020 om 14:06:46Vrijdag 18.30 uur + 21.30 uur zitten @:BasvVeenendaal @:Yomuld @:jackvangelder & @:Jmvanhalst weer voor jullie klaar in Paniekvoetbal 💥
📺 Ziggo Sport (kanaal 14) & Select
⁉ Vragen voor ons 'quarantaine-panel'? Stel ze in de comments 👇
#Paniekvoetbal #ZiggoSport https://t.co/53UYCLYO8v reageer retweet
Wow, welkom terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet zijn theatrale smoel een keer houden. Verder wel heel zuur voor de desbetreffende clubs uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |