Ja denk heel veel weigering van opvolging regels komende 2 weken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
De samenscholing van jongeren zal wel sterker dan ooit worden. Je kan wel die regels op straat aanhouden, maar dan zeggen ze gewoon dat ze samen aan het sporten zijn.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoe denkt Rutte volgend jaar de zorg te betalen?
Dit wordt zo echt onmogelijk.
Je kan niet eens je oma bezoeken die op sterven ligt, wat een wereld.
Doe het voor elkaar!quote:
Dit valt niet te handhaven inderdaad. Al deden ze dat nu ook al niet (hier in Groningen tenminste)quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
De samenscholing van jongeren zal wel sterker dan ooit worden. Je kan wel die regels op straat aanhouden, maar dan zeggen ze gewoon dat ze samen aan het sporten zijn.
Als je sport moet je ook 1,5 meter afstand aanhouden? Of heb je het over hangjeugd van 12 jaar oud?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef kilon het volgende:
Ik ben kwaadquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben er wel weer klaar mee
Ben woedend
Ok. Dank voor de info.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Want?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Nee.quote:
Op wat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
20 meiquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Geen datum voor die basisregels?
Ah, wel dus
Stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ben woedend
Leeftijdsdiscriminatie!!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:15 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een bullshit, 18 jarigen kunnen dus bijna alles doen en 19 jarigen niet.
Hij beredeneerd ook weer enkel vanuit dat jongeren zelf minder kwetsbaar zijn maar niets over het risico dat zij op hun beurt kwetsbaren kunnen besmetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |