Dat is op zich niet ongunstig. Als je dat op een warme zomerdag doet dan komen daar veel te veel mensen tegelijk op af. Ook als ze niet allemaal een plek hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Tegen de tijd dat de terrassen open mogen is het alweer winter.
Terrassen kunnen nog wel goed worden ingericht met de 1,5 meter. En het is buiten.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Huisartsen in Nederland zijn veel te eigenwijs. Ze denken het altijd beter te weten. Je moet ze absoluut vertellen dat jij een vermoeden hebt over wat het kan zijn. Want dan maken ze er een missie van om je daar niet op te testen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelukkig maar, maar het is compleet achterlijk, ze doen ook totaal geen contact tracing meer want waarom zouden we naar het WHO luisteren.....
Wat een onzinquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Huisartsen in Nederland zijn veel te eigenwijs. Ze denken het altijd beter te weten. Je moet ze absoluut vertellen dat jij een vermoeden hebt over wat het kan zijn. Want dan maken ze er een missie van om je daar niet op te testen.
Klootzakken.
Scheelt wel een piek op de terrassen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
Scholen weer open dusquote:
ik kan vele voorbeelden opnoemen dat ze toch behoorlijk veel fouten maken......quote:
Nee, natuurlijk niet iedereen. Voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door. Er wordt nog steeds omzet gemaakt, mensen krijgen nog steeds hun salarissen betaald.quote:Op maandag 20 april 2020 16:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus iedereen moet gaan leven alsof ze op bijstandsniveau zitten, wat een onzin.
En ik dat ze uitstekend werk doenquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik kan vele voorbeelden opnoemen dat ze toch behoorlijk veel fouten maken......
prima tochquote:Op maandag 20 april 2020 16:11 schreef Gehrman het volgende:
daar hebben ze voor geleerd en zijn ze huisarts voor......en niet om zeer grote "fatale" fouten te makenquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik dat ze uitstekend werk doen
En nu?
Weer lekker rustig thuiswerkenquote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen. Zijn al die krijsende koters overdag tenminste uit gehoorbereik.
Denk dat ze jongeren bedoelen die naar de basisschool gaan.quote:Op maandag 20 april 2020 16:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik lees de laatste paar dagen wel meer over jongeren. Maar hoop dat dat betekend onder de 30
Wat heeft iedereen in dit topic toch met sportscholen?quote:
wat ben ik fucking blij dat ik er een knoopje in heb laten leggenquote:
Maar als mensen zich eerst vol vreten en daardoor in het ziekenhuis belanden door Corona, moeten we het land wel op slot gooien.quote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet iedereen. Voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door. Er wordt nog steeds omzet gemaakt, mensen krijgen nog steeds hun salarissen betaald.
Maar als door deze crisis je inkomen wegvalt, je geen buffer hebt om het even uit te zingen, geen andere manier weet te verzinnen om aan geld te komen, je uiteindelijk in de bijstand terecht komt en dan gaat klagen dat dit niet past bij je uitgavenpatroon... tsja, mensen hebben ook zelf verantwoordelijkheid voor hun situatie, he.
Bij mij (en ik denk bij meeste mensen) is het een soort van onderdeel geworden van dagelijks leven. Ik krijg er echt een goed gevoel van als ik regelmatig naar de sportschool ga. Ik kan het niet uitleggen. Bijna een verslaving. Het is dus meer dan alleen fit blijven.quote:Op maandag 20 april 2020 16:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen in dit topic toch met sportscholen?
Is het dan echt zo moeilijk om zonder versleten apparaten een beetje fit te blijven?
Het zijn vooral de buurtkinderen die hier gebruik aan het maken zijn van hun pas gekregen trampoline.quote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat ben ik fucking blij dat ik er een knoopje in heb laten leggen
beste keuze OOIT
sterkte !quote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn vooral de buurtkinderen die hier gebruik aan het maken zijn van hun pas gekregen trampoline.
Sporten an sich is een onderdeel geworden ja, maar niet het feitelijk naar een sportschool gaan. Veel van de dingen die je normaal in een sportschool doet kun je prima buiten (zeker met dit weer) en/of thuis.quote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Bij mij (en ik denk bij meeste mensen) is het een soort van onderdeel geworden van dagelijks leven. Ik krijg er echt een goed gevoel van als ik regelmatig naar de sportschool ga. Ik kan het niet uitleggen. Bijna een verslaving. Het is dus meer dan alleen fit blijven.
Misschien is het een beetje vergelijkbaar met 1 maand niet douchen. Daar zou je ook gek van worden toch?
Alleen basisscholen met een A/B-systeem.quote:
Maar je kunt toch sporten?quote:Op maandag 20 april 2020 16:20 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Bij mij (en ik denk bij meeste mensen) is het een soort van onderdeel geworden van dagelijks leven. Ik krijg er echt een goed gevoel van als ik regelmatig naar de sportschool ga. Ik kan het niet uitleggen. Bijna een verslaving. Het is dus meer dan alleen fit blijven.
Misschien is het een beetje vergelijkbaar met 1 maand niet douchen. Daar zou je ook gek van worden toch?
Wat een onzin, een crisis als deze gaat vele mensen raken, dit zijn zaken die je niet kan voorzien. Als je in de horeca werkt kun je echt niet zomaar opeens ergens anders aan de slag in deze tijd. En als het aan jou ligt duurt deze tijd nog tot eind 2021.quote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet iedereen. Voor de meeste mensen gaat het leven gewoon door. Er wordt nog steeds omzet gemaakt, mensen krijgen nog steeds hun salarissen betaald.
Maar als door deze crisis je inkomen wegvalt, je geen buffer hebt om het even uit te zingen, geen andere manier weet te verzinnen om aan geld te komen, je uiteindelijk in de bijstand terecht komt en dan gaat klagen dat dit niet past bij je uitgavenpatroon... tsja, mensen hebben ook zelf verantwoordelijkheid voor hun situatie, he.
Ik bedoel dus, zonder overige aandoeningen zoals overgewicht, diabetes etc etcquote:Op maandag 20 april 2020 15:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Geen medisch dossier als in geen bekende aandoening? Telt overgewicht daarin mee?
Dan nog zat mensen die nu met 30/40 doodgaan die anders in potentie nog 40 jaar kunnen leven zonder corona maar met de medische kwaal.
Ja sorry, maar tegen zoveel domheid kan ik echt niet op.quote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Grootste sport in Nederland.quote:Op maandag 20 april 2020 16:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen in dit topic toch met sportscholen?
Is het dan echt zo moeilijk om zonder versleten apparaten een beetje fit te blijven?
Kinderopvang weer openquote:
Dat het land op slot gaat, komt doordat dat virus zo hard om zich heen grijpt. Dat is nu eenmaal zo. Corona gaat niet weg als je je kop in het zand steekt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar als mensen zich eerst vol vreten en daardoor in het ziekenhuis belanden door Corona, moeten we het land wel op slot gooien.
Even deze simpele redenering volgend
Je kan wel proberen de gemiste dagen vanwege de Corona te ruilen.quote:Op maandag 20 april 2020 16:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Kinderopvang weer open![]()
Basisscholen zou ook fijn zijn, maar met het kinderdagverblijf zou ik heeeeel blij zijn (ook al gaat die kleine van mij maar 1 dag)
Wou het er nog bijzetten, maar ik dacht er zal vast wel een andere simpele ziel zijn die deze wil inkoppen..quote:
Hoho, net als dat je zei dat die anderen maar een buffer hadden moeten hebben, hadden die dikkies maar niet zo dik moeten zijn he?quote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het land op slot gaat, komt doordat dat virus zo hard om zich heen grijpt. Dat is nu eenmaal zo. Corona gaat niet weg als je je kop in het zand steekt.
Als je je kop goed in het zand steekt krijg je geen Corona!quote:Op maandag 20 april 2020 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het land op slot gaat, komt doordat dat virus zo hard om zich heen grijpt. Dat is nu eenmaal zo. Corona gaat niet weg als je je kop in het zand steekt.
Ik zeg niet dat mensen maar een buffer hadden moeten hebben, ik zeg dat als je geen buffer hebt, je ook niet moet klagen dat de bijstand niet genoeg is om je levensstandaard op peil te houden.quote:Op maandag 20 april 2020 16:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hoho, net als dat je zei dat die anderen maar een buffer hadden moeten hebben, hadden die dikkies maar niet zo dik moeten zijn he?
Dan is alles failliet dus maak je dan maar geen zorgenquote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat is op zich niet ongunstig. Als je dat op een warme zomerdag doet dan komen daar veel te veel mensen tegelijk op af. Ook als ze niet allemaal een plek hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |