Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoals je eerder al kon lezen zei ik al dat het niet meer dan terecht was dat ADO zou degraderen.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:47:48Kogel door kerk: @ADODenHaag en @RKCWAALWIJK blijven in @eredivisie. Gerechtigheid reageer retweet
Ik zat naast hem bij een zaalvoetbaltoernooi afgelopen december.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik Glenn Bijl tegen in het stadspark in Grunn. Wil jij mij nu aanraken?
Suportertjes zullen hier ook niet zomaar mee akkoord gaan. (niet dat ze iets kunnen doen behalve heel boos doen)quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, de graafschap en SCC mogen mooi gecompenseerd worden door de KNVB dan.
Net was het nog een Neuzenbond.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fc Neuzenvreugd ook geen kampioen, mooi man.
Livstream fc afkicken, die bespreken heten bellen wat mensen uit de voetballerij.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:02 schreef mabo11 het volgende:
Is dit nog ergens live te volgen? Of kijken jullie ook op een liveblog zoals https://www.vi.nl/nieuws/(...)uur-en-de-graafschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |