Echt hè! Zit ik al 2 weken te posten hier potdomme. Al die huillies die niet naar de kapper kunnen. Bel gewoon een thuiskapper!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat gewoon door iemand anders doen joh. Thuiskappertjes zat.
mensen hebben dat nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Nober het volgende:
Ja ga even alles individueel opnoemen voor ons domme landje.
Daar is het vaak 2 meter nog kutterquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 1.5 meter komt me echt de strot uit. Hanteren ze deze regel in het buitenland ook, of is het een Nederlands verzinsel?
Eens. Schijtregelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 1.5 meter komt me echt de strot uit. Hanteren ze deze regel in het buitenland ook, of is het een Nederlands verzinsel?
De goede ondernemers die overleven het wel. Degenen die het moeten hebben van 1 week schraal bier in plastic verkopen zullen het loodje wel leggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Geen vierdaagsefeesten
Rip horeca in Nijmegen
In het buitenland 1 meter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Get used to it. Pas als vaccin is blijft deze 1,5 meter samenleving. Kan nog maanden/jaren duren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
In Duitsland is het al een paar jaar armlengte.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Arme Bennoquote:
Nee. In Denemarken bijv. 2 meter.quote:
In de meeste gevallen kan dat wel in beperkte matequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoe denkt Rutte volgend jaar de zorg te betalen?
Dit wordt zo echt onmogelijk.
Je kan niet eens je oma bezoeken die op sterven ligt, wat een wereld.
Hier is het 2 meter in Zwitserland, je mag dan wel weer met 5 mensen samen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja denk heel veel weigering van opvolging regels komende 2 weken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
De samenscholing van jongeren zal wel sterker dan ooit worden. Je kan wel die regels op straat aanhouden, maar dan zeggen ze gewoon dat ze samen aan het sporten zijn.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoe denkt Rutte volgend jaar de zorg te betalen?
Dit wordt zo echt onmogelijk.
Je kan niet eens je oma bezoeken die op sterven ligt, wat een wereld.
Doe het voor elkaar!quote:
Dit valt niet te handhaven inderdaad. Al deden ze dat nu ook al niet (hier in Groningen tenminste)quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
De samenscholing van jongeren zal wel sterker dan ooit worden. Je kan wel die regels op straat aanhouden, maar dan zeggen ze gewoon dat ze samen aan het sporten zijn.
Als je sport moet je ook 1,5 meter afstand aanhouden? Of heb je het over hangjeugd van 12 jaar oud?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
Ik ben kwaadquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee
Ben woedend
Ok. Dank voor de info.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Want?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Nee.quote:
Op wat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
20 meiquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Geen datum voor die basisregels?
Ah, wel dus
Stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Leeftijdsdiscriminatie!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een bullshit, 18 jarigen kunnen dus bijna alles doen en 19 jarigen niet.
Hij beredeneerd ook weer enkel vanuit dat jongeren zelf minder kwetsbaar zijn maar niets over het risico dat zij op hun beurt kwetsbaren kunnen besmetten.
20 mei.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Geen datum voor die basisregels?
Ah, wel dus
Die gaat gewoon door.quote:
Nee, scholen gaan pas over 20 dagen open.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
Over 2-3 weken weer een piek in besmettingen door scholen open.
Ben je echt verbaasd? Ik snap niet dat ook maar iemand iets anders kon verwachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfuszooi man.
Nog een maand deze ellende.
Minimaal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfuszooi man.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Hadden het gewoon maandje moeten laten uitwaaien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfuszooi man.
Bij Feyenoord lopen ze hand in hand. Dat mogen ze nu ook niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef VacaLoca het volgende:
En hoezo is een sportwedstrijd zonder publiek nog een evenement?
Minimaal. De vorige pandemie duurde drie jaar. We zijn nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfuszooi man.
Dit.quote:
Kapsel maakt de manquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef DonDruiper het volgende:
Er staat wel iemand hè.
Uitstekende MP
Dan 2-3 weken daarnaquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, scholen gaan pas over 20 dagen open.
Wist het eigenlijk al, maar toch een teleurstellingquote:
Ach dat roepen de paniekzaaiers in dit topic al wekenquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je straatbeeld van afgelopen week ziet dan denk ik niet dat men zich na deze persco kan beheersen. Want iedereen weet wel iets beter dan het kabinet en gaat lekker eigen gang.
Inb4 nieuwe piek over 3 weken.
Ik had minder lang verwacht ja. Beter elke 2 weken opnieuw dan weer een maand wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben je echt verbaasd? Ik snap niet dat ook maar iemand iets anders kon verwachten.
Voetbalquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef Zorro het volgende:
In Duitsland gaan ze toch weer voetballen? Gewoon de eredivisie in Duitsland afmaken
Wil je zo graag je biertje drinken ja? naar de voetbal? Naar de bioscoop?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wist het eigenlijk al, maar toch een teleurstelling
Yup.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Minimaal. De vorige pandemie duurde drie jaar. We zijn nog lang niet klaar.
Het kabinet gaat zijn eigen gang, want het luistert alleen naar het rivm/omt ipv ook naar de economisten en psychologen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als je straatbeeld van afgelopen week ziet dan denk ik niet dat men zich na deze persco kan beheersen. Want iedereen weet wel iets beter dan het kabinet en gaat lekker eigen gang.
Inb4 nieuwe piek over 3 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |