Enige wat ik me voor kan stellen, is dat de KNVB een voorkeur had voor geen promotie/degradatie, tenzij meer dan de helft anders zou stemmen. Uiteindelijk waren "maar" 16 van de 34 clubs voor promotie/degradatie, niet meer dan de helft dus...quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wat had die stemming dan voor nut, knvb goden.
Paul vs LennyGod.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Maastoren het volgende:
FC Utrecht spant een rechtszaak aan tegen de KNVB omdat de bond het ticket voor de voorronde Europa League aan Willem II toekent.
There we go. Ik kan mij voorstellen dat er vanuit de eerste divisie nu ook een en ander gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Maastoren het volgende:
FC Utrecht spant een rechtszaak aan tegen de KNVB omdat de bond het ticket voor de voorronde Europa League aan Willem II toekent.
Misschien even erbij vermelden alvorens je een stemming uitschrijft.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Enige wat ik me voor kan stellen, is dat de KNVB een voorkeur had voor geen promotie/degradatie, tenzij meer dan de helft anders zou stemmen. Uiteindelijk waren "maar" 16 van de 34 clubs voor promotie/degradatie, niet meer dan de helft dus...
Maar dit is vrij kansloos uiteindelijk uiteraard.
Perse.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:05 schreef trein2000 het volgende:
Waar zijn al die roeptoeters nu die riepen dat P/D en Europees perse aan elkaar gekoppeld moest zijn?
Oh ja, dat betekent weer nieuwe Yannick tweets.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:08 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat het lelijke klote de graafschap niet promoveert.
https://www.nu.nl/sport/6(...)zoen.html?redirect=1quote:De KNVB heeft het juiste besluit genomen door geen promotie/degradatie te laten plaatsvinden tussen de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie, waardoor ADO en RKC zich handhaven en Cambuur en De Graafschap promotie mislopen.
Eens
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:11 schreef PSVCL het volgende:
Seizoen nietig verklaren,de stand van vorig seizoen aanhouden..PSV naar de vCL
Dit kan niet volgens de UEFA toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:11 schreef PSVCL het volgende:
Seizoen nietig verklaren,de stand van vorig seizoen aanhouden..PSV naar de vCL
Eens hoor, probeerde iets van de beslissing te snappen, maar dat ze er zelf een puinhoop van maken op deze manier, is wel een feit jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien even erbij vermelden alvorens je een stemming uitschrijft.
quote:NOS: 'Ajax niet uitgeroepen tot landskampioen'
Ajax wordt niet uitgeroepen tot landskampioen, zo heeft het bestuur betaald voetbal van de KNVB besloten. Dat meldt de NOS. De Amsterdammers plaatsen zich wel als nummer één van de competitie voor de Champions League. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus kan de competitie dit seizoen niet worden afgemaakt. Ajax heeft evenveel punten als AZ, maar wel een beter doelsaldo
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
@:haags_kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |