Echt hè! Zit ik al 2 weken te posten hier potdomme. Al die huillies die niet naar de kapper kunnen. Bel gewoon een thuiskapper!!quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat gewoon door iemand anders doen joh. Thuiskappertjes zat.
mensen hebben dat nodig.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Nober het volgende:
Ja ga even alles individueel opnoemen voor ons domme landje.
Daar is het vaak 2 meter nog kutterquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 1.5 meter komt me echt de strot uit. Hanteren ze deze regel in het buitenland ook, of is het een Nederlands verzinsel?
Eens. Schijtregelquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 1.5 meter komt me echt de strot uit. Hanteren ze deze regel in het buitenland ook, of is het een Nederlands verzinsel?
De goede ondernemers die overleven het wel. Degenen die het moeten hebben van 1 week schraal bier in plastic verkopen zullen het loodje wel leggen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:10 schreef Caland het volgende:
Geen vierdaagsefeesten
Rip horeca in Nijmegen
In het buitenland 1 meter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Get used to it. Pas als vaccin is blijft deze 1,5 meter samenleving. Kan nog maanden/jaren duren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
In Duitsland is het al een paar jaar armlengte.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Arme Bennoquote:
Nee. In Denemarken bijv. 2 meter.quote:
In de meeste gevallen kan dat wel in beperkte matequote:Op dinsdag 21 april 2020 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Hoe denkt Rutte volgend jaar de zorg te betalen?
Dit wordt zo echt onmogelijk.
Je kan niet eens je oma bezoeken die op sterven ligt, wat een wereld.
Hier is het 2 meter in Zwitserland, je mag dan wel weer met 5 mensen samen komen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |